Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Brzdové kotouče E38 728

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Smet
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 09.04.2006 00:00
Bydliště: Praha/okr.Litoměřice

#1 Příspěvek od Smet »

Ahoj potřeboval bych radu před 4 měsíci jsem koupil 728 s uplně novími předními kotouči a destičkami neměli najeto ani 1m značka kotouču Pilenga neznam tu značku ale např. nestojí o moc mín než ATE muj problém je že po 4 měsících nové kotouče jsou totalně s ohybané a tudíž to dělá šílený věci do volantu a přitom nemaji ani hranku prostě nic jako noví :oops: asi ani šuplerou bych nezměřil rozdíl od novích napada mě jen to jestli když koupím nové od ATE to nebude stejné máte někdo zkušenost s těmito kotouči?díky
ardo
Registrovaný
Příspěvky: 1115
Registrován: úte 30.11.2004 01:00
Bydliště: praha zapad

#2 Příspěvek od ardo »

dej original nebo napr. kotouce Brembo+desky Textar(max.spokojenost) a vse poradne ocisti :wink:
cop
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: stř 04.01.2006 01:00
Bydliště: Brno

#3 Příspěvek od cop »

Fakt mě bere, když tady někdo píše "dát origo díl"
To je jako co ?????? To, že je na dílu simbol BMW neznamená že je vyrobenej v BMW. Z fabriky je tak max kastle a motor jinak jsou to všechno daodavatelé jiných firem a ty se mění během výroby podle aktuální ceny a kvality, takže jeden model může mít během nekolika let stejnej díl od jinýho várobce. Ty víš jaký koutouče tam davají ve fabrice a jaký v servisu?
To, že Ti tam dají kotouče v BMW servisu ještě není záruka, že budou ty nejlepší.
A k tomu zvlnění to se Ti může stát klidně i utoho nejdražšího kotouče stači, že bude pořádně zahřátej a vjedeš třeba do hloboké kaluže a při náhlým schlazení se může zvlnit. Samozřejmě, že je rozdíl v kvalitě každého výrobce, ale spíš v tom jak rychle se sjíždí. Že by se měly zvlnit jen tak to se mě fakt nezdá.
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od T613 »

no rozdil je v tom ze v BMW ti tam daji kotouc ale kdyz se ti po 1000km zvlni (coz jsem jeste neslysel) tak mas neco jako zaruku ... a pochybuju ze by BMW melo kotouce tak nekvalitni jako nejake za 50% ceny z Autokely apod. ktere se po 3x vetsim brzdeni zvlni jak blato ... takze se trochu prober :-)
ardo
Registrovaný
Příspěvky: 1115
Registrován: úte 30.11.2004 01:00
Bydliště: praha zapad

#5 Příspěvek od ardo »

cop píše:Fakt mě bere, když tady někdo píše "dát origo díl"
To je jako co ?????? To, že je na dílu simbol BMW neznamená že je vyrobenej v BMW. Z fabriky je tak max kastle a motor jinak jsou to všechno daodavatelé jiných firem a ty se mění během výroby podle aktuální ceny a kvality, takže jeden model může mít během nekolika let stejnej díl od jinýho várobce. Ty víš jaký koutouče tam davají ve fabrice a jaký v servisu?
To, že Ti tam dají kotouče v BMW servisu ještě není záruka, že budou ty nejlepší.
A k tomu zvlnění to se Ti může stát klidně i utoho nejdražšího kotouče stači, že bude pořádně zahřátej a vjedeš třeba do hloboké kaluže a při náhlým schlazení se může zvlnit. Samozřejmě, že je rozdíl v kvalitě každého výrobce, ale spíš v tom jak rychle se sjíždí. Že by se měly zvlnit jen tak to se mě fakt nezdá.
8O 8O jasne kotouce se nikdy nezvlni,ale jen se sjedouuuuu :roll:
Smet
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 09.04.2006 00:00
Bydliště: Praha/okr.Litoměřice

#6 Příspěvek od Smet »

taky nevím co je orig. na tomhle autě....ale jak píšu žadná kaluž nic je teda fakt že před zatáčkou fest brzdím ale jinak nic samozřejmě chápu že Brembo dude asi lepší ale spíš mě napadlo jestli tady někdo nemá ATE jak je snima spokojenej
hopiondra
Registrovaný
Příspěvky: 452
Registrován: pát 14.10.2005 00:00
Klubové ID: 3523
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od hopiondra »

slysel sem,ze ate Powerdisk jsou dobrym,ale napriklad u meho auta bylo rozdil mezi Orig a powerdiskama v radu desitek korun, tak sem vzal orig.

to cop:ano vyrobce meni dodavatele na sve dily v prubehu vyrobi i po ni ,ale napriklad ja si kupuji Orig dily ne kvuli znacku ,ale kvuli tomu, ze mi muzou nabidnout jistou kvalitu, nez naky radoby testy s noname dilama,a chci se na ty dily spolehnout a ne cekat po kterym brzdeni se mi kotouc rozvlni napr.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od JaraX »

cop píše:Fakt mě bere, když tady někdo píše "dát origo díl"
To je jako co ?????? To, že je na dílu simbol BMW neznamená že je vyrobenej v BMW. Z fabriky je tak max kastle a motor jinak jsou to všechno daodavatelé jiných firem a ty se mění během výroby podle aktuální ceny a kvality, takže jeden model může mít během nekolika let stejnej díl od jinýho várobce. Ty víš jaký koutouče tam davají ve fabrice a jaký v servisu?
To, že Ti tam dají kotouče v BMW servisu ještě není záruka, že budou ty nejlepší.
A k tomu zvlnění to se Ti může stát klidně i utoho nejdražšího kotouče stači, že bude pořádně zahřátej a vjedeš třeba do hloboké kaluže a při náhlým schlazení se může zvlnit. Samozřejmě, že je rozdíl v kvalitě každého výrobce, ale spíš v tom jak rychle se sjíždí. Že by se měly zvlnit jen tak to se mě fakt nezdá.
ty si PÍPtodle platí tak u Pežota, ale né u BMW, většinu dílu si automobilka vyrábí sama a kvalita je super, beru převážně origo díly, nebo když už náhradu tak Febi a kvalita je vidět, navíc pokud automobilce něco vyrabi někdo jinej, je to na dílu označeny, viz ATE brzdy, ktery sou na nadobce popsany apod. a jinak symbol se píše s tvrdym Y :)
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#9 Příspěvek od Fugo »

tak o tom vážně pochybuju že si v bmw dělají všechno sami, spíš bych řekl že to je nesmysl. Já používám brzdy Jurid což je také výrobce který dodává do prvovýroby, samozřejmě desky také Jurid a nemám problém, ATE bych se nebál.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od JaraX »

Fugo píše:tak o tom vážně pochybuju že si v bmw dělají všechno sami, spíš bych řekl že to je nesmysl. Já používám brzdy Jurid což je také výrobce který dodává do prvovýroby, samozřejmě desky také Jurid a nemám problém, ATE bych se nebál.
neřekl jsem všechno, ale většinu.
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#11 Příspěvek od Fugo »

omlouvám se :) napsal jsem všechno a myslel jsem většinu.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#12 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

na e38 mam priplatkovej kit 4-pístových brzd Brembo s 90% kotoucema a deskama, necham za 9tis, posledni uprava na brzdach u e38 co kdy budes resit :-) nebo tam dej zas ty male "petikacky" s novyma deskama, vyjde te to stejne a problem bude za 5tis km zas, e38 je tezka a ty obyc brzdy maji problem...
“Ability is what you're capable of doing.”
cop
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: stř 04.01.2006 01:00
Bydliště: Brno

#13 Příspěvek od cop »

Co nato říct. Ten kdo mě bude tvrdit, že si dává do auta ND od FEBI tak asi o kvalitě moc neví. Vzhledem k tomu, že se mezi autama pohybuji už asi 20 let tak zůstanu nad věcí a nebudu nikoho přesvědčovat. Mimochodem ze zákona máš na zboží záruku 2 roky. A je jedno jestli jsi ho koupil v Renocaru nebo v Elitu.
A pro Smeta jestli máš fakturu tak je vyzkoušej vrátit, můžou to klidně uznat jako výrobní vadu
A kvalitní kotouče - ATE, Brembo, Zimmermann
giovanny
Registrovaný
Příspěvky: 234
Registrován: ned 05.02.2006 01:00
Bydliště: Vsetin-cz Padova-it
Klubové ID: 1934

#14 Příspěvek od giovanny »

kuwa jak může někdo napsat takovou hovadinu,, ??? já jsem vystřídal ATE,i BREMBO :mad: ,, TO SI OTOM MYSLÍM,,,JIŽ NIKDY VÍCE NÁHRADU,, PO 10 TIS KM TO ZAČALO TAK VYBROVAT ŽE JSEM MYSLEL ŽE NĚKOHO ZABIJU!!! POZORNA ATE JSOU TO MRDKY KTERÉ JSOU HORŠÍ NEŽ BREMBO KJEJIM LEPŠÍM VLASTNOSTEM PATŘILO TO ŽE ASPON NEPÍSKALY, JINAK STÁLY ZA HOVNO!


TAKOVÉ KECY PRODEJCŮ ,,CITUJI?? PROČ BY TO PRODÁVALI KDYŽ BY TO BYLO ŠPATNÉ A NEFUNGOVALO TO?? NO ASI PROČ ABY VYDĚLALI!

POKUD TI MOHU PORADIT Z VLASTNÍ NEDÁVNÉ ZKUŠENOSTI KUP SI JE ORIGO V BMW A MÁŠ KLID.

ALE JEDNO BY JSI MĚL VĚDĚT !! MUSÍŠ MÍT V POŘÁDKU SILENBLOKY V ZÁKLON RAMENECH

PAK ŽÁDNÉ VŮLE V ČEPECH NÁPRAVY, ULOŽENÍ TLUMIČE, DOBŘE VYVÁŽENÉ KOLA,NESMÍŠ MÍT KŘIVÉ AL KOLA,STŘEDOVÉ DÍRY U AL KOL,,,POKUD MÁŠ JINÉ AL KOLA MUSÍ BÝT TAKTÉŽ OSAZENY STŘEDÍCÍMI KROUŽKY DANÉHO ROZMĚRU.. A PAK BUDEŠ MÍT KLID ROZUMÍŠ KLID :P
giovanny
Registrovaný
Příspěvky: 234
Registrován: ned 05.02.2006 01:00
Bydliště: Vsetin-cz Padova-it
Klubové ID: 1934

#15 Příspěvek od giovanny »

cop píše:Co nato říct. Ten kdo mě bude tvrdit, že si dává do auta ND od FEBI tak asi o kvalitě moc neví. Vzhledem k tomu, že se mezi autama pohybuji už asi 20 let tak zůstanu nad věcí a nebudu nikoho přesvědčovat. Mimochodem ze zákona máš na zboží záruku 2 roky. A je jedno jestli jsi ho koupil v Renocaru nebo v Elitu.
A pro Smeta jestli máš fakturu tak je vyzkoušej vrátit, můžou to klidně uznat jako výrobní vadu
A kvalitní kotouče - ATE, Brembo, Zimmermann
víš ale když máš auto na ježdění tak potřebuješ jezdit ne?? a ne donekonečna reklamovat něj kotouče ,pak jim zaplatit druhé a čekat jak otobě rozhodne něj banda hajzů která se nestydí tě poslat do prdele,aniž by cokoli zjištovali? osobní zkušenost!! v kotoučích jsem měl nacpáno přes 10 tis kč a reklamace dopadla tak že neuznali ani jednu,,pry jsem je přebrzdil???

rozdíl v kvalitě je ten že ikdyby si BMW jako zadavatel zakázky na milion párů brzd kotočů, třeba u ATE,nechalo tuto serii vyrobit,, tak si nikdo nedovoli cokoli šidit,, proč asi ?? ale naproti tomu stejná značka je hodně rozdílné kvality,jak co do použití materiálů při výrobě,tak i samotná konstrukce je odlišná,, kup si nový kotoč v bmw, pak si kup některou s tech náhrad a porovnej??? už pouhým okem je znát rozdíl v konstrukci-myslím tím síla žebrování mezi třecími plochami!třeba mezi origo a brembo je ten rozdíl jedou takový!! a to se nebudu bavit o složení materiálu z kterého jsou odlívány.
cop
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: stř 04.01.2006 01:00
Bydliště: Brno

#16 Příspěvek od cop »

víš ale když máš auto na ježdění tak potřebuješ jezdit ne?? a ne donekonečna reklamovat něj kotouče ,pak jim zaplatit druhé a čekat jak otobě rozhodne něj banda hajzů která se nestydí tě poslat do prdele,aniž by cokoli zjištovali? osobní zkušenost!! v kotoučích jsem měl nacpáno přes 10 tis kč a reklamace dopadla tak že neuznali ani jednu,,pry jsem je přebrzdil???

rozdíl v kvalitě je ten že ikdyby si BMW jako zadavatel zakázky na milion párů brzd kotočů, třeba u ATE,nechalo tuto serii vyrobit,, tak si nikdo nedovoli cokoli šidit,, proč asi ?? ale naproti tomu stejná značka je hodně rozdílné kvality,jak co do použití materiálů při výrobě,tak i samotná konstrukce je odlišná,, kup si nový kotoč v bmw, pak si kup některou s tech náhrad a porovnej??? už pouhým okem je znát rozdíl v konstrukci-myslím tím síla žebrování mezi třecími plochami!třeba mezi origo a brembo je ten rozdíl jedou takový!! a to se nebudu bavit o složení materiálu z kterého jsou odlívány.[/quote]

Hmmmm. asi máme každej jiný zkušenosti. Navíc rozhodně nehodlám polemizovat o těch rozdílech v kvalitě, jen bych byl opatrnej tvrdit, že to co koupíš v BMW je to pravý ořechový a nemůžeš jinde koupit srovnatelnou kvalitu za menší kačky. Vynechme teď kotouče, což je s deskama hodně specifická věc a každej bude mít jinou zkušenost, mimochodem mám ATE a spokojenost, ale příklad horní uložení předních tlumičů. V BMW 2200 za kus to stejný BOGE přes známýho "NE v BMW" 1800 za oboje, lambda sonda za kat 5000 v BMW to stejný BOSH, tamtéž 2800. Já prostě nehodlám dávat navíc love, když nemusím. A pokud má někdo názor, že jsem si koupil BMW a proto do něj musím cpát spoustu peněz, tak opravdu nevím co dodat.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od JaraX »

cop píše:víš ale když máš auto na ježdění tak potřebuješ jezdit ne?? a ne donekonečna reklamovat něj kotouče ,pak jim zaplatit druhé a čekat jak otobě rozhodne něj banda hajzů která se nestydí tě poslat do prdele,aniž by cokoli zjištovali? osobní zkušenost!! v kotoučích jsem měl nacpáno přes 10 tis kč a reklamace dopadla tak že neuznali ani jednu,,pry jsem je přebrzdil???

rozdíl v kvalitě je ten že ikdyby si BMW jako zadavatel zakázky na milion párů brzd kotočů, třeba u ATE,nechalo tuto serii vyrobit,, tak si nikdo nedovoli cokoli šidit,, proč asi ?? ale naproti tomu stejná značka je hodně rozdílné kvality,jak co do použití materiálů při výrobě,tak i samotná konstrukce je odlišná,, kup si nový kotoč v bmw, pak si kup některou s tech náhrad a porovnej??? už pouhým okem je znát rozdíl v konstrukci-myslím tím síla žebrování mezi třecími plochami!třeba mezi origo a brembo je ten rozdíl jedou takový!! a to se nebudu bavit o složení materiálu z kterého jsou odlívány.
Hmmmm. asi máme každej jiný zkušenosti. Navíc rozhodně nehodlám polemizovat o těch rozdílech v kvalitě, jen bych byl opatrnej tvrdit, že to co koupíš v BMW je to pravý ořechový a nemůžeš jinde koupit srovnatelnou kvalitu za menší kačky. Vynechme teď kotouče, což je s deskama hodně specifická věc a každej bude mít jinou zkušenost, mimochodem mám ATE a spokojenost, ale příklad horní uložení předních tlumičů. V BMW 2200 za kus to stejný BOGE přes známýho "NE v BMW" 1800 za oboje, lambda sonda za kat 5000 v BMW to stejný BOSH, tamtéž 2800. Já prostě nehodlám dávat navíc love, když nemusím. A pokud má někdo názor, že jsem si koupil BMW a proto do něj musím cpát spoustu peněz, tak opravdu nevím co dodat.[/quote]

jen pro info bosch řidici vstřik na TDS v BOSCH servisu v zabřehu 11500, v bmw Olomouc 6000!
cop
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: stř 04.01.2006 01:00
Bydliště: Brno

#18 Příspěvek od cop »

No vidíš tak to tak necháme. Neříkám, i v BMW můžou mít lecos levnějí. Já jen od záčátku narážel na slovo ORIGINÁL.
Každej máme jiný zkušenosti, každej máme jiný kontakty a známý, a každej chce aby mu jeho miláček jezdil. A je jedno jak se k tomu dohrabe.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od JaraX »

Hanz píše:na e38 mam priplatkovej kit 4-pístových brzd Brembo s 90% kotoucema a deskama, necham za 9tis, posledni uprava na brzdach u e38 co kdy budes resit :-) nebo tam dej zas ty male "petikacky" s novyma deskama, vyjde te to stejne a problem bude za 5tis km zas, e38 je tezka a ty obyc brzdy maji problem...
předběžně zamlouvám, jen sehnat prachy :)
Smet
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 09.04.2006 00:00
Bydliště: Praha/okr.Litoměřice

#20 Příspěvek od Smet »

hmmm tak jsem asi udělal chybu koupil bych to od Hanze taky jsem si říkal že s mím bržděním tam nesmí byt asi nic normalního ale např s Boge mam taky špatný zkušenosti...
Odpovědět