Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

pořád topí

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
barbar
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: ned 13.01.2008 01:00

#1 Příspěvek od barbar »

ahoj, mám asi nějaký problém s klimou. dneska bylo v autě určitě kolem 25 st.ale pořád to topilo na obou zónách i když jsem nastavil na digi 16st. nemohl se po zimě zaseknout ventil od topení a jestli ano, kde je? nebo je problé v ovládání? už jste to někdo řešil? je to e38 730i 95. dík za radu.
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Snejk »

to ventily dělají rádi :) pokud se to nezlepší. nejlépe je vyndat. zkusit jestli cvakají a plní svojí funkci. jinak vyměnit. nevim jestli jsou na e38 rozebírací
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od JaraX »

ventily to mužou byt, ale je divny že by oba dva, sou za motorem, resp mezi motorem a kastlí, takový dva valečky, jdi po hadicích, rozdělatt to jde a minimalně aspon vyzkoušet a vyčistit.
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#4 Příspěvek od Fugo »

nejprve bych změřil napětí, při teplotě na min musí být na konektoru ventilů 12V, pokud není tak jsou otevřený a topí. Méďa-Béďa to řešil na 740iL a když je pak rozebral tak byly úplně rozežraný.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od JaraX »

Fugo píše:nejprve bych změřil napětí, při teplotě na min musí být na konektoru ventilů 12V, pokud není tak jsou otevřený a topí. Méďa-Béďa to řešil na 740iL a když je pak rozebral tak byly úplně rozežraný.


měl jsem stejnej připad, zateklo přes těsnění do cívek, ty to sežralo, napětí a voda si nedělaj dobře. zaroven to zkurvilo i ty pistky jak se dlouho nehybaly.
dm
Registrovaný
Příspěvky: 136
Registrován: pát 03.08.2007 00:00
Bydliště: .Jižní Morava

#6 Příspěvek od dm »

mam ten samej problem ale zda se mi ze to topi vic na prední okno.jinak jak sem se dival je na ne pristup nic moc to si asi uzijem
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#7 Příspěvek od Fugo »

u e32 se také stává že zničeho nic začne topit na přední okno i když je teplota nastavena na min., problém bývá v mikrospínači pod řidičovým štelovátkem teploty, už se mě to stalo 2x, vždy jsem vyměnil ten mikrospínač a bylo to OK. (mikrospínače byly oba použité z jiné e32)
dm
Registrovaný
Příspěvky: 136
Registrován: pát 03.08.2007 00:00
Bydliště: .Jižní Morava

#8 Příspěvek od dm »

Fugo píše:u e32 se také stává že zničeho nic začne topit na přední okno i když je teplota nastavena na min., problém bývá v mikrospínači pod řidičovým štelovátkem teploty, už se mě to stalo 2x, vždy jsem vyměnil ten mikrospínač a bylo to OK. (mikrospínače byly oba použité z jiné e32)

jak ten mikrospinac najdu asi budu muset ten panel rozkuchat co.jo fugo jak to vidiš časově s http://www.7er.cz uz se tesim
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od T613 »

dm píše:
Fugo píše:u e32 se také stává že zničeho nic začne topit na přední okno i když je teplota nastavena na min., problém bývá v mikrospínači pod řidičovým štelovátkem teploty, už se mě to stalo 2x, vždy jsem vyměnil ten mikrospínač a bylo to OK. (mikrospínače byly oba použité z jiné e32)

jak ten mikrospinac najdu asi budu muset ten panel rozkuchat co.jo fugo jak to vidiš časově s http://www.7er.cz uz se tesim


vemes to ovladani, zezadu povolis kryt, pak vytahnes kolicky (osky) z tech tri kolecek, tim se ti to cele rozpadne v rukach a vytahnes plosnak ven, v mistech u ridicova kolecka je takovy velky mikrospinac :-D ten vymenis
hoboj
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: čtv 14.10.2004 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od hoboj »

dm píše:
Fugo píše:u e32 se také stává že zničeho nic začne topit na přední okno i když je teplota nastavena na min., problém bývá v mikrospínači pod řidičovým štelovátkem teploty, už se mě to stalo 2x, vždy jsem vyměnil ten mikrospínač a bylo to OK. (mikrospínače byly oba použité z jiné e32)

jak ten mikrospinac najdu asi budu muset ten panel rozkuchat co.jo fugo jak to vidiš časově s http://www.7er.cz uz se tesim


Abys hned nemusel kuchat ten panel .
Když vytáhneš ten panel z palubky a otočíš ho konektory k sobe tak je uprostřed motorek s větrákem. Pod konektorem toho motorku je velký trojitý konektor, když připojíš měřák (na prozvonění) na oba krajní kontakty tak při otočení levého kolečka na maxiteplotu kontakty "nezvoní" když snížíš teplotu (rozpojíš kontakty mikrospínače) tak "zvoní"
stati
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: pon 31.07.2006 00:00

#11 Příspěvek od stati »

pozri si toto a postupuj podla navodu...je to elementarna reparacia...keby ti nieco nebolo jasne ozvi sa, ja som to urobil, netrvalo to ani 10 min...
http://www.laczik.org/BMW/repair/E38_AC/E38_AC.html

a tu najdes skoro vsetky muchy...
http://www.e38.org/
Odpovědět