Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

750 iL volnobezne otacky kolisu

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
stati
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: pon 31.07.2006 00:00

#1 Příspěvek od stati »

Nazdar...na 750 il ku e38 mi na volnobehu sem tam zakolisu otacky klesnu a hned sa zas vratia troska poskocia a tak...je to neprijemne ked mam zaradene drive a stojim na krizovatke tak auto poskoci dopredu no nic moc...pocitac vykazal vypadok valcov 1-6...a ked idem tak sem tam sekne ale len tak do 2000 otacok potom pri vyssich je to uz ok...rychlo ma poteste ze je to len daka kravina ako napr umyt celne sklo zvnutra a pod...:))) DIKY
stati
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: pon 31.07.2006 00:00

#2 Příspěvek od stati »

a niekedy ked sa tato chyba prejavi, je chvilu citit benzin...
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#3 Příspěvek od Fugo »

kdys naposled měnil svíčky? kontrola kabelů a případně rozdělovačů pokud je tvoje e38 má.
stati
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: pon 31.07.2006 00:00

#4 Příspěvek od stati »

sviecky su nove max 5000km tie rozdelovace mrknem a dik moc za radu
stati
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: pon 31.07.2006 00:00

#5 Příspěvek od stati »

...
stati
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: pon 31.07.2006 00:00

#6 Příspěvek od stati »

nikto to nevie...hm...
Greg
Registrovaný
Příspěvky: 941
Registrován: pon 11.04.2005 00:00
Bydliště: Troubky - Prerov/Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Greg »

me neco podobneho delalo moje drivejsi podauto... problem byl se sanim zvduchu... vymenil jsem regulator volnobeznych otacek, vahu vzduchu a veskere saci vzduchove hadice a problem zmizel... ale ve tvem pripade to na stoprocent netvrdim... vis jak :lol:
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#8 Příspěvek od Fugo »

nevím jestli e38 používá stejný systém snímání zážehu na 6 tém válci (čidlo na kabelu) já měl u e32 problém jako ty, rok jsem řešil co to je ,dělalo to nepravidelně, diag zjistily jen chybu zapalovacího modulu což e32 nemá, no a po cca roce mě praskla pomocná vodní el.pumpa k topení a voda natekla na kabely ke svíčkám, kabely byly prochcaný a voda byla i v liště co v ní vedou kabely ,takže všechno ven vyčistit a vysušit a přitom jsem zjistil že na tom kabelu co je ten snímač mám ve fajfce co jde na svíčku díru o průměru cca 1cm zboku, po výměně kabelů je to OK , ta díra zboku tam rozhodně půl roku předtím nebyla, nebo spíš byla tak malinká že prostě nebyla vidět a jak tam natekla voda tak to házelo jiskru bokem skrze fajfku do hlavy a na elektrody svíčky nic nešlo a to čidlo to asi nějak zjistilo a tuhle pulku motoru odpojilo.
Odpovědět