Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

prosím pomoc s bmw 730

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Snejk »

Tak jsem s báwem úplně v pr.... Právě se mi vrátilo z odstavného parkoviště PČR a je uplně mrtvý. Prostě baterka vybitá a přes kabely to nechce naskočit, sotva se točí. Problém je že mi během tohohle přestal fungovat i OBC(snad neshořel?). Co je potřeba u BMW 730i r.v.88 udělat když se po dlouhe době připojí akumulator? nemá to nějaký blokování paliva a nebo na co se zaměřit když to tak dlouho stálo?
RedBaron
Registrovaný
Příspěvky: 940
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: ČB
Klubové ID: 178
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od RedBaron »

Vyndat baterku a správně nabít. Je taky možné, že bude mrtvá, jestli se vybila úplně a v tom stavu někde chvíli ležela. Uvidíš.
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Snejk »

jo, vybila se uplně do mrtě. ale když sme to zkoušeli přes kabely startovat tak to točilo motorem, sice pohasinaly budíky ale točila a nenaskočilo to. a asi mi to i oddělalo OBC. protže než sem to startoval tak normálně fungoval. jde to nastartovat bez OBC?
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#4 Příspěvek od Fugo »

obc není pro start důležitý, to že to pohasínalo znamená že máte špatný kontakty , základem při startovaní kabelama jsou kvalitní kabely s masivním krokodýlem s kovu, žádný ty plastový šmejdy, startuju takhle známejm běžně, každej se divý že na jeho kabely to nejde a na moje ano.
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Snejk »

měli sme docela kvalitní, jenže ta baterka v druhem autě byla malá. no a je možné že dík tomu to nehází jiskry nebo neteče palivo? zítra se tam podívám jestli to jde (nevíte jak to nejlíp zjistit jestli jde čerpadlo a svíčky? ) a když si se zaplym klíčkem zamknu centrál tak mi to napíše check control. nemuže být rozbitá jednotka když to nechce naskočit?nebo je to jen prootže sem měl hodně vybito?zítra to ještě zkusím s nabitou baterkou ale nevím jestli jí pujde nabít., asi taky dostala zabrat
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Snejk »

asi blbost startovat sedmu baterkou z felície co ? :)
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od T613 »

jak bylo receno - poradne kabely, dobre kontakty - dulezita je dobra kostra, no a z baterkou z felicie to je vtipne no, to se pak nediv ze zhasinaly budiky :-) me nechtela chytnout 750 na starsi 74Ah baterku a taky to zhasinalo, na novou 100Ah krasa
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#8 Příspěvek od Fugo »

pokud je ta druhá baterka v autě tak ať to nechá nastartovaný, přidá plyn tan 3tis ot. a bude to stačit. Možná by nebylo od věci vyčistit víčko rozdělovače a svíčky když to dlouho stálo.
Radek
Registrovaný
Příspěvky: 593
Registrován: pon 26.05.2003 00:00

#9 Příspěvek od Radek »

Snejk píše:asi blbost startovat sedmu baterkou z felície co ? :)
Pokud je ok tak to na ni natocis...
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Snejk »

tak nakonec to byla pumpa benzínová (přepaluje mi pojistku). tak sem se odtah na LPG a na plyn už to jezdí. ale díky všem!
Odpovědět