presne neco takovyho jsem si predstavoval jako ideal na dovolenou, kdyz jsem jel do chorvatska s nissanem almerou 1,5Baxon píše:to je ona.......................

s tím že si užíváš rychlé jízdy v sedmě za 9l se nikdy nesmířímHitman píše:prosim te uz to neres, budes se s tim muset smiritM3maniac píše:Baxone věřím ti žes jel do chorvatska za 8,2.... ale to je 120-140 a pohoda,ale ne okresky svižně
jasně to byla cesta na dovolenou (cestou jsem stejně vypláznul 100 eček za rychlostM3maniac píše:Baxone věřím ti žes jel do chorvatska za 8,2.... ale to je 120-140 a pohoda,ale ne okresky svižně
Co to tu meleš? kdo mu tu píše že je posera??? já jen myslím že za 9l sedma moc svižně nejede...patrně narážka že jezdím jako prase byla na mě,tak ti odpovím asi takto...ano,mám rád rychlou jízdu,ale průměrnou spotřebu při mém každodenním ježdění mám 6,8l nafty ve volvu které váží cca 1,8tuny tak si spočítej jestli jezdím jako prase.A opakuju nikdy sem tu nikomu kdo jezdí jjen výhradně na spotřebu neřek že je posera,ale přiznám že si rád sem tam rejpnu do skauta,kterej snad na svém BC ještě nikdy neměl číslo 7,XXSlid píše:Já nechápu proč na tomto foru každej musí jezdit jak prase a za co největší spotřebu a ten co jezdí dle předpisu a za rádoby řečeno super spotřebu je tu pro smích......opravdu nechápu, nemluvím jen o tomto případu, ale celkově stačí pročíst forum kde se řeší spořeba, jak se řeší TDS nebo bengal je toho tu mraky.......Tady je spíš frajer co jezdí okresky průměr 150-160 a to je svížné za 15-16l a pak má zde ohlas.....Ale ten co jezdí 2.8 za 9l je posera co lehtá nohu a neví co je svižná jízda.....Tak a teď si vyslechnu
![]()
![]()
tak měl koktávku pokaženou,ta bere na dálku a poho jízdu do 6ti litrů nafty.Tchán jezdí každej rok na dovču do tater a když přijede tak mi ukazuje BC a tam je 4,8Baxon píše:jasně to byla cesta na dovolenou (cestou jsem stejně vypláznul 100 eček za rychlostM3maniac píše:Baxone věřím ti žes jel do chorvatska za 8,2.... ale to je 120-140 a pohoda,ale ne okresky svižně), když jsem ji trochu proháněl, tak jsem tam byl kolem 11l. Ale příjemně mně překvapilo, že takový auto baštilo jen asi o litr, o litr a půl víc než ta oktávka 1.9tdi co jela s námi
![]()
jen chci říct, že ta 728 je fakt příjemný auto. Můj názor je, že u sedmičky zas tolik nezáleží jestli zrychluje z 0-100 o vteřinu dvě rychleji. Pokud se budu chtít vážně vyblbnout, tak s něčím malým a vzteklým např. M3, ale ne třeba 740. Jen neberu řeči, že 728 je na hovno a jen jen 740 je super, od tabulkových teoretiků, toď vše.
Bral jsem to spíše s humorem proto ty smailiky nak konciM3maniac píše:Co to tu meleš? kdo mu tu píše že je posera??? já jen myslím že za 9l sedma moc svižně nejede...patrně narážka že jezdím jako prase byla na mě,tak ti odpovím asi takto...ano,mám rád rychlou jízdu,ale průměrnou spotřebu při mém každodenním ježdění mám 6,8l nafty ve volvu které váží cca 1,8tuny tak si spočítej jestli jezdím jako prase.A opakuju nikdy sem tu nikomu kdo jezdí jjen výhradně na spotřebu neřek že je posera,ale přiznám že si rád sem tam rejpnu do skauta,kterej snad na svém BC ještě nikdy neměl číslo 7,XXSlid píše:Já nechápu proč na tomto foru každej musí jezdit jak prase a za co největší spotřebu a ten co jezdí dle předpisu a za rádoby řečeno super spotřebu je tu pro smích......opravdu nechápu, nemluvím jen o tomto případu, ale celkově stačí pročíst forum kde se řeší spořeba, jak se řeší TDS nebo bengal je toho tu mraky.......Tady je spíš frajer co jezdí okresky průměr 150-160 a to je svížné za 15-16l a pak má zde ohlas.....Ale ten co jezdí 2.8 za 9l je posera co lehtá nohu a neví co je svižná jízda.....Tak a teď si vyslechnu
![]()
![]()
omfg... kdyz mi nekdo napise ze jezdi se 728 svizne za 9l tak protoze mam stejny motor vim, ze to neni svizne, ale predpisove....... to znamena ze to neni svizne..... ja jezdim v obci vzdy predpisove mimo obec tak max do 120-130 a na BC mam 10,5-11..... abych tam mel 9l tak bych musel bydlet tak na rovine (vsude kde se tady hnu je kopecSlid píše:Bral jsem to spíše s humorem proto ty smailiky nak konciA nemluvil jsem jen o tomto příspěvku, ale jako celku na tomto foru, když si to projedeš tak to je všude něco a pořád se někdo do někoho naváží že se stím nedá jezdit a už vůbec ne předjíždět a takové řeči si kolikrát připadám když to čtu jako by se bavilo o hadrákách
![]()
to je rozumna recBaxon píše:jasně to byla cesta na dovolenou (cestou jsem stejně vypláznul 100 eček za rychlostM3maniac píše:Baxone věřím ti žes jel do chorvatska za 8,2.... ale to je 120-140 a pohoda,ale ne okresky svižně), když jsem ji trochu proháněl, tak jsem tam byl kolem 11l. Ale příjemně mně překvapilo, že takový auto baštilo jen asi o litr, o litr a půl víc než ta oktávka 1.9tdi co jela s námi
![]()
jen chci říct, že ta 728 je fakt příjemný auto. Můj názor je, že u sedmičky zas tolik nezáleží jestli zrychluje z 0-100 o vteřinu dvě rychleji. Pokud se budu chtít vážně vyblbnout, tak s něčím malým a vzteklým např. M3, ale ne třeba 740. Jen neberu řeči, že 728 je na hovno a jen jen 740 je super, od tabulkových teoretiků, toď vše.
Já vím co je svižně a chápu toRuDoSh píše:omfg... kdyz mi nekdo napise ze jezdi se 728 svizne za 9l tak protoze mam stejny motor vim, ze to neni svizne, ale predpisove....... to znamena ze to neni svizne..... ja jezdim v obci vzdy predpisove mimo obec tak max do 120-130 a na BC mam 10,5-11..... abych tam mel 9l tak bych musel bydlet tak na rovine (vsude kde se tady hnu je kopecSlid píše:Bral jsem to spíše s humorem proto ty smailiky nak konciA nemluvil jsem jen o tomto příspěvku, ale jako celku na tomto foru, když si to projedeš tak to je všude něco a pořád se někdo do někoho naváží že se stím nedá jezdit a už vůbec ne předjíždět a takové řeči si kolikrát připadám když to čtu jako by se bavilo o hadrákách
![]()
)..... takze nejde o to jak jezdi.... verim ze se s tim da jezdit za 9l ale neni to svizna jizda...... chapes to uz?
Sedma je samozřejmě o nějaký to kilo těžší, ale chci říct, že jednou jedinkrát jsem s 540i udělal spotřebu 8,7 l / 100 km se čtyřmi lidmi a zapnutou klimou, a to na 22 km cestě, která klesá asi o 300 m v nadmořské výšce a klíčové je ani jednou nikde nezastavit a nenechat to blafat na volnoběh, akcelerovat jako v bavlnce, místo brzd kompletně používat motor a s velkou předvídavostí povolit plyn než dojedu do místa, kde bych normálně brzdil. Ale hlavní zásada je držet rychlost mezi 90-140 kmh, protože nad 150 a pod 90 to prostě žere a tyhle auta mají zpřevodování do rychla. Už nikdy se mi to nepodařilo zopakovat, protože jsem se o to už nikdy nepokoušel, je to na palici a je to víc o koukání na palubák než na cestu před sebe.krakatit píše:jo jak sem rikal se 740 se da jezdit za 9,9 ale ten styl jizdy je tak na hranici stylu jizdy se skodou 120
věř, že nebyla ani měsíc stará. u 90koňový oktávky dálnice kolem 140km/h s rakví na střeše a plně naložená, není už jízda na pohodu a opravdu mu palubák ukazoval kolem 7l.M3maniac píše:tak měl koktávku pokaženou,ta bere na dálku a poho jízdu do 6ti litrů nafty.Tchán jezdí každej rok na dovču do tater a když přijede tak mi ukazuje BC a tam je 4,8Baxon píše:jasně to byla cesta na dovolenou (cestou jsem stejně vypláznul 100 eček za rychlostM3maniac píše:Baxone věřím ti žes jel do chorvatska za 8,2.... ale to je 120-140 a pohoda,ale ne okresky svižně), když jsem ji trochu proháněl, tak jsem tam byl kolem 11l. Ale příjemně mně překvapilo, že takový auto baštilo jen asi o litr, o litr a půl víc než ta oktávka 1.9tdi co jela s námi
![]()
jen chci říct, že ta 728 je fakt příjemný auto. Můj názor je, že u sedmičky zas tolik nezáleží jestli zrychluje z 0-100 o vteřinu dvě rychleji. Pokud se budu chtít vážně vyblbnout, tak s něčím malým a vzteklým např. M3, ale ne třeba 740. Jen neberu řeči, že 728 je na hovno a jen jen 740 je super, od tabulkových teoretiků, toď vše.
To je řeč jako víno.RedBaron píše:Sedma je samozřejmě o nějaký to kilo těžší, ale chci říct, že jednou jedinkrát jsem s 540i udělal spotřebu 8,7 l / 100 km se čtyřmi lidmi a zapnutou klimou, a to na 22 km cestě, která klesá asi o 300 m v nadmořské výšce a klíčové je ani jednou nikde nezastavit a nenechat to blafat na volnoběh, akcelerovat jako v bavlnce, místo brzd kompletně používat motor a s velkou předvídavostí povolit plyn než dojedu do místa, kde bych normálně brzdil. Ale hlavní zásada je držet rychlost mezi 90-140 kmh, protože nad 150 a pod 90 to prostě žere a tyhle auta mají zpřevodování do rychla. Už nikdy se mi to nepodařilo zopakovat, protože jsem se o to už nikdy nepokoušel, je to na palici a je to víc o koukání na palubák než na cestu před sebe.krakatit píše:jo jak sem rikal se 740 se da jezdit za 9,9 ale ten styl jizdy je tak na hranici stylu jizdy se skodou 120
V poslední době ale s hrůzou zjiš?uju, že nakonec dělám stejný časy s 524td jako s 540i, protože mě brzdí provoz, ne akcelerace motoru. A když nakrásně předjedu, tak mě za dalších 200m uzemní další kamion v cestě. Jinak porovnání od cedule k ceduli Liberec-ČB s 524td za 2h 23m a spotřebou 7.1 l / 100 km, s 540iA za 2h 11m se spotřebou 10.7 l / 100 km. O tom, že akcelerace osmiválu je překrásná, hladká a neutuchající a že jde hlavně o pocit, asi není třeba diskutovat, stejně tak o tom, že je něco jiného valit si to 190 km/h s Vivaldim v changeru nebo poslouchat ten dýzlovej rachtl, jak se div nerozskočí při stálých 170 km/h a sledovat teploměr jestli už neruplo těsnění. Kdo má na V8, je to krásnej bonus a doporučuju ho všema deseti, já se k této třídě už bohužel neřadím
óóó,díky kámo,konečně to někdo uvedl na pravou míruRuDoSh píše:omfg... kdyz mi nekdo napise ze jezdi se 728 svizne za 9l tak protoze mam stejny motor vim, ze to neni svizne, ale predpisove....... to znamena ze to neni svizne..... ja jezdim v obci vzdy predpisove mimo obec tak max do 120-130 a na BC mam 10,5-11..... abych tam mel 9l tak bych musel bydlet tak na rovine (vsude kde se tady hnu je kopecSlid píše:Bral jsem to spíše s humorem proto ty smailiky nak konciA nemluvil jsem jen o tomto příspěvku, ale jako celku na tomto foru, když si to projedeš tak to je všude něco a pořád se někdo do někoho naváží že se stím nedá jezdit a už vůbec ne předjíždět a takové řeči si kolikrát připadám když to čtu jako by se bavilo o hadrákách
![]()
)..... takze nejde o to jak jezdi.... verim ze se s tim da jezdit za 9l ale neni to svizna jizda...... chapes to uz?
Baxon,neser mnaBaxon píše:věř, že nebyla ani měsíc stará. u 90koňový oktávky dálnice kolem 140km/h s rakví na střeše a plně naložená, není už jízda na pohodu a opravdu mu palubák ukazoval kolem 7l.M3maniac píše:tak měl koktávku pokaženou,ta bere na dálku a poho jízdu do 6ti litrů nafty.Tchán jezdí každej rok na dovču do tater a když přijede tak mi ukazuje BC a tam je 4,8Baxon píše: jasně to byla cesta na dovolenou (cestou jsem stejně vypláznul 100 eček za rychlost), když jsem ji trochu proháněl, tak jsem tam byl kolem 11l. Ale příjemně mně překvapilo, že takový auto baštilo jen asi o litr, o litr a půl víc než ta oktávka 1.9tdi co jela s námi
![]()
jen chci říct, že ta 728 je fakt příjemný auto. Můj názor je, že u sedmičky zas tolik nezáleží jestli zrychluje z 0-100 o vteřinu dvě rychleji. Pokud se budu chtít vážně vyblbnout, tak s něčím malým a vzteklým např. M3, ale ne třeba 740. Jen neberu řeči, že 728 je na hovno a jen jen 740 je super, od tabulkových teoretiků, toď vše.