

Tento komerční spotřebák měl dovření oken a šíbru na jedno stisknutí na klíči? To určitě. Pokud ano, tak je to pěkná blbovina, protože si nemůžeš zamknout auto aniž by zůstal otevřenej šíbr nebo pootevřená okna, což v létě dělám pravidelněGiorgio píše:je ale zvláštní, že např. vozy AUDI A8 konkurující v té době E38 tuto funkci měly...
jde to přez poplach, měl jsem to na jednom bawku, ale byl to vopruz z výše uvedených důvodů. Je lepší když se vše zatáhne jen při podržení zamykáníGiorgio píše:NazdárNemá někdo zkušenost nebo radu, jak udělat elektriku v autě, že když zamykám auto při odchodu originál klíčem, tak se mi automaticky zavřou okna nebo okno, co jsou otevřená..? A ne jak je to originál, že musím zatahovat okna držením jednoho tlačítka na klíči.. Díky všem za informace..
Někdy by se hodilo to uzavření oken při zamčení jedním stisknutím.Baxon píše: Je lepší když se vše zatáhne jen při podržení zamykání
tak tak, včera jsem nad tím ještě přemýšlel a ono to pujde nakodovat, kua už abych měl toho Modica at si mužu s takovyma věcma hratFugo píše:dle mého názoru tohle musí vyřešit každý elektronik, jde jen o to protáhnout impuls na domknutí, před časem jsem tady psal o takovým udělátku co ovládá všechny okna jen na dotek (e32) a tím by to šlo také udělat.
U E38 se začnou zavírat postupně za sebou s kratičkou prodlevou, nejdřív oboje zadní a pak oboje přední současně, takže se jednu chvíli zavírají současně a v tom pořadí taky dovřou, v opačným pořadí se zas otvírají. Nevím jak šíbr, ten bohužel nemám.Fugo píše:e38 dovírá ty okna jednotlivě nebo jedou všechny najednou? e32 jedou postupně taže ten impuls musí být krapet delší, a právě to udělátko dokázalo zavírat všechny najednou.