Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

motor nejede na všechy válce e32 750

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
erdyn
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: stř 09.05.2007 00:00

#1 Příspěvek od erdyn »

ahoj trochu mám problám s mím e32 750i, koupil sem ho už nepojízdný,byl špatný automat který sem opravil. Ted mám problém s motorem při pomalé rychlosti tak do 50km/h vynechávají válce. při přidání plynu to střelí do sání a chytnou všechny. Tlaky, svíčky kabely ok benzín též. Nevíte někdo co stím? na diagnostice nic nezjistily
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#2 Příspěvek od Fugo »

Ono toho může být víc, nejprve bych trošku rozepsal jaký jsou ty tlaky va válcích, jaké jsou tlaky benzinu na konzolích (na obou), svíčky dát nový, kabely nový, víčko a palec taky nový. A pak se dá něco hledat, praventivně je dobré prostříknout všechny motorový konektory včetně kulatejch svazkovejch.
erdyn
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: stř 09.05.2007 00:00

#3 Příspěvek od erdyn »

Dík za radu udělám co jsi mi poradil a dám vědět jak to dopadlo, to že by byla špatná některá z řídících jednotek je možný nebo je to malá pravděpodobnost?
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#4 Příspěvek od Fugo »

to bych řekl že by nešla pulka motoru vůbec.
erdyn
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: stř 09.05.2007 00:00

#5 Příspěvek od erdyn »

to si taky myslím, jelikož sem to neměl kde načíst tak sem to dal do značkovýho servisu a to byla asi chyba, po zdělení že nevědí co s tím, že ASI jednotka tak mě to vcelku překvapilo.
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#6 Příspěvek od Fugo »

pokud máš rv 91 a výš tak lze dělat diagnostiku doma pomocí vyblikání kodů chyb žárovkou/kontrolkou CHECK ENGINE, když si dáš hledat a zadáš CHECK ENGINE a napsal Fugo tak tam jsem to popsal jak to funguje a co je třeba pro to udělat, používám to na mojí 750.
Ivo
Registrovaný
Příspěvky: 783
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Trvalé
Klubové ID: 2253
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Ivo »

Jo 750 je dobrá prostě dva nezávyslé motory muže být i jedno čerpadlo Ko
erdyn
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: stř 09.05.2007 00:00

#8 Příspěvek od erdyn »

zravím tak jsme odstranili jeden problém, nejdřív dělaly bubu bu a pak zjistily že byli přehozený kabely od lambdasondy a motor už jede bez problému jinak sem projistotu vše promněřil a je to ok jem mám jeden problém se kterým si nevědí rady a to je asc, při načtení je jednotka v pořátku, vodiče jsou proměřený a stále je asc nefunkční takže to je momentálně problém sice to moc nevadí ale myslím že vzimně je to docela užitečná věc.
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#9 Příspěvek od Fugo »

měl by ses víc rozepsat ono je těžký radit když nevíme co máš za rok, takže je otázka zda máš ASC nebo ASC+T. Proveď diagnostiku: současně šlápni na brzdový pedál, stiskni tlačítko ASC a přitom zapni klíček do polohy II (kontrolky) a počítej kolik bliknutí kontrolka ASC udělá. Chybu najdeš v tabulce.

Pokud máš ASC+T a bude chyba 18 (jako že to je většinou závada ASC+T) tak je to na výměnu ASC+T agregátu. A ještě ASC+T má filtr oleje vpředu dole na motoru tak bych ještě ten zkusil preventivně vyměnit.

BC = Blinkcode
BC 1 = Kein Fehler
BC 2 = EMS Fehler
BC 3 = Motronic Fehler
BC 4 = Drehzahlgeber Fehler hi li
BC 5 = Drehzahlgeber Fehler hi re
BC 6 = Drehzahlgeber Fehler vo re
BC 7 = Drehzahlgeber Fehler vo li
BC 8 = ABS-Magnetventil Fehler hi li
BC 9 = ABS-Magnetventil Fehler hi re
BC 10 = ABS-Magnetventil Fehler vo re
BC 11 = ABS-Magnetventil Fehler vo li
BC 12 = ASR-Plungerventil Fehler hi li
BC 13 = ASR-Plungerventil Fehler hi re
BC 14 = Ventilrelais Fehler
BC 15 = Rückförderpumpen Fehler
BC 16 = Speicherladeventil Fehler
BC 17 = Langzeitfehler Drucküberwachung
BC 18 = Leckage Fehler (Eigener Kommentar: Wird auch angezeigt wenn Druckspeicher im ASC+T Hydraulikblock schadhaft ist (zB. leer))
BC 19 = Druck Fehler
BC 20 = Getriebebeeinflussung Leitungs Fehler
BC 21 = ABS/ASR-Regelgeräte Fehler
BC 22 = TD-Signal Fehler
BC 23 = Option p in Leitungs Fehler

Zu BC 22:
TD Signal Fehler
Regelgerät Kl. 55
Zündung aus
Stecker vom ABS/ASR-Regelgerät und Motronic-Steuergerät Bank links abziehen
Leitung vom ABS/ASR-Regelgerät Kl.55 zum Motronic- Steuerg. Kl.6 auf Unterbrechung/Plus-/und Masseschluß prüfen.
wenn i.O.
Fehlerspeicher Motronic auslesen
wenn i.O.
ABS/ASR-Regelgerät tauschen
erdyn
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: stř 09.05.2007 00:00

#10 Příspěvek od erdyn »

omlouvám se auto je z roku 6/1991 ted sem zkoušel co jsi napsal a ani se nerosvítí kontrolka od asc a jestli mám asc+t to boužel nevím
deecee
Registrovaný
Příspěvky: 79
Registrován: ned 26.11.2006 01:00
Bydliště: PRAHA

#11 Příspěvek od deecee »

erdyn píše:omlouvám se auto je z roku 6/1991 ted sem zkoušel co jsi napsal a ani se nerosvítí kontrolka od asc a jestli mám asc+t to boužel nevím
http://inhuman.biz/temp/e32-asc.gif
erdyn
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: stř 09.05.2007 00:00

#12 Příspěvek od erdyn »

takže asc+t nemám
deecee
Registrovaný
Příspěvky: 79
Registrován: ned 26.11.2006 01:00
Bydliště: PRAHA

#13 Příspěvek od deecee »

erdyn píše:takže asc+t nemám
akoto? vzdyt's rikal, ze mas V12 a rok 1991
erdyn
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: stř 09.05.2007 00:00

#14 Příspěvek od erdyn »

podle vin čísla je to jen 750i a ne 750iL ale možná je to překlep
deecee
Registrovaný
Příspěvky: 79
Registrován: ned 26.11.2006 01:00
Bydliště: PRAHA

#15 Příspěvek od deecee »

no jo, ta tabulka je takova podivna. neni tam kratka verze :) taky trosku nechapu. ale bral bych to tak, ze vsechny od roku 1991 maji ASC + T ?
fugo bude vedet ;)
deecee
Registrovaný
Příspěvky: 79
Registrován: ned 26.11.2006 01:00
Bydliště: PRAHA

#16 Příspěvek od deecee »

Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#17 Příspěvek od Fugo »

mělo by být od 91 ale viděl jsem i 750 91 a +T neměli, jak zjistíme zda máme +T? Stačí zvednout obě zadní kola zařadit D a přidat plyn, ASC jen ubere plyn protože zjistí že se předek neotáčí, +T ještě začne jedno nebo obě zadní kola přibrždovat. Pokud koukneš do mot. prostoru vedle hlavní brzdovej válec a posilovač brzd tak tam vedle nich na podběhu je agregát +T. A jak vypadá? http://www.ukazto.com/img/asc.jpg
popis je německy, posílal jsem to nějakýmu němčourovi a teď se mě to nechce přepisovat, myslím že to je jasný.
erdyn
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: stř 09.05.2007 00:00

#18 Příspěvek od erdyn »

Právě to mě napadlo taky ale stále nevím proč mi to asc ani nesvítí při zapnutí klíčku. Ještě mě není jasný jak naprogramovat polohu sedačky do paměti, nevěděl by někdo?
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#19 Příspěvek od Fugo »

já jen vím že starší verze kontrolku nepoužívali a při prokluzu kdy asc zasahovalo se rozsvítil nápis ASC na displeji. Novější verze měli kontrolku zhrub uprostřed palubky oranžový symbol ASC a kroužek s šipkou, a ta by měla svítit i když zapneš klíček jen do kontrolek, pokud nesvítí zkontroluj žárovku a případně kabel mezi jednotkou ASC/ABS a palubkou, pak ta diagnostika vyblikáním musí chodit.

Sedačka: mám takovej pocit že to bylo tak že sis nastavil sedačku stiskneš tl. MEMORY až začne svítit a pak pamětovou pozici kterou chceš 1,2 nebo 3. Tl. MEMORY zhasne a je to. Samozřejmě si to také zapamatuje polohu volantu (pokud je elektrický) a zrcátek.
erdyn
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: stř 09.05.2007 00:00

#20 Příspěvek od erdyn »

zítra mrknu co to je zač podle těch fotek je to celkem k rozpoznání dik deecee 8) a zároven to zkusím zvednout a testnout jak si psal Fugo a uvidíme třeba se k něčemu dopracujem :)
Odpovědět