Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

počítač- spotřeba

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
STYDLY
Registrovaný
Příspěvky: 361
Registrován: pon 21.07.2003 00:00
Bydliště: BMW diagnostika Pardubice, modely E a F od 1988-2015 výpis chyb,živá data,kódování atd. tel722923332
Klubové ID: 1644

#1 Příspěvek od STYDLY »

Na e32, na počítači mi to ukazuje spotřebu stálle 37.5l čím by to mohlo bejt? Co mám zkontrolovat? A ještě mám problém s tím že po nastartování studeného motoru mi CCM cca po dobu 10s ukazuje Engine Oil Press Low! Oleje tam je dost! Předem děkuji!
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#2 Příspěvek od Fugo »

oil press low je nízký tlak oleje, zárověň by měla svítit kontrolka mazání.
co se týče spotřeby na BC, když ho vynuluješ tak to ukazuje co (potom co něco najedeš), pokud by se to neměnilo tak je více možností budto samotnej BC, nebo tam nejde signál z ECU motoru o spotřebě nebo signál z tachometru, na tachometru spotřeba funguje? stěrače na první poloze fungují tak že když stojíš tak jsou přeplý na cyklovač a když se rozjedeš tak jedou pořád?
STYDLY
Registrovaný
Příspěvky: 361
Registrován: pon 21.07.2003 00:00
Bydliště: BMW diagnostika Pardubice, modely E a F od 1988-2015 výpis chyb,živá data,kódování atd. tel722923332
Klubové ID: 1644

#3 Příspěvek od STYDLY »

Fugo píše:oil press low je nízký tlak oleje, zárověň by měla svítit kontrolka mazání.
co se týče spotřeby na BC, když ho vynuluješ tak to ukazuje co (potom co něco najedeš), pokud by se to neměnilo tak je více možností budto samotnej BC, nebo tam nejde signál z ECU motoru o spotřebě nebo signál z tachometru, na tachometru spotřeba funguje? stěrače na první poloze fungují tak že když stojíš tak jsou přeplý na cyklovač a když se rozjedeš tak jedou pořád?
Nízký tlak oleje? Hmm... a čím by to mohlo bejt že mi to svítí vždy když je to studené a asi jen 10s.??
Když ho vynuluji, tak ukazuje to samé. Spotřeba na tachometru funguje a stěrače taky jak maj!
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#4 Příspěvek od Fugo »

s tím olejem buď olejová pumpa dává málo, nebo je špatný čidlo tlaku oleje, a nebo je možnost že filtr který tam máš nemá nebo má nefunkční zpětný ventil, který má na starost to že olej z filtru nesteče zpět do vany a potom po startu aby to rychleji mazalo. ohledně BC zkusil bych tedy jinej.
STYDLY
Registrovaný
Příspěvky: 361
Registrován: pon 21.07.2003 00:00
Bydliště: BMW diagnostika Pardubice, modely E a F od 1988-2015 výpis chyb,živá data,kódování atd. tel722923332
Klubové ID: 1644

#5 Příspěvek od STYDLY »

Fugo píše:s tím olejem buď olejová pumpa dává málo, nebo je špatný čidlo tlaku oleje, a nebo je možnost že filtr který tam máš nemá nebo má nefunkční zpětný ventil, který má na starost to že olej z filtru nesteče zpět do vany a potom po startu aby to rychleji mazalo. ohledně BC zkusil bych tedy jinej.
Díky, zkusím teda vyměnit BC a čidlo tlaku oleje! Snad mi to pomůže!
STYDLY
Registrovaný
Příspěvky: 361
Registrován: pon 21.07.2003 00:00
Bydliště: BMW diagnostika Pardubice, modely E a F od 1988-2015 výpis chyb,živá data,kódování atd. tel722923332
Klubové ID: 1644

#6 Příspěvek od STYDLY »

Vyměnil jsem BC a spotřeba už funguje! Takže díky za radu!!
tomboss
Registrovaný
Příspěvky: 183
Registrován: pon 15.11.2004 01:00
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od tomboss »

poprosim vas, ako sa nuluje spotreba na BC, doteraz som to riesil odpojenim baterky ... nie moc prakticke
dik
STYDLY
Registrovaný
Příspěvky: 361
Registrován: pon 21.07.2003 00:00
Bydliště: BMW diagnostika Pardubice, modely E a F od 1988-2015 výpis chyb,živá data,kódování atd. tel722923332
Klubové ID: 1644

#8 Příspěvek od STYDLY »

tomboss píše:poprosim vas, ako sa nuluje spotreba na BC, doteraz som to riesil odpojenim baterky ... nie moc prakticke
dik
přepneš na spotřebu a zmáčkneš tlačítko S/R, je to tlačítko vpravo nahoře.
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#9 Příspěvek od Fugo »

tak jsem ještě něco zjistil k tomu zpětnému ventilu v olejovém filtru, BMW v těchto modelech používá zpětný ventil v hausingu olejového filtru a ne přímo ve filtru, a padání oleje se občas stává. viz. http://www.e32fixes.com/results.asp?met ... ix&fixid=5
STYDLY
Registrovaný
Příspěvky: 361
Registrován: pon 21.07.2003 00:00
Bydliště: BMW diagnostika Pardubice, modely E a F od 1988-2015 výpis chyb,živá data,kódování atd. tel722923332
Klubové ID: 1644

#10 Příspěvek od STYDLY »

Fugo píše:tak jsem ještě něco zjistil k tomu zpětnému ventilu v olejovém filtru, BMW v těchto modelech používá zpětný ventil v hausingu olejového filtru a ne přímo ve filtru, a padání oleje se občas stává. viz. http://www.e32fixes.com/results.asp?met ... ix&fixid=5
Jestli to mám správně chápat, tak by neměl bejt žádný olej v hausingu olej. filtru, ne? Já tam ale oleje mám dost, tak by to mělo bejt nejspíš něčím jiným! Ale čím? Prostě po nastartování stud. motoru, mi svítí kontrolka mazaní a tak po 5 vteřinách mi to napíše OELDRUCK MOTOR cca. po 10s hláška i kontrolka zhasnou! Kdyby dávala málo pumpa a nebo bylo v háji čidlo, tak by se to snad stávalo častejc, ne? a ne jen ráno při prvním nastartování!
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#11 Příspěvek od Fugo »

ten hausing by měl bejt plnej, právě kdyby ten olej padal tak by to mohlo hlásit než se to naplní. No ale pokud je to OK tak nevim.
Jurajko
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: pon 19.02.2007 01:00
Bydliště: Francuzsko
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Jurajko »

Co tam davas za olej? Pokud tam je neco vic jak 10-40 vcetne tak je to hustejsi olej a tomu to trochu trva. Plna sintetika by nemela met problem. Caf
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Snejk »

Už od ty doby co sem to koupil, po stání přes noc to svítí asi 10s, a co necham auto stat asi 3-4 hodiny tak to natočim a chvilku to svítí taky to mazání. Najezedil sem s tim asi 5000km už, a nic se nezhoršuje, porad to sviti stejně dlouho. Nevím taky moc jak to řešit jestli to je špatě... napiše to low oil press, sviti mazání, po chvilce zhasne, a už vpohodě...
Odpovědět