co to muze bejt kdyz u zahratyho motoru na volnobeh slapnu na plyn a nekdy otacky spadnou az malem k nule a auto skoro chcipne ale nakonec se otacky srovnyji? Pri "D" to nc nedela jen na volnobech a jen nekdy... po delsi jizde.... skrtici klapka je nova
je smutne ze okolo meho auta se motaji nejlepsi profici a clovek si musi shanet informace sam a nikdo mu az na vyjimky neporadi.... a diagnostika je taky nekdy pekne na picu.... fakt...
bez po hadici, co vede od te gumové harmoniky mezi váhou vzduchu a klapkou. Je to takovej váleček. TEn někdy stačí vyčistit a promazat třeba MD sprejem a když to nepomůže, tak vyměnit za nový.
Druhá možnost je, že máš někde děravou hadici mezi váhou a klapkou, ale to by ten volnoběh padal furt.
bez po hadici, co vede od te gumové harmoniky mezi váhou vzduchu a klapkou. Je to takovej váleček. TEn někdy stačí vyčistit a promazat třeba MD sprejem a když to nepomůže, tak vyměnit za nový.
Druhá možnost je, že máš někde děravou hadici mezi váhou a klapkou, ale to by ten volnoběh padal furt.
diky moc ale cece ja ho tam asi nemam ten valecek, ono to pise i na realoem... tak asi zkusit tesnost te hadice....
Tak sje mna to koukal a do 9/98 se dělal tenhle ventil ap ak se to nahradilo elektronicky otvíranou klapkou vzduchu. takže bych hledal problem primo na ni nebo pripadne na nejaky hadici, ktera vede mezi váhou a klapkou.
Speedy píše:Tak sje mna to koukal a do 9/98 se dělal tenhle ventil ap ak se to nahradilo elektronicky otvíranou klapkou vzduchu. takže bych hledal problem primo na ni nebo pripadne na nejaky hadici, ktera vede mezi váhou a klapkou.
jo ja sem vul, nenapsal sem ze mam 99, tu klapku vzduchu mam novou a dela to stejne... dokonce to nekdy i chcipne ale to musim trapit trosku s plynem, za jizdy ani pri stani na N to nedela....
Zkus oddělat víčko pro nalívání oleje. Pokud půjde po povolení těžko oddělat od víka(bude tam podtlak),tak to bude membrána odsávání výparů z klivové skříně,projevuje se to i pískáním ve volnoběhu a vysokou spotřebou oleje.Najdeš ji zezadu sání...
Doktor1 píše:Zkus oddělat víčko pro nalívání oleje. Pokud půjde po povolení těžko oddělat od víka(bude tam podtlak),tak to bude membrána odsávání výparů z klivové skříně,projevuje se to i pískáním ve volnoběhu a vysokou spotřebou oleje.Najdeš ji zezadu sání...
giovanny píše:a nebo zkus zajet raděj do origo BMWservisu myslím že oni to zjistí,systém pokus -omyl neni někdy nej řešení
jeden borec co se mi na to dival dela uz 10 let u BMW a nevi, takze oni nejspis taky nebudou vedet, navic i v origo servisech kolikrat nevedi ktera bije