Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

POMOC AUTOMAT E32

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Cobra
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Cobra »

Prosim vas pomoc ted jedu domu mam 730i v automatice vse je ok normal jezdi a jedu uz k parkovisti a najednou mi ztratila silu proste volnobeh vlitl na 1 a nic automatika jede jen do zadu ani kdyz premnu na M nebo S nebo E nebo radim na 1 2 3 proste nic vubec nevim co s tim poradte nema to treba nakou pojistku nebo tak neco ?
Cobra
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Cobra »

Prosiiiim
hoboj
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: čtv 14.10.2004 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od hoboj »

Mas tam dost oleje ?:-)
Cobra
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Cobra »

Oleje to nevim jak to zijstim ale normal jezdila v poho najel sem s ni dnes asi 300km a vse ok ale najednou proste nejede dopredu ani na 123 ani na D ale do zadu couva bez problemu
hoboj
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: čtv 14.10.2004 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od hoboj »

tipuji ze toho o automatech moc nevis,krome toho ze to radi samo Smile Doporucil bych ti precist si tento clanek kde je to dost vysvetleno.

http://www.offroad.cz/modules.php?name= ... le&sid=347

A merka a zaroven otvor kudyma se doleva olej do automatu je u 32-ky hned u prepazky motoru pred spolujezcem.
A hlavne tam patri specialni olej do automatickych prevodovek ( zadnej hydraulicky olej)
Snad to bude jen malym mnozstvim oleje v prevodovce.
Kdyz ne tak opakuj : Otce nas jenz si na...........
Cobra
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Cobra »

Tak oznamuju smutnou zpravu ze umrelo Automat je v riti
intmen
Registrovaný
Příspěvky: 46
Registrován: pon 22.01.2007 01:00

#7 Příspěvek od intmen »

Cobra píše:Tak oznamuju smutnou zpravu ze umrelo Automat je v riti
to se stava když lidi co nevi vubec nic o automatu a neměni a nedolivaj olej tak je to jasne věc že ho odvaři :roll: :roll: :roll:
bas2
Registrovaný
Příspěvky: 408
Registrován: stř 11.04.2007 00:00

#8 Příspěvek od bas2 »

Mne skorej stve to, ze kdys je automat tak hodne citlivej na hladinu oleje, proc tam sakra nedaji nejake cidlo, ktere bude hlidat hladinu a pri nedostatku oleje zasviti nejaka kontrolka.....
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#9 Příspěvek od Fugo »

protože to čidlo není třeba, kdyby při každé výměně oleje v motoru mechanik zkontroloval taky stav oleje v automatu tak by sloužil dál, je to spíš daný tím že lidé jsou zvyklí na manuály a kdo z vás měnil kdy olej v manuálu že?
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Snejk »

no na jednu stranu souhlas je to lenost.. ale na druhou stranu ktery majitel sedmy je ochoten se valet pod autem a koukat jestli mu netěsni vana nebo se zabyvat něčim tak podřadnym jako otevirat kapötu a lezt do měrky.. a vzhledem k tomu že je sedma tak zelektrizovaná a rádoby chytra a detekuje i ktery člověk prdi do jake sedačky a jestli má pás a podobne kraaviny. tak ppřidělat to jedno čidlo do automatu by jim fakt nemuselo činit problem... předešlo by se hodně problemum, a porucha automatu je docela závažná závada.. s tou prostě nedojedete... na to mohli páni myslet když vyráběli tak "spolehlivý" vůz.
Baxon
Registrovaný
Příspěvky: 2225
Registrován: pon 14.04.2003 00:00
Bydliště: Bedřichov
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Baxon »

Fugo píše:protože to čidlo není třeba, kdyby při každé výměně oleje v motoru mechanik zkontroloval taky stav oleje v automatu tak by sloužil dál, je to spíš daný tím že lidé jsou zvyklí na manuály a kdo z vás měnil kdy olej v manuálu že?

a hlavně mi v BMW na otázku, jestli mám měnit olej v převodovce odpověděli: řadí to? nějakej problém? nebo něco? - Ne nic vše pohodě. Tak bych ho neměnil někdy se funkčnost převodovky po výměně oleje rapidně zhorší až třeba klekne.
To je potom těžký..........................

Snejk píše:no na jednu stranu souhlas je to lenost.. ale na druhou stranu ktery majitel sedmy je ochoten se valet pod autem a koukat jestli mu netěsni vana nebo se zabyvat něčim tak podřadnym jako otevirat kapötu a lezt do měrky.. a vzhledem k tomu že je sedma tak zelektrizovaná a rádoby chytra a detekuje i ktery člověk prdi do jake sedačky a jestli má pás a podobne kraaviny. tak ppřidělat to jedno čidlo do automatu by jim fakt nemuselo činit problem... předešlo by se hodně problemum, a porucha automatu je docela závažná závada.. s tou prostě nedojedete... na to mohli páni myslet když vyráběli tak "spolehlivý" vůz.

třeba to je záměr, aby servisy měli pořád lukrativní zakázky na opravy :?
Bruno75
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: úte 20.02.2007 01:00
Bydliště: Trencin / Bratislava (SVK)

#12 Příspěvek od Bruno75 »

Baxon píše:a hlavně mi v BMW na otázku, jestli mám měnit olej v převodovce odpověděli: řadí to? nějakej problém? nebo něco? - Ne nic vše pohodě. Tak bych ho neměnil někdy se funkčnost převodovky po výměně oleje rapidně zhorší až třeba klekne.
To je potom těžký..........................


třeba to je záměr, aby servisy měli pořád lukrativní zakázky na opravy :?


To je smutné... :? Neviem teda, aký máte názor, ale mne povedali v servise BMW, že min. do 100.000 km na olej v automate nemusím myslieť . Teraz mám 74.000, takže cca rok mám ešte pokoj, ale predsa...
Kedy je podľa vás vhodná doba na kotrolu / výmenu prevodovkového oleja u Steptronicu?
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od milo »

stejny problem jsem mel se 7er 32, zastavil jsem, za pul hodku vratil, vycouval, zaradil D a h***o ...

oleje bylo tehdy dost, mel jsem auto tak 5000 km a castecne jsem se ridil radou, kdyz jede, neprokluzuje nesahat na to (chyba :D )

v servisech u nas, vzhledem k malemu rozsireni automatu stejne kazdy mlzi:
noooo jako mate to cely spaleny, vsechny lamely spatny, novej volej, filtr, bochnik je repasovanej, to mame pane 25 bez papiru s papirem 27 +dph ... prevodovka nastesti od te doby uplne bez problemu, neskube, hladce radi. ale ten pristup :roll:

chtel bych vedet, co pri tehle zavade (neradi nic dopredu) odejde, beztak jen nejaky ventil za litr :?
Odpovědět