Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Nejde nastartovat e38
bohužel nejsem specialista na e38, takže ti mohu říct kde je u e32 a třeba to tam najdeš také.
Takže relé je v boxu u pojistek vpředu u motoru.
Funkce relé je taková, že nesepne (tím pádem nejde nastartovat) pokud není na voliči rychlosti N nebo P případně ještě není sešlápnuta brzda, takže tady všude může být chyba. Když ale najdeš to správné relé tak ho stačí proklemovat a potom to lze natočit kdykoliv, samozřejmě za předpokladu že starter je OK.
Takže relé je v boxu u pojistek vpředu u motoru.
Funkce relé je taková, že nesepne (tím pádem nejde nastartovat) pokud není na voliči rychlosti N nebo P případně ještě není sešlápnuta brzda, takže tady všude může být chyba. Když ale najdeš to správné relé tak ho stačí proklemovat a potom to lze natočit kdykoliv, samozřejmě za předpokladu že starter je OK.
jo,immo E38ma má.A tobě přestalo startovat,nebo si ho sehnal a ono nestartuje?3tím klíčem (i když je bez dálky) to musí jít .Ovšem jestli někdo neměnil všechny zámky.Ale to jsou jenom dohady.Možná bys to mohl víc rozepsat.Nehrabal jsi se v eletrice?Nebo neprováděl si nějaké úkony?Auto nenastartuješ ani když bys měl jen uvolněnej konektor pro převodovku.To se mi taky jednou stalo.Jestli ti to normálně startovalo a z ničeho nic už nechce,tak skontroluj šťávu do startéru.


Ten malej kíč neni s čipem.........a do Toho velkýho černýho se ukládaji všechny důležitý data o autě.........Co a jakej servis to potřebuje atd.......Vždycky , když jsem ještě jezdil do origo servisu, tak jsi přišel s klíčema, borec to hodil do čtečky...... a hned věděl co se na autě bude dělat........ Ale řikali mi, že to s tim malym klíčem je jen na pár startů....
no co,kontroloval jsi už ty poistky?a co závady na displeji?docela mě zajíma průběh rozchození tyhle sedmy.Néže byl bych nějak zaujatej,ale taková závada se tady asi ani nerozebírala(myslím,okolnosti kolem ni -koupil jsem sedmu ale nejede).Na mojí jsem už pár věcí proskoumal,takže jsem zvědavej jestli se ti podaří rozchodit tu tvoji.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
no, takže, imobilizer neměli všecky E38,dělal se asi od roku 1996, do té doby funguje nějakej Anti Thef system, v praxi jde o to že po vytažení klíčku ze zapalovaní je vlevo nad nohama řidiče jednak relé blokování startu(motor ani netočí, když je blokován start) a jednak General modul, (německy Grund modul) hlavní modul nad nohama spolujezdce vyšle Anti.Theft signal do DME (jednotka motoru, v praxi, pokud budu krást E38,, dostanu se do ní, nad nohama řidiče vyrvu relé a překlenu drátem, vlezu ke spolujezdci, a u General modulu přestřihnu ten drát do řj motoru, pak pujde v poho nastartovat, pokud má auto imobilizér tak tam bude ještě navíc jednotka imobilizeru. těžko se to řeší když auto nevidím a nemužu ani napojit na diagnostiku.