
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Brzdové kotouče E38 728
Ahoj potřeboval bych radu před 4 měsíci jsem koupil 728 s uplně novími předními kotouči a destičkami neměli najeto ani 1m značka kotouču Pilenga neznam tu značku ale např. nestojí o moc mín než ATE muj problém je že po 4 měsících nové kotouče jsou totalně s ohybané a tudíž to dělá šílený věci do volantu a přitom nemaji ani hranku prostě nic jako noví
asi ani šuplerou bych nezměřil rozdíl od novích napada mě jen to jestli když koupím nové od ATE to nebude stejné máte někdo zkušenost s těmito kotouči?díky

Fakt mě bere, když tady někdo píše "dát origo díl"
To je jako co ?????? To, že je na dílu simbol BMW neznamená že je vyrobenej v BMW. Z fabriky je tak max kastle a motor jinak jsou to všechno daodavatelé jiných firem a ty se mění během výroby podle aktuální ceny a kvality, takže jeden model může mít během nekolika let stejnej díl od jinýho várobce. Ty víš jaký koutouče tam davají ve fabrice a jaký v servisu?
To, že Ti tam dají kotouče v BMW servisu ještě není záruka, že budou ty nejlepší.
A k tomu zvlnění to se Ti může stát klidně i utoho nejdražšího kotouče stači, že bude pořádně zahřátej a vjedeš třeba do hloboké kaluže a při náhlým schlazení se může zvlnit. Samozřejmě, že je rozdíl v kvalitě každého výrobce, ale spíš v tom jak rychle se sjíždí. Že by se měly zvlnit jen tak to se mě fakt nezdá.
To je jako co ?????? To, že je na dílu simbol BMW neznamená že je vyrobenej v BMW. Z fabriky je tak max kastle a motor jinak jsou to všechno daodavatelé jiných firem a ty se mění během výroby podle aktuální ceny a kvality, takže jeden model může mít během nekolika let stejnej díl od jinýho várobce. Ty víš jaký koutouče tam davají ve fabrice a jaký v servisu?
To, že Ti tam dají kotouče v BMW servisu ještě není záruka, že budou ty nejlepší.
A k tomu zvlnění to se Ti může stát klidně i utoho nejdražšího kotouče stači, že bude pořádně zahřátej a vjedeš třeba do hloboké kaluže a při náhlým schlazení se může zvlnit. Samozřejmě, že je rozdíl v kvalitě každého výrobce, ale spíš v tom jak rychle se sjíždí. Že by se měly zvlnit jen tak to se mě fakt nezdá.
cop píše:Fakt mě bere, když tady někdo píše "dát origo díl"
To je jako co ?????? To, že je na dílu simbol BMW neznamená že je vyrobenej v BMW. Z fabriky je tak max kastle a motor jinak jsou to všechno daodavatelé jiných firem a ty se mění během výroby podle aktuální ceny a kvality, takže jeden model může mít během nekolika let stejnej díl od jinýho várobce. Ty víš jaký koutouče tam davají ve fabrice a jaký v servisu?
To, že Ti tam dají kotouče v BMW servisu ještě není záruka, že budou ty nejlepší.
A k tomu zvlnění to se Ti může stát klidně i utoho nejdražšího kotouče stači, že bude pořádně zahřátej a vjedeš třeba do hloboké kaluže a při náhlým schlazení se může zvlnit. Samozřejmě, že je rozdíl v kvalitě každého výrobce, ale spíš v tom jak rychle se sjíždí. Že by se měly zvlnit jen tak to se mě fakt nezdá.



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 452
- Registrován: pát 14.10.2005 00:00
- Klubové ID: 3523
- Kontaktovat uživatele:
slysel sem,ze ate Powerdisk jsou dobrym,ale napriklad u meho auta bylo rozdil mezi Orig a powerdiskama v radu desitek korun, tak sem vzal orig.
to cop:ano vyrobce meni dodavatele na sve dily v prubehu vyrobi i po ni ,ale napriklad ja si kupuji Orig dily ne kvuli znacku ,ale kvuli tomu, ze mi muzou nabidnout jistou kvalitu, nez naky radoby testy s noname dilama,a chci se na ty dily spolehnout a ne cekat po kterym brzdeni se mi kotouc rozvlni napr.
to cop:ano vyrobce meni dodavatele na sve dily v prubehu vyrobi i po ni ,ale napriklad ja si kupuji Orig dily ne kvuli znacku ,ale kvuli tomu, ze mi muzou nabidnout jistou kvalitu, nez naky radoby testy s noname dilama,a chci se na ty dily spolehnout a ne cekat po kterym brzdeni se mi kotouc rozvlni napr.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
ty si PÍPtodle platí tak u Pežota, ale né u BMW, většinu dílu si automobilka vyrábí sama a kvalita je super, beru převážně origo díly, nebo když už náhradu tak Febi a kvalita je vidět, navíc pokud automobilce něco vyrabi někdo jinej, je to na dílu označeny, viz ATE brzdy, ktery sou na nadobce popsany apod. a jinak symbol se píše s tvrdym Ycop píše:Fakt mě bere, když tady někdo píše "dát origo díl"
To je jako co ?????? To, že je na dílu simbol BMW neznamená že je vyrobenej v BMW. Z fabriky je tak max kastle a motor jinak jsou to všechno daodavatelé jiných firem a ty se mění během výroby podle aktuální ceny a kvality, takže jeden model může mít během nekolika let stejnej díl od jinýho várobce. Ty víš jaký koutouče tam davají ve fabrice a jaký v servisu?
To, že Ti tam dají kotouče v BMW servisu ještě není záruka, že budou ty nejlepší.
A k tomu zvlnění to se Ti může stát klidně i utoho nejdražšího kotouče stači, že bude pořádně zahřátej a vjedeš třeba do hloboké kaluže a při náhlým schlazení se může zvlnit. Samozřejmě, že je rozdíl v kvalitě každého výrobce, ale spíš v tom jak rychle se sjíždí. Že by se měly zvlnit jen tak to se mě fakt nezdá.

na e38 mam priplatkovej kit 4-pístových brzd Brembo s 90% kotoucema a deskama, necham za 9tis, posledni uprava na brzdach u e38 co kdy budes resit
nebo tam dej zas ty male "petikacky" s novyma deskama, vyjde te to stejne a problem bude za 5tis km zas, e38 je tezka a ty obyc brzdy maji problem...

“Ability is what you're capable of doing.”
Co nato říct. Ten kdo mě bude tvrdit, že si dává do auta ND od FEBI tak asi o kvalitě moc neví. Vzhledem k tomu, že se mezi autama pohybuji už asi 20 let tak zůstanu nad věcí a nebudu nikoho přesvědčovat. Mimochodem ze zákona máš na zboží záruku 2 roky. A je jedno jestli jsi ho koupil v Renocaru nebo v Elitu.
A pro Smeta jestli máš fakturu tak je vyzkoušej vrátit, můžou to klidně uznat jako výrobní vadu
A kvalitní kotouče - ATE, Brembo, Zimmermann
A pro Smeta jestli máš fakturu tak je vyzkoušej vrátit, můžou to klidně uznat jako výrobní vadu
A kvalitní kotouče - ATE, Brembo, Zimmermann
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 234
- Registrován: ned 05.02.2006 01:00
- Bydliště: Vsetin-cz Padova-it
- Klubové ID: 1934
kuwa jak může někdo napsat takovou hovadinu,, ??? já jsem vystřídal ATE,i BREMBO
,, TO SI OTOM MYSLÍM,,,JIŽ NIKDY VÍCE NÁHRADU,, PO 10 TIS KM TO ZAČALO TAK VYBROVAT ŽE JSEM MYSLEL ŽE NĚKOHO ZABIJU!!! POZORNA ATE JSOU TO MRDKY KTERÉ JSOU HORŠÍ NEŽ BREMBO KJEJIM LEPŠÍM VLASTNOSTEM PATŘILO TO ŽE ASPON NEPÍSKALY, JINAK STÁLY ZA HOVNO!
TAKOVÉ KECY PRODEJCŮ ,,CITUJI?? PROČ BY TO PRODÁVALI KDYŽ BY TO BYLO ŠPATNÉ A NEFUNGOVALO TO?? NO ASI PROČ ABY VYDĚLALI!
POKUD TI MOHU PORADIT Z VLASTNÍ NEDÁVNÉ ZKUŠENOSTI KUP SI JE ORIGO V BMW A MÁŠ KLID.
ALE JEDNO BY JSI MĚL VĚDĚT !! MUSÍŠ MÍT V POŘÁDKU SILENBLOKY V ZÁKLON RAMENECH
PAK ŽÁDNÉ VŮLE V ČEPECH NÁPRAVY, ULOŽENÍ TLUMIČE, DOBŘE VYVÁŽENÉ KOLA,NESMÍŠ MÍT KŘIVÉ AL KOLA,STŘEDOVÉ DÍRY U AL KOL,,,POKUD MÁŠ JINÉ AL KOLA MUSÍ BÝT TAKTÉŽ OSAZENY STŘEDÍCÍMI KROUŽKY DANÉHO ROZMĚRU.. A PAK BUDEŠ MÍT KLID ROZUMÍŠ KLID

TAKOVÉ KECY PRODEJCŮ ,,CITUJI?? PROČ BY TO PRODÁVALI KDYŽ BY TO BYLO ŠPATNÉ A NEFUNGOVALO TO?? NO ASI PROČ ABY VYDĚLALI!
POKUD TI MOHU PORADIT Z VLASTNÍ NEDÁVNÉ ZKUŠENOSTI KUP SI JE ORIGO V BMW A MÁŠ KLID.
ALE JEDNO BY JSI MĚL VĚDĚT !! MUSÍŠ MÍT V POŘÁDKU SILENBLOKY V ZÁKLON RAMENECH
PAK ŽÁDNÉ VŮLE V ČEPECH NÁPRAVY, ULOŽENÍ TLUMIČE, DOBŘE VYVÁŽENÉ KOLA,NESMÍŠ MÍT KŘIVÉ AL KOLA,STŘEDOVÉ DÍRY U AL KOL,,,POKUD MÁŠ JINÉ AL KOLA MUSÍ BÝT TAKTÉŽ OSAZENY STŘEDÍCÍMI KROUŽKY DANÉHO ROZMĚRU.. A PAK BUDEŠ MÍT KLID ROZUMÍŠ KLID

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 234
- Registrován: ned 05.02.2006 01:00
- Bydliště: Vsetin-cz Padova-it
- Klubové ID: 1934
víš ale když máš auto na ježdění tak potřebuješ jezdit ne?? a ne donekonečna reklamovat něj kotouče ,pak jim zaplatit druhé a čekat jak otobě rozhodne něj banda hajzů která se nestydí tě poslat do prdele,aniž by cokoli zjištovali? osobní zkušenost!! v kotoučích jsem měl nacpáno přes 10 tis kč a reklamace dopadla tak že neuznali ani jednu,,pry jsem je přebrzdil???cop píše:Co nato říct. Ten kdo mě bude tvrdit, že si dává do auta ND od FEBI tak asi o kvalitě moc neví. Vzhledem k tomu, že se mezi autama pohybuji už asi 20 let tak zůstanu nad věcí a nebudu nikoho přesvědčovat. Mimochodem ze zákona máš na zboží záruku 2 roky. A je jedno jestli jsi ho koupil v Renocaru nebo v Elitu.
A pro Smeta jestli máš fakturu tak je vyzkoušej vrátit, můžou to klidně uznat jako výrobní vadu
A kvalitní kotouče - ATE, Brembo, Zimmermann
rozdíl v kvalitě je ten že ikdyby si BMW jako zadavatel zakázky na milion párů brzd kotočů, třeba u ATE,nechalo tuto serii vyrobit,, tak si nikdo nedovoli cokoli šidit,, proč asi ?? ale naproti tomu stejná značka je hodně rozdílné kvality,jak co do použití materiálů při výrobě,tak i samotná konstrukce je odlišná,, kup si nový kotoč v bmw, pak si kup některou s tech náhrad a porovnej??? už pouhým okem je znát rozdíl v konstrukci-myslím tím síla žebrování mezi třecími plochami!třeba mezi origo a brembo je ten rozdíl jedou takový!! a to se nebudu bavit o složení materiálu z kterého jsou odlívány.
víš ale když máš auto na ježdění tak potřebuješ jezdit ne?? a ne donekonečna reklamovat něj kotouče ,pak jim zaplatit druhé a čekat jak otobě rozhodne něj banda hajzů která se nestydí tě poslat do prdele,aniž by cokoli zjištovali? osobní zkušenost!! v kotoučích jsem měl nacpáno přes 10 tis kč a reklamace dopadla tak že neuznali ani jednu,,pry jsem je přebrzdil???
rozdíl v kvalitě je ten že ikdyby si BMW jako zadavatel zakázky na milion párů brzd kotočů, třeba u ATE,nechalo tuto serii vyrobit,, tak si nikdo nedovoli cokoli šidit,, proč asi ?? ale naproti tomu stejná značka je hodně rozdílné kvality,jak co do použití materiálů při výrobě,tak i samotná konstrukce je odlišná,, kup si nový kotoč v bmw, pak si kup některou s tech náhrad a porovnej??? už pouhým okem je znát rozdíl v konstrukci-myslím tím síla žebrování mezi třecími plochami!třeba mezi origo a brembo je ten rozdíl jedou takový!! a to se nebudu bavit o složení materiálu z kterého jsou odlívány.[/quote]
Hmmmm. asi máme každej jiný zkušenosti. Navíc rozhodně nehodlám polemizovat o těch rozdílech v kvalitě, jen bych byl opatrnej tvrdit, že to co koupíš v BMW je to pravý ořechový a nemůžeš jinde koupit srovnatelnou kvalitu za menší kačky. Vynechme teď kotouče, což je s deskama hodně specifická věc a každej bude mít jinou zkušenost, mimochodem mám ATE a spokojenost, ale příklad horní uložení předních tlumičů. V BMW 2200 za kus to stejný BOGE přes známýho "NE v BMW" 1800 za oboje, lambda sonda za kat 5000 v BMW to stejný BOSH, tamtéž 2800. Já prostě nehodlám dávat navíc love, když nemusím. A pokud má někdo názor, že jsem si koupil BMW a proto do něj musím cpát spoustu peněz, tak opravdu nevím co dodat.
rozdíl v kvalitě je ten že ikdyby si BMW jako zadavatel zakázky na milion párů brzd kotočů, třeba u ATE,nechalo tuto serii vyrobit,, tak si nikdo nedovoli cokoli šidit,, proč asi ?? ale naproti tomu stejná značka je hodně rozdílné kvality,jak co do použití materiálů při výrobě,tak i samotná konstrukce je odlišná,, kup si nový kotoč v bmw, pak si kup některou s tech náhrad a porovnej??? už pouhým okem je znát rozdíl v konstrukci-myslím tím síla žebrování mezi třecími plochami!třeba mezi origo a brembo je ten rozdíl jedou takový!! a to se nebudu bavit o složení materiálu z kterého jsou odlívány.[/quote]
Hmmmm. asi máme každej jiný zkušenosti. Navíc rozhodně nehodlám polemizovat o těch rozdílech v kvalitě, jen bych byl opatrnej tvrdit, že to co koupíš v BMW je to pravý ořechový a nemůžeš jinde koupit srovnatelnou kvalitu za menší kačky. Vynechme teď kotouče, což je s deskama hodně specifická věc a každej bude mít jinou zkušenost, mimochodem mám ATE a spokojenost, ale příklad horní uložení předních tlumičů. V BMW 2200 za kus to stejný BOGE přes známýho "NE v BMW" 1800 za oboje, lambda sonda za kat 5000 v BMW to stejný BOSH, tamtéž 2800. Já prostě nehodlám dávat navíc love, když nemusím. A pokud má někdo názor, že jsem si koupil BMW a proto do něj musím cpát spoustu peněz, tak opravdu nevím co dodat.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Hmmmm. asi máme každej jiný zkušenosti. Navíc rozhodně nehodlám polemizovat o těch rozdílech v kvalitě, jen bych byl opatrnej tvrdit, že to co koupíš v BMW je to pravý ořechový a nemůžeš jinde koupit srovnatelnou kvalitu za menší kačky. Vynechme teď kotouče, což je s deskama hodně specifická věc a každej bude mít jinou zkušenost, mimochodem mám ATE a spokojenost, ale příklad horní uložení předních tlumičů. V BMW 2200 za kus to stejný BOGE přes známýho "NE v BMW" 1800 za oboje, lambda sonda za kat 5000 v BMW to stejný BOSH, tamtéž 2800. Já prostě nehodlám dávat navíc love, když nemusím. A pokud má někdo názor, že jsem si koupil BMW a proto do něj musím cpát spoustu peněz, tak opravdu nevím co dodat.[/quote]cop píše:víš ale když máš auto na ježdění tak potřebuješ jezdit ne?? a ne donekonečna reklamovat něj kotouče ,pak jim zaplatit druhé a čekat jak otobě rozhodne něj banda hajzů která se nestydí tě poslat do prdele,aniž by cokoli zjištovali? osobní zkušenost!! v kotoučích jsem měl nacpáno přes 10 tis kč a reklamace dopadla tak že neuznali ani jednu,,pry jsem je přebrzdil???
rozdíl v kvalitě je ten že ikdyby si BMW jako zadavatel zakázky na milion párů brzd kotočů, třeba u ATE,nechalo tuto serii vyrobit,, tak si nikdo nedovoli cokoli šidit,, proč asi ?? ale naproti tomu stejná značka je hodně rozdílné kvality,jak co do použití materiálů při výrobě,tak i samotná konstrukce je odlišná,, kup si nový kotoč v bmw, pak si kup některou s tech náhrad a porovnej??? už pouhým okem je znát rozdíl v konstrukci-myslím tím síla žebrování mezi třecími plochami!třeba mezi origo a brembo je ten rozdíl jedou takový!! a to se nebudu bavit o složení materiálu z kterého jsou odlívány.
jen pro info bosch řidici vstřik na TDS v BOSCH servisu v zabřehu 11500, v bmw Olomouc 6000!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
předběžně zamlouvám, jen sehnat prachyHanz píše:na e38 mam priplatkovej kit 4-pístových brzd Brembo s 90% kotoucema a deskama, necham za 9tis, posledni uprava na brzdach u e38 co kdy budes resitnebo tam dej zas ty male "petikacky" s novyma deskama, vyjde te to stejne a problem bude za 5tis km zas, e38 je tezka a ty obyc brzdy maji problem...
