Zugy píše:No me pani v bmw rekla ze kdyz udelam vycet z klicku..ze tam pozna uplne vsr.... i stoceny tacho...tak doufam ze ok...pac mi predbezne potvrdila stav tacho..
V dnešní době se dá ošálit všechno, nezapomeň, je to jen elektronika, ale alespoň nějaká bližší informace pro tebe.
Zaměřil bych se také na sedadla, v jakém jsou stavu, zda nejsou moc vysezená, na ohmataný volant, řadicí páku, řízení, zda nestrhává na stranu (jedeš rovně, ruce pryč z volantu a silně zabrzdíš, volant by měl pořád zůstat ve stejné poloze, neměl by zatočit ani doprava, ani doleva), jak to vypadá pod koberečkama, pokud tam nějaká jsou, jaký je motor (úplně vyčištěný, anebo totálně zaneřáděný, nejlepší je ten zlatý střed - ani špinavý, ani úplně čistý), zaměřil bych se na převodovku - nesmí vůbec cukat, ty stupně tam musí jít lehce, poznáš to akorát na otáčkoměru, že se změnila rychlost, nezapomeň zařadit všechny stupně a vyzkoušet i manuální režim na převodovce, zda skutečně je v pořádku, vyzkoušel bych všechny funkcionality v autě, zda to funguje (klimatizace, zahřátí motoru, stahování oken atd.) a pokud by mě auto hodně zaujalo, učitě kromě obyčejného projetí bych si ho vzal i na delší cestování, alespoň 30 minut, abys věděl, zda vůbec se to stačí uchladit. Dobrý je jet déle a pustit klimatizaci na plný pecky, ručička teploty by měla být na 90° a neklesat nebo stoupat - plyn LPG tohle nemá rád, motor musí být prostě v cajchu, určitě bych vyzkoušel i to LPG, jestli motor necuká a pokud by tam nebylo palivo, klidně pár litrů koupit a nenechat se odradit řečma od majitele, že to je zbytečné a vše funguje tak, jak má. Důležitý je i podvozek auta, takže určitě se podívat i pod něj a kouknout na gumy, čepy, osy apod. Dobré je zkusit CD-changer, zda funguje (kromě rádia), vzít si s sebou třeba nějaké cdéčko, zda nechrastí reproduktory atd. Ale tohle asi všechno znáš.

Nezapomeň, že si nekupuješ Forda

, ale BMW v plný palbě, takže těch elektronickej hejbátek je tam o dost víc a je pak zbytečný dávat za opravu tolik peněz. A pokud cokoliv najdeš, ale nebude to nic zásadního, tak hned chtěj slevu a pořádnou (klidně 30 000 - 50 000,- Kč i více podle toho, co to je a že platíš cash, žádný leasingy apod., to občas také zabírá), jinak pak moc už od něj neslevíš. Nemusíš se moc bát, na to 4.6is mu moc lidí nepřijde, to možná bude jeden ze sta, ne-li z tisíce lidí, co by přišli na X5 v dieselu, i kdyby ti říkal, že má dalšího zájemce o to auto.

Většinou jsou to jen řeči. A pokud nebude chtít, takové auto seženeš v pohodě i jinde, třeba v Německu. Samozřejmě, že auto může být v naprostém pořádku, prodejce perfektní a domluvíš se s ním rychle a "bezbolestně".
