mám stálý odběr z baterky 0,3 A po delším stání mam vybitou baterku,zkoušel sem postupně odpojovat pojistky a relátka a nic,eště zbejvaj pojistky pod zadní sedačkou,pak už mě nic nenapadá,mam nez.topení ale to má přeci svou baterku...dík za radu
Kubajs píše:mám stálý odběr z baterky 0,3 A po delším stání mam vybitou baterku,zkoušel sem postupně odpojovat pojistky a relátka a nic,eště zbejvaj pojistky pod zadní sedačkou,pak už mě nic nenapadá,mam nez.topení ale to má přeci svou baterku...dík za radu
Kubajs píše:mám stálý odběr z baterky 0,3 A po delším stání mam vybitou baterku,zkoušel sem postupně odpojovat pojistky a relátka a nic,eště zbejvaj pojistky pod zadní sedačkou,pak už mě nic nenapadá,mam nez.topení ale to má přeci svou baterku...dík za radu
Alarm, rádio napřímo?
rádio sem dneska odpojil a nic alarm nevim kde hledat
0.264A ale je to měřeno na tom kabelu co jde na kostru pod tím plastovým deklem na stěně pod PZ sedačkou, vím že i když to tady odpojím tak proud ještě někam z tý baterky jde ale kam nevím, sedačku se mě vyndavat nechtělo.
Já mám ten samej problém a nemusí to být ani týden stačí tak 5 dní a to mám 72Ah baterku a je stará tak rok.Rádio odpojené,jen ledka alarmu bliká a toď vše.
Kubajs píše:mám stálý odběr z baterky 0,3 A po delším stání mam vybitou baterku,zkoušel sem postupně odpojovat pojistky a relátka a nic,eště zbejvaj pojistky pod zadní sedačkou,pak už mě nic nenapadá,mam nez.topení ale to má přeci svou baterku...dík za radu
Kamo a nemas nahodou autoradio od AAA???Ty to tiz delam na 99,9%
Kubajs píše:mám stálý odběr z baterky 0,3 A po delším stání mam vybitou baterku,zkoušel sem postupně odpojovat pojistky a relátka a nic,eště zbejvaj pojistky pod zadní sedačkou,pak už mě nic nenapadá,mam nez.topení ale to má přeci svou baterku...dík za radu
Kamo a nemas nahodou autoradio od AAA???Ty to tiz delam na 99,9%
Jinak zajed si k autoelektrikari at to vsechno promeri...ja sem byl taky u nej s ex. autem a stalo me to 100,-- a bylo to shit radiem z AAA...Peez
Já jsem změřil stálý odběr 0,18A a odpojoval pojisty a nic,něco bere ledka na alarm a kontrolka EML a toď vše a mělo by to být nějakých 0,02A a co ten zbytek,nějaká rada?
je třeba si uvědomit že všechny ECU v autě jsou trvale napájeny u 750 jsou 2x ECU motoru 1x ECU EML 1xECU ABS/ASC 1xECU Automatu atd. takže se není co divit.
Fugo píše:je třeba si uvědomit že všechny ECU v autě jsou trvale napájeny u 750 jsou 2x ECU motoru 1x ECU EML 1xECU ABS/ASC 1xECU Automatu atd. takže se není co divit.
to mi nerikej ze by nemci vypustili tak "debilne nenazrany" vuz do vyroby ? ja necham stat e38 klidne dva mesice (v zime moc nejezdim) a neni to ni vubec poznat...
řekl bych že to auto je dělaný na denní ježdění a potom se ti to nestane, můžu mluvit jen za sebe měl jsem 750iAL rv.88 a tam no problem po měsíci jsem ji natočil ale teď mám 750iAL rv.91 po změně elektroniky a po cca týdnu nenatočim,