Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Dvouhmotový setrvačník vs. normal
Dvouhmotovy setrvacnik je samozrejme komfortnejsi (proto se dela), ale servisne nakladnejsi.krishna píše:Máte někdo představu o tom, jestli je lepší dvouhmotej setrvačník, nebo normální?
Budu na e32 měnit spojku a budu mít k dispozici asi oba dva, tak přemejšlim, kterou spojku a kterej setrvák tam dát.
Konstruktéři přiznávají, že dvouhmoťák je ideální pouze ve spojení s automatem - eliminují se rázy, které při manuální almaře při nevhodném způsobu jízdy můžou nastat (podtáčení, nevhodné řazení rychlostních stupňů při konkrétních otáčkách motoru).
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Ale automat snad nemá setrvák ne? Akorát tu bábovku/ledvinu..? Aspoň já když jsem ho rozebíral, tak tam byl akorát takovej trojuhelník, na jehož vrcholech byly šrouby, který držely tu ledvinu a pak už byl samotnej automatVlasta píše:Konstruktéři přiznávají, že dvouhmoťák je ideální pouze ve spojení s automatem - eliminují se rázy, které při manuální almaře při nevhodném způsobu jízdy můžou nastat (podtáčení, nevhodné řazení rychlostních stupňů při konkrétních otáčkách motoru).
V tom připadku si pleteš setrvák s přítlačákem.krishna píše:Ale automat snad nemá setrvák ne? Akorát tu bábovku/ledvinu..? Aspoň já když jsem ho rozebíral, tak tam byl akorát takovej trojuhelník, na jehož vrcholech byly šrouby, který držely tu ledvinu a pak už byl samotnej automatVlasta píše:Konstruktéři přiznávají, že dvouhmoťák je ideální pouze ve spojení s automatem - eliminují se rázy, které při manuální almaře při nevhodném způsobu jízdy můžou nastat (podtáčení, nevhodné řazení rychlostních stupňů při konkrétních otáčkách motoru).
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Nepletu. Vim jak vypadá setrvák a vim, jak vypadá přítlačnej talíř. Možná jsem byl v nějakym pomatení smyslů, když jsem sundaval ten automat z motoru..Teda vlastně jsem byl v pomatení smyslů dvakrát (jednou u 750iA a podruhý u 735iA), ale toho setrvačníku jsem si prostě nevšimnul. Možná má automat něco, čemu se řiká setrvačník, rozhodně to ale nevypadá jako ten z manuálu.. Nechť jsem opraven.
Setrvačník je součástí motoru, ne převodovky. Je to takovej velkej, kulatej kus železa, u dvouhmoťáku dva v sobě s pružným (kritický místo) spojením..
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Čím větší počet válců, tím menší setrvák. Osmihrnek dokáže teoreticky fungovat i bez setrváku.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic