Měl by se měnit alespoň jednou ročně. Zanesený filtr se pozná snadno - snížený účinek ventilátoru topení, mlžící se okna, zápach z ventilace apod...
Výměna není nic složitého, zvládne to průměrně zručný uživatel sám. Pro výměnu filtru je třeba demontovat kastlík u spolujezdce.
Postup výměny mikrofiltru
Za následující postup a obrázky děkuji členovi Capri
Odšroubujeme všechny šrouby co drží kastlík s průduchama u spolujezdce ( jsou 4 )
Jeden šroub drží kastlík pod osvětlením uvnitř kastlíku (u před faceliftovyho interieru není (aspon rok 1993 coupe)
Sundejte panel s hlukovou izolací pod kastlíkem a odpojte osvětlení prostoru pro nohy pokud je jím auto vybaveno
Sundáme panel s elektrickým příslušenstvím (drží na dvou šroubech)
Kdyby se vám povedlo strčit hlavu tam kam já foťák, tak uvidíte tento kryt kde je schovaný pylový filtr. Pro sundání otočíme plastový šroub do polohy kdy se kryt uvolní (musí jít přiměřeně lehce ven nervat to ven velkou silou)
Až budete mít sundaný kryt tak zatlačte filtr na zadní stěnu jeho domečku.a vytahněte ho pomocí packy nahoře
Nový vs starý filtr
Vyčistěte komoru pylového filtru bud luxem pokud se tam dostanete nebo kartáčkem ale opatrně ať nezohýbáte oštiny na radiatoru klimatizace
Filtr má perforace na zlámání aby šel dobře zastrčit na správné umístění ( pozn. Dan td - někdy perforace nemá, potom je do něj uděláme. Jako vzor použijeme starý filtr )
Filtr dáváme zpět opačným způsobem jako jsme ho vyndavali

Touring & Compact