Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e32 velke BC
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1677
- Registrován: ned 02.01.2005 01:00
- Bydliště: Zlin
- Kontaktovat uživatele:
jednotky alarmu jsou prisrubovane na stene plechu pod zadnim sedakem ovsem zevnitr = mezi stenou a tim velkym drzakem s elektrikou takze se k tomu dostat znamena vyhodit cely svazek bokem
tech verzi alarmu bylo asi nekolik a jeste ruzne kombinovane protoze co jsem vytahl z aut tak v kazdem to bylo resene jinak ale jak pise fugo novejsi byla cerna krabicka velikosti LKM a vedly do ni tri konektory kazdy po 20 dratech tenkych, starsi byla mensi zelena a vedly do ni jen dva konektory ... pak tam mohla byt jeste mala jednotka pro BC jako spoustec alarmu, no proste des radsi do toho nesahej a bud rad ze jezdis 


- Storm
- Registrovaný
- Příspěvky: 3601
- Registrován: úte 29.08.2006 00:00
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Klubové ID: 1255
Čau chlapi, dovolte mi taky jednu otázku, předělal jsem malý BC na velký BC, jenomže on se ani nerozsvítí, ani display a ani žárovky na osvětlení, skusím váš návod na proměření drátů, ale mám největší problém v tom, že nikdo v okolí nemá na autě velký BC, tak nemůžu ani vyzkoušet, jestli je vůbec funkční, proto se vás chci zeptat, jestli nějak poznám nefunkční BC, všem děkuji.
PS: Malý jede v pohodě.

PS: Malý jede v pohodě.
- Storm
- Registrovaný
- Příspěvky: 3601
- Registrován: úte 29.08.2006 00:00
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Klubové ID: 1255
Asi máš pravdu a já to udělám přesně jak píšete, ale mně děsí, že nesvítí ani to podsvětlení tlačítek, prostě nicLegend1 píše:Storm: budeš mít asi stejný problém jako jsem měl já - připoj 12V na pin 17 a mělo by to normálně fungovat. Taky jsem na to nemohl dlouho přijít, podle schémat ten pin 17 vede jen na OBC klakson, tak jsem to nepovažoval za důležité a už to funguje.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
určitě neni potřeba nic přidělavat pokud jsi tam už měl male BC.. eh mmě napada co si představuješ pod pojmem malé BC... takovej ten pahejl s displejem a 4ma tlačitkama na hodiny datum a teplotu.. to neni žadny BC. to sou prostě jen hodiny. rozdíl mezi malým BC a velkým BC ( správněji OBC III a OBC IV) najdeš tady http://bmwe32.masscom.net/johan/obc_sec ... crets.html (tím i pro všechny členy kteří ještě neoběvili kouzlo tajných funkcí kdy palubní počítač píše digitálně rychlost (tst8) či napětí palubní v síti (tst9) a mnoho dalšich ).
takže pokud ti nic nesvítí tak jsou třeba špatne žarovky (většina velkých bc ktere ti někdo da je ma špatne
to se da snad lehce zkontrolovat:) protože piny ktere rozvadi světlo po rozvěcení světel (to je zase odbornej termin) jsou stejne u všeho i stejnou barvou kabliku. tam bych problem neviděl.
A ted konečně proč tady kecam takove blbiny. Jestli maš ty hodiny takovy ten blbec s pěti tlačitky tak to samozřejmě nepujde (musiš vyměnit i ten plast kolem BC a radia. takže nepíšeš že jsi ho měnil... tak nevím co máš) ale jestli máš OBC III, ten maly počitač s hafo tlačitkama ale přesto ne ten velký... tak ten je plně kompatibilní s OBC IV a i tim plastem. takže jen prohodíš a musí to fungovat. jestli ne. tak maš špatny počitač.
jedine co se musi předělat pokud konvertuješ z hodin na BC tak to je pačka pod volantem (je tam na to konektor v přípravě) no a takže z toho vyplývá další dotaz... když tam dáš to nové BC (předpokladam že maš i pačku) tak když do te pačky klikaš tak se taky muže stat že BC funguje a piše ti to na budikach na tom displeji ty udaje .. protože jestli maš v BC spalene žarvky... tak na něm nic neuvidiš ani kdyby ses nakrajel. možna prosti osttremu slunci se na něm něco zobrazuje...
takže ve zkratce jestli maš nějake BC a páčkou tak to nove musi chodit. jestli ne je špatne... pokud konvertuješ z hodin na BC. takže vyměniš plastovy držak,pačku a to je tak cele.. a nebude to chodit. protože musíš přivézet těch 12V na ten pin popsaný výše. pak to musi fungovat i kdybys sam nechtěl¨.. za předpokladu dobreho OBC... dobrý OBC poznaš jen v jinem autě. doma nevim si to mužeš zapojovat ale nevim. ale vim že OBC ktere bude smrdět spaleninou bude asi špatne
haha
takže pokud ti nic nesvítí tak jsou třeba špatne žarovky (většina velkých bc ktere ti někdo da je ma špatne

A ted konečně proč tady kecam takove blbiny. Jestli maš ty hodiny takovy ten blbec s pěti tlačitky tak to samozřejmě nepujde (musiš vyměnit i ten plast kolem BC a radia. takže nepíšeš že jsi ho měnil... tak nevím co máš) ale jestli máš OBC III, ten maly počitač s hafo tlačitkama ale přesto ne ten velký... tak ten je plně kompatibilní s OBC IV a i tim plastem. takže jen prohodíš a musí to fungovat. jestli ne. tak maš špatny počitač.
jedine co se musi předělat pokud konvertuješ z hodin na BC tak to je pačka pod volantem (je tam na to konektor v přípravě) no a takže z toho vyplývá další dotaz... když tam dáš to nové BC (předpokladam že maš i pačku) tak když do te pačky klikaš tak se taky muže stat že BC funguje a piše ti to na budikach na tom displeji ty udaje .. protože jestli maš v BC spalene žarvky... tak na něm nic neuvidiš ani kdyby ses nakrajel. možna prosti osttremu slunci se na něm něco zobrazuje...
takže ve zkratce jestli maš nějake BC a páčkou tak to nove musi chodit. jestli ne je špatne... pokud konvertuješ z hodin na BC. takže vyměniš plastovy držak,pačku a to je tak cele.. a nebude to chodit. protože musíš přivézet těch 12V na ten pin popsaný výše. pak to musi fungovat i kdybys sam nechtěl¨.. za předpokladu dobreho OBC... dobrý OBC poznaš jen v jinem autě. doma nevim si to mužeš zapojovat ale nevim. ale vim že OBC ktere bude smrdět spaleninou bude asi špatne

- Storm
- Registrovaný
- Příspěvky: 3601
- Registrován: úte 29.08.2006 00:00
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Klubové ID: 1255
Smejku, vůbec nepíšeš blbiny, naopak jsem rád a děkuji za vysvětlení.
Tak, vymněnil jsem teda digitální hodiny za OBC IV, dal jsem tři nové žárovky, pro jistotu, vymněnil celý panel, taky jsem už pochopil kde mám přivást proud do kterého pinu, jenom ještě nevím, kterou páčku máš na mysli, teď tam mám tři, blinkry, stěrače a tempomat, kterou mám vyměnit ? Díky za rady.
Tak, vymněnil jsem teda digitální hodiny za OBC IV, dal jsem tři nové žárovky, pro jistotu, vymněnil celý panel, taky jsem už pochopil kde mám přivást proud do kterého pinu, jenom ještě nevím, kterou páčku máš na mysli, teď tam mám tři, blinkry, stěrače a tempomat, kterou mám vyměnit ? Díky za rady.
- Storm
- Registrovaný
- Příspěvky: 3601
- Registrován: úte 29.08.2006 00:00
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Klubové ID: 1255
Trošku to shrnu, ať mám jasnoV překladu něco jako že jestli ti nefunguje OBC, tak první co začni kontrolovat je, jestli jde proud na ty piny 6,8,9 a zejména 17, kterym to bejvá nejčastějc..


Ještě jste radili vymněnit CCM modul v pojistkové skříni, je to ta černá krabička vedle krabičky ABS ? Asi ano, díky
- Storm
- Registrovaný
- Příspěvky: 3601
- Registrován: úte 29.08.2006 00:00
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Klubové ID: 1255
Včera po skončení Larryho Flynta asi ve dvě ráno, jsem nevydržel a letěl uvést do praxe vaše rady, vymněnil páčku blinků, CCM modul, jedno relátko, proměřil piny na konektoru, pro jistotu opět dal nové žárovky a zase nic, OBC totálně mrtvé, vytáhl jsem ten konektor znovu ven a napojil na něj původní digitální hodiny, ty šlapaly jak mněli tak jsem v pět hodin ráno dospěl k závěru, že mé OBC je po smrti,
nezbyde mi nic jiného, než koupit jiné, funkční,
Všem děkuji za pomoc a rady.


Všem děkuji za pomoc a rady.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1677
- Registrován: ned 02.01.2005 01:00
- Bydliště: Zlin
- Kontaktovat uživatele:
tech pacek je x druhu zapojeni podle roku, motorizace atd, mechanicky je porad stejna ale elektricky ne (da se preletovat samo dle tveho auta)
za druhe je podstatne jestli tam mas vubec pripravu, pokud jo tak zase jakou, pokud tam neni tak se musi vymenit cely svazek palubky
BC musi byt vzdy presne k dane motorizaci jinak neukazuje dobre hodnoty
za druhe je podstatne jestli tam mas vubec pripravu, pokud jo tak zase jakou, pokud tam neni tak se musi vymenit cely svazek palubky
BC musi byt vzdy presne k dane motorizaci jinak neukazuje dobre hodnoty