Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Automat vs. Manual v E32
udělat to jistě jde ale řekl bych že to dělalo podstatně méně lidí než ti co měnili automat za manuál. Další věc je aby to také komunikoval s ECU motoru,jinej chladič, vedení oleje,kardan atd, takže ideální je mít dvě stejný auta ,jedno aut a druhý man, a pak to přehazovat. Dle mého názoru to až taková prdel nebude a osobně bych se na to vykašlal a koupil auto s automatem už v serii.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
ja to řikam pořad že to žadna prdel nebude. už jen kuli tý kabelaži jednotce,DME, volič, nějak to komunikuje i s budikama když ukazuje stupne. i starter to přeci odpoji když je něco zařazeno. ja si myslim že to je desta do pekel. přehodit z automatu za manual je lehke jak pro ferdu ale opačně si myslim že je to nesmyslný usilí
Fugo píše:udělat to jistě jde ale řekl bych že to dělalo podstatně méně lidí než ti co měnili automat za manuál. Další věc je aby to také komunikoval s ECU motoru,jinej chladič, vedení oleje,kardan atd, takže ideální je mít dvě stejný auta ,jedno aut a druhý man, a pak to přehazovat. Dle mého názoru to až taková prdel nebude a osobně bych se na to vykašlal a koupil auto s automatem už v serii.
Chladič je, vedení oleje se udělá, kardan by byl.. Jediný čeho se bojim je ta el..

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
s budííkama ani jednotkama při přestavbě automat/manuál problem neni. ale prostě v manuálovém autě chybí svazky a to se prostě natahat nedá. po dlouhém studování obou svazků jsme zjistili že to opravdu nelze. ale z automatu na manuál naprosto v pohodě. stačí jen přehradit (nebo sehnat takové poloviční relátko) jedno relé v pojiskovce. a je po problému a motor jede. Ten automat s motorovou jednotkou vůbec nekomunikuje. žádná zpětná odezva k ŘJ se z automatu nekoná. Prostě jednotka na nějakou datovou linku bleje nějaké data a ta řj automatu si je pouze sosá. pokud tam je manual, tak jednotka tyto data bleje "do vzduchu" a nevadí jí to.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 201
- Registrován: pon 07.02.2005 01:00
- Bydliště: Horní Suchá
- Kontaktovat uživatele:
Ja prekopaval manual na automat... ale u e34 .. jde to, kazdopadne jsem mel k dispozici druhe auto ze ktereho jsem to bral, no a kdyz uz jsem se do toho pustil, tak jsem vymenil komplet elektriku, vpodstate mi z puvodniho auta s manualem zbyla jen kastle na napravach, zbytek sel z bouraneho auta s automatem.. A HLAVNE VZIVOTE NIKDY BYCH TO UZ NEDELAL... ANI ZA MILIONSnejk píše:s budííkama ani jednotkama při přestavbě automat/manuál problem neni. ale prostě v manuálovém autě chybí svazky a to se prostě natahat nedá. po dlouhém studování obou svazků jsme zjistili že to opravdu nelze. ale z automatu na manuál naprosto v pohodě. stačí jen přehradit (nebo sehnat takové poloviční relátko) jedno relé v pojiskovce. a je po problému a motor jede. Ten automat s motorovou jednotkou vůbec nekomunikuje. žádná zpětná odezva k ŘJ se z automatu nekoná. Prostě jednotka na nějakou datovou linku bleje nějaké data a ta řj automatu si je pouze sosá. pokud tam je manual, tak jednotka tyto data bleje "do vzduchu" a nevadí jí to.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
no dobre, ber to moje "nejde" s reszervou. to je jasný že když vykopeš všecku elektriku a daš tam novou tak to jde... ale do toho bych se nepustil ani za milion. uz vzhledem k slozitosti svazku v e32. jejim vedeni a pod. a taky po tech letech sou už pěkně schnile a někde mi tam prdne drat a sem v prdeli. s elektrikou už lepší moc nehýbat. to si radši za malý peníz koupit další e32 i s automatem, vždyt dneska to není z cenama e32 tak strašné.