motor nejede na všechy válce e32 750
-
erdyn
- Registrovaný
- Příspěvky: 11
- Registrován: stř 09.05.2007 00:00
ahoj trochu mám problám s mím e32 750i, koupil sem ho už nepojízdný,byl špatný automat který sem opravil. Ted mám problém s motorem při pomalé rychlosti tak do 50km/h vynechávají válce. při přidání plynu to střelí do sání a chytnou všechny. Tlaky, svíčky kabely ok benzín též. Nevíte někdo co stím? na diagnostice nic nezjistily
-
Fugo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1751
- Registrován: sob 22.02.2003 01:00
- Bydliště: ZX-10R
Ono toho může být víc, nejprve bych trošku rozepsal jaký jsou ty tlaky va válcích, jaké jsou tlaky benzinu na konzolích (na obou), svíčky dát nový, kabely nový, víčko a palec taky nový. A pak se dá něco hledat, praventivně je dobré prostříknout všechny motorový konektory včetně kulatejch svazkovejch.
-
erdyn
- Registrovaný
- Příspěvky: 11
- Registrován: stř 09.05.2007 00:00
-
Fugo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1751
- Registrován: sob 22.02.2003 01:00
- Bydliště: ZX-10R
-
erdyn
- Registrovaný
- Příspěvky: 11
- Registrován: stř 09.05.2007 00:00
-
Fugo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1751
- Registrován: sob 22.02.2003 01:00
- Bydliště: ZX-10R
-
Ivo
- Registrovaný
- Příspěvky: 783
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Trvalé
- Klubové ID: 2253
-
erdyn
- Registrovaný
- Příspěvky: 11
- Registrován: stř 09.05.2007 00:00
zravím tak jsme odstranili jeden problém, nejdřív dělaly bubu bu a pak zjistily že byli přehozený kabely od lambdasondy a motor už jede bez problému jinak sem projistotu vše promněřil a je to ok jem mám jeden problém se kterým si nevědí rady a to je asc, při načtení je jednotka v pořátku, vodiče jsou proměřený a stále je asc nefunkční takže to je momentálně problém sice to moc nevadí ale myslím že vzimně je to docela užitečná věc.
-
Fugo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1751
- Registrován: sob 22.02.2003 01:00
- Bydliště: ZX-10R
měl by ses víc rozepsat ono je těžký radit když nevíme co máš za rok, takže je otázka zda máš ASC nebo ASC+T. Proveď diagnostiku: současně šlápni na brzdový pedál, stiskni tlačítko ASC a přitom zapni klíček do polohy II (kontrolky) a počítej kolik bliknutí kontrolka ASC udělá. Chybu najdeš v tabulce.
Pokud máš ASC+T a bude chyba 18 (jako že to je většinou závada ASC+T) tak je to na výměnu ASC+T agregátu. A ještě ASC+T má filtr oleje vpředu dole na motoru tak bych ještě ten zkusil preventivně vyměnit.
BC = Blinkcode
BC 1 = Kein Fehler
BC 2 = EMS Fehler
BC 3 = Motronic Fehler
BC 4 = Drehzahlgeber Fehler hi li
BC 5 = Drehzahlgeber Fehler hi re
BC 6 = Drehzahlgeber Fehler vo re
BC 7 = Drehzahlgeber Fehler vo li
BC 8 = ABS-Magnetventil Fehler hi li
BC 9 = ABS-Magnetventil Fehler hi re
BC 10 = ABS-Magnetventil Fehler vo re
BC 11 = ABS-Magnetventil Fehler vo li
BC 12 = ASR-Plungerventil Fehler hi li
BC 13 = ASR-Plungerventil Fehler hi re
BC 14 = Ventilrelais Fehler
BC 15 = Rückförderpumpen Fehler
BC 16 = Speicherladeventil Fehler
BC 17 = Langzeitfehler Drucküberwachung
BC 18 = Leckage Fehler (Eigener Kommentar: Wird auch angezeigt wenn Druckspeicher im ASC+T Hydraulikblock schadhaft ist (zB. leer))
BC 19 = Druck Fehler
BC 20 = Getriebebeeinflussung Leitungs Fehler
BC 21 = ABS/ASR-Regelgeräte Fehler
BC 22 = TD-Signal Fehler
BC 23 = Option p in Leitungs Fehler
Zu BC 22:
TD Signal Fehler
Regelgerät Kl. 55
Zündung aus
Stecker vom ABS/ASR-Regelgerät und Motronic-Steuergerät Bank links abziehen
Leitung vom ABS/ASR-Regelgerät Kl.55 zum Motronic- Steuerg. Kl.6 auf Unterbrechung/Plus-/und Masseschluß prüfen.
wenn i.O.
Fehlerspeicher Motronic auslesen
wenn i.O.
ABS/ASR-Regelgerät tauschen
Pokud máš ASC+T a bude chyba 18 (jako že to je většinou závada ASC+T) tak je to na výměnu ASC+T agregátu. A ještě ASC+T má filtr oleje vpředu dole na motoru tak bych ještě ten zkusil preventivně vyměnit.
BC = Blinkcode
BC 1 = Kein Fehler
BC 2 = EMS Fehler
BC 3 = Motronic Fehler
BC 4 = Drehzahlgeber Fehler hi li
BC 5 = Drehzahlgeber Fehler hi re
BC 6 = Drehzahlgeber Fehler vo re
BC 7 = Drehzahlgeber Fehler vo li
BC 8 = ABS-Magnetventil Fehler hi li
BC 9 = ABS-Magnetventil Fehler hi re
BC 10 = ABS-Magnetventil Fehler vo re
BC 11 = ABS-Magnetventil Fehler vo li
BC 12 = ASR-Plungerventil Fehler hi li
BC 13 = ASR-Plungerventil Fehler hi re
BC 14 = Ventilrelais Fehler
BC 15 = Rückförderpumpen Fehler
BC 16 = Speicherladeventil Fehler
BC 17 = Langzeitfehler Drucküberwachung
BC 18 = Leckage Fehler (Eigener Kommentar: Wird auch angezeigt wenn Druckspeicher im ASC+T Hydraulikblock schadhaft ist (zB. leer))
BC 19 = Druck Fehler
BC 20 = Getriebebeeinflussung Leitungs Fehler
BC 21 = ABS/ASR-Regelgeräte Fehler
BC 22 = TD-Signal Fehler
BC 23 = Option p in Leitungs Fehler
Zu BC 22:
TD Signal Fehler
Regelgerät Kl. 55
Zündung aus
Stecker vom ABS/ASR-Regelgerät und Motronic-Steuergerät Bank links abziehen
Leitung vom ABS/ASR-Regelgerät Kl.55 zum Motronic- Steuerg. Kl.6 auf Unterbrechung/Plus-/und Masseschluß prüfen.
wenn i.O.
Fehlerspeicher Motronic auslesen
wenn i.O.
ABS/ASR-Regelgerät tauschen
-
erdyn
- Registrovaný
- Příspěvky: 11
- Registrován: stř 09.05.2007 00:00
-
deecee
- Registrovaný
- Příspěvky: 79
- Registrován: ned 26.11.2006 01:00
- Bydliště: PRAHA
http://inhuman.biz/temp/e32-asc.giferdyn píše:omlouvám se auto je z roku 6/1991 ted sem zkoušel co jsi napsal a ani se nerosvítí kontrolka od asc a jestli mám asc+t to boužel nevím
-
deecee
- Registrovaný
- Příspěvky: 79
- Registrován: ned 26.11.2006 01:00
- Bydliště: PRAHA
-
erdyn
- Registrovaný
- Příspěvky: 11
- Registrován: stř 09.05.2007 00:00
-
deecee
- Registrovaný
- Příspěvky: 79
- Registrován: ned 26.11.2006 01:00
- Bydliště: PRAHA
-
deecee
- Registrovaný
- Příspěvky: 79
- Registrován: ned 26.11.2006 01:00
- Bydliště: PRAHA
jinak long poznas podle skla zadnich dveri.
kratka:
http://www.7-forum.com/modelle/e32/imag ... sion-b.jpg
dlouha:
http://www.7-forum.com/modelle/e32/imag ... sion-b.jpg
kratka:
http://www.7-forum.com/modelle/e32/imag ... sion-b.jpg
dlouha:
http://www.7-forum.com/modelle/e32/imag ... sion-b.jpg
-
Fugo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1751
- Registrován: sob 22.02.2003 01:00
- Bydliště: ZX-10R
mělo by být od 91 ale viděl jsem i 750 91 a +T neměli, jak zjistíme zda máme +T? Stačí zvednout obě zadní kola zařadit D a přidat plyn, ASC jen ubere plyn protože zjistí že se předek neotáčí, +T ještě začne jedno nebo obě zadní kola přibrždovat. Pokud koukneš do mot. prostoru vedle hlavní brzdovej válec a posilovač brzd tak tam vedle nich na podběhu je agregát +T. A jak vypadá? http://www.ukazto.com/img/asc.jpg
popis je německy, posílal jsem to nějakýmu němčourovi a teď se mě to nechce přepisovat, myslím že to je jasný.
popis je německy, posílal jsem to nějakýmu němčourovi a teď se mě to nechce přepisovat, myslím že to je jasný.
-
erdyn
- Registrovaný
- Příspěvky: 11
- Registrován: stř 09.05.2007 00:00
-
Fugo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1751
- Registrován: sob 22.02.2003 01:00
- Bydliště: ZX-10R
já jen vím že starší verze kontrolku nepoužívali a při prokluzu kdy asc zasahovalo se rozsvítil nápis ASC na displeji. Novější verze měli kontrolku zhrub uprostřed palubky oranžový symbol ASC a kroužek s šipkou, a ta by měla svítit i když zapneš klíček jen do kontrolek, pokud nesvítí zkontroluj žárovku a případně kabel mezi jednotkou ASC/ABS a palubkou, pak ta diagnostika vyblikáním musí chodit.
Sedačka: mám takovej pocit že to bylo tak že sis nastavil sedačku stiskneš tl. MEMORY až začne svítit a pak pamětovou pozici kterou chceš 1,2 nebo 3. Tl. MEMORY zhasne a je to. Samozřejmě si to také zapamatuje polohu volantu (pokud je elektrický) a zrcátek.
Sedačka: mám takovej pocit že to bylo tak že sis nastavil sedačku stiskneš tl. MEMORY až začne svítit a pak pamětovou pozici kterou chceš 1,2 nebo 3. Tl. MEMORY zhasne a je to. Samozřejmě si to také zapamatuje polohu volantu (pokud je elektrický) a zrcátek.
-
erdyn
- Registrovaný
- Příspěvky: 11
- Registrován: stř 09.05.2007 00:00
