Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Dotaz na majitele E32- brzdový pedál

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
Rubini
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: úte 09.05.2006 00:00
Bydliště: Jablonec n/N Praha
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Rubini »

Je fakt, ze sem hydraulickej posilovac este kuchlej nemel. Ale nezda se me ze by mel jit pedal postupne proslapnout az na podlahu. U podtlakovyho je to kazdopadne zavada na hlavnim valci. A to ti de proslapnout i bez nastartovanyho motoru?
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#22 Příspěvek od Fugo »

pokud není nastartováno tak to nelze prošlápnout, jen když běží motor tak to jde, ale velice ztuha, měl jsem taky podezření na hl. brzd. válec a tak jsem ho pro jistotu vyměnil ale je to stejný, a auto brzdí jak svině.
Uživatelský avatar
DC Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 2336
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: Řáholec
Klubové ID: 55
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od DC Výkonná rada »

ufff, docela sem si oddych :-)
Sběratel, pořadatel a předseda zdejšího sdružení - kontakt do sz v případě potřeby, dík
Rubini
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: úte 09.05.2006 00:00
Bydliště: Jablonec n/N Praha
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Rubini »

No tak to jo. Ja sem se asi na zacatku prekouk. Jestli ho bez nastartovanyho motoru neproslapnes, tak je hlavni valec ok. A asi je vsechno jak ma bejt. Nechci bejt za hnidopicha :) , ale asi ta doba co o ni pises, ze pod zatezi pedal klesne k podlaze bude dost dlouha. Nak me nejde do kebule, ze je mozny u jakyhokoliv auta proslapnout pedal k podlaze.
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#25 Příspěvek od Fugo »

tak po nastartování a sešlápnutí brzd. pedálu to trvá cca 4sec než je na podlaze. Jěště uvedu že se jedná o 04/91 tj. vpředu 4pístkový brzdiče.
danulah
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pon 25.04.2005 00:00
Bydliště: Frenstat

#26 Příspěvek od danulah »

Fugo píše:tak po nastartování a sešlápnutí brzd. pedálu to trvá cca 4sec než je na podlaze. Jěště uvedu že se jedná o 04/91 tj. vpředu 4pístkový brzdiče.
Mi jde taky po nastartování skoro na podlahu a zezačátku stuha a pak povolí,kapalina se neztrácí.Jen když stojím třeba na světlech,mám tam D a držím pedál tak vněm ťuká,tak nevím čím by to mohlo být,jestli je to normální Dan 750iAG e32
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#27 Příspěvek od Fugo »

Ťukání je normální to dělá regulátor tlaku, to je ten sráč jak do toho vedou ty hydraulický hadice a jsou na něm 2 čidla, to ťukání je občas cítit i na volantě.
danulah
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pon 25.04.2005 00:00
Bydliště: Frenstat

#28 Příspěvek od danulah »

Fugo píše:Ťukání je normální to dělá regulátor tlaku, to je ten sráč jak do toho vedou ty hydraulický hadice a jsou na něm 2 čidla, to ťukání je občas cítit i na volantě.
A tak to je OK,dík v tom volantě to opravdu taky někdy dělá.......
PitDog735
Registrovaný
Příspěvky: 142
Registrován: sob 13.05.2006 00:00
Bydliště: Hradec Králové

#29 Příspěvek od PitDog735 »

NO KONECNE!!! a já porád premejslel o tom co tam sakra tuká!!!!!!!!!! :P :P
Odpovědět