Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

X5 3,0D/ 4,4i koupě

Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Zpráva
Autor
John
Registrovaný
Příspěvky: 147
Registrován: pon 14.03.2005 01:00
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od John »

Ahoj všichni X5kaří,
před týdnem jsem přišel o své E39 a chtěl bych koupit X5. Už jsem měl dva bavoráky v benzínu a byl jsem maximálně spokojen, poměr mezi spolehlivost a požitkem jízdy byl vynikající. E39 jsem měl s 2,8i cca 193 koní a teď bych si chtěl koupit X5 a zvažuji buď 4,4i nebo 3,0D. bohužel 4,8i je málo a jsou o dost dražší. Chtěl bych 2005 - 2006 r.v. . Moje dilema je mezi naftou a benzínem. Benzín se spotřebou cca 18l ale živé auto nebo 10l nafty a čekat kdy budu měnit turbo nebo vstřiky. Jaké je mínění a zkušenosti uživatelů - členů klubu ?
Uživatelský avatar
Maca
Registrovaný
Příspěvky: 460
Registrován: ned 18.01.2004 01:00

#2 Příspěvek od Maca »

Za sebe můžu říct akorát to, že jsem taky přešel z E39 2,8i do X5 3,0d a jsem spokojenej. S X5 jsem zatím najel 78 tis. km a turbo i vstřiky jsou v pohodě. Průměrná spotřeba kolem 10,3l (reálná, BC ukazuje kolem 10,1).
Není to tak živé jako E39, ale to bych vzhledem k hmotnosti X5 ani neočekával. Každopádně ale lepší než 3,0d bude 4,4i + LPG :)
John
Registrovaný
Příspěvky: 147
Registrován: pon 14.03.2005 01:00
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od John »

Díky za reakci, právě že 3.0D není tak živé, zajímal by mě rozdíl v jízdních vlastností mezi naftou a benzínem, LPG bych asi nechtěl. Ani nevím kam dávají nádrž na plyn.
Uživatelský avatar
Maca
Registrovaný
Příspěvky: 460
Registrován: ned 18.01.2004 01:00

#4 Příspěvek od Maca »

Popravdě řečeno je to 2,5 roku co jsem přešel z E39 na E53, takže už nejsem schopnej posoudit. Pamatuju si akorát to, že mi to přišlo míň živý, ale časem jsem si zvyknul tak, že mi to teď přijde živý až dost :-)
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6969
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#5 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

Maca píše:Za sebe můžu říct akorát to, že jsem taky přešel z E39 2,8i do X5 3,0d a jsem spokojenej. S X5 jsem zatím najel 78 tis. km a turbo i vstřiky jsou v pohodě. Průměrná spotřeba kolem 10,3l (reálná, BC ukazuje kolem 10,1).
Není to tak živé jako E39, ale to bych vzhledem k hmotnosti X5 ani neočekával. Každopádně ale lepší než 3,0d bude 4,4i + LPG :)


Čau chlape,jsem rád že jseš spokojenej :wink: snad bych mohl taky něco k tomu říct....mám pár známých co maj 4,4ku 3,0i a i 3,0d včetně mě.Kámoš s 4,4kou jezdí s dlouhodobým průměrem 17,8 (nedívá se na spotřebu a fakt nikoho nezdržuje :D )pak známej s 3,0iA jezdí za 15
plus 2litry oleje na 5tkm :( já za sebe můžu říct že na spotřebu 3,0d nekoukám a mám dlouhodobou spotřebu za rok a čtvrt 9,7 nafty když ale mi sem tam rupne v bedně tak dokážu jet na spotřebu i za 7 :wink: když pak tomu mackovi naložím a spěchám tak vpoho 13....ale mám n a autě 20"ky válce o šíři 315 ktere podle mě přidaj minimálně litr na sto.Spotřeba roste rapidně s rychlostí,takže mi překvapivě bere míň když jedu po okresce na pohodu než po dálnici.Jeden známý ma dokonce průměr na naftové X5 8,7 ale já si sem tam rád i něco předjedu a fakt nejezdím na spotřebu a to mi přijde 9,7 jako very good na to že to váží hodně přes 2tuny.Co se týče poruch,ano vyměnil jsem v létě turbo a i 2nové vstřiky...ale kdo si myslí že koupí staré auto a nic se nepokazí či neopotřebuje je bláhovej :wink:
Koby
Registrovaný
Příspěvky: 1352
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Koby »

za sebe mužu říct to, že s X5 4,4i mám najeto nekolik tisíc km.. po Praze na krátkých trasách se studeným motorem si to vezme při krocení do 20 litru, to je pravda..

na druhou stranu, pokud člověk nejezdí skákačky 5km, dostane se i v tý Praze na 16...

Dlouhodobá spotřeba v pohodě 13 litrů... A to se člověk neomezuje... naposledy v sobotu český budějice do prahy a zpet za 12,8...

3.0d nejede, kvuli tomu bych to nebral a chrochtá to... ona ani ta 4,4 nejede nikterak zázračně, takovej lepší základ do toho auta:-)
Uživatelský avatar
Maca
Registrovaný
Příspěvky: 460
Registrován: ned 18.01.2004 01:00

#7 Příspěvek od Maca »

M3maniac píše:Čau chlape,jsem rád že jseš spokojenej :wink: ...

nazdar chlape, jsem :) ale příště už to bude zase něco jinýho, je to přeci jen taková "koza" houpavá :)
John
Registrovaný
Příspěvky: 147
Registrován: pon 14.03.2005 01:00
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od John »

děkuji za Vaše názory, sbíral jsem informace kde šlo. A na konec jsem úplně změnil názor a pořídím E61 535D s M sport paketem. Takže přechod z E39 nebude tak drastický :D a živé to bude dost.
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6969
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#9 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

Maca píše:
M3maniac píše:Čau chlape,jsem rád že jseš spokojenej :wink: ...

nazdar chlape, jsem :) ale příště už to bude zase něco jinýho, je to přeci jen taková "koza" houpavá :)


no M3 to neni,ale na vzduchovém podvozku a ze sportpaketem to není zas tak hrozné :D řekl bych že málo které auto této kategorie umí takhle zatáčkama :wink:
WinCent
Registrovaný
Příspěvky: 2979
Registrován: ned 11.03.2007 01:00
Bydliště: Královéhradecko

#10 Příspěvek od WinCent »

M3maniac píše:
Maca píše:
M3maniac píše:Čau chlape,jsem rád že jseš spokojenej :wink: ...

nazdar chlape, jsem :) ale příště už to bude zase něco jinýho, je to přeci jen taková "koza" houpavá :)


no M3 to neni,ale na vzduchovém podvozku a ze sportpaketem to není zas tak hrozné :D řekl bych že málo které auto této kategorie umí takhle zatáčkama :wink:

přesně tak ten sportpacket podvozek je pevnější v zatáčkách než kdejaká e46tka, a na 20" kolech je to v zatáčkách stejně rychlý jako kdejaký coupe...
samek
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: úte 24.01.2006 01:00
Bydliště: Plzeň

#11 Příspěvek od samek »

Taky zvažuju X5 ale spíše benzínovou variantu.Co motory 4.6/4.8is?Jak moc se tyhle motory liší od 4.4,údržba?servisní náklady?Je jiná i převodovka?Díky
WinCent
Registrovaný
Příspěvky: 2979
Registrován: ned 11.03.2007 01:00
Bydliště: Královéhradecko

#12 Příspěvek od WinCent »

samek píše:Taky zvažuju X5 ale spíše benzínovou variantu.Co motory 4.6/4.8is?Jak moc se tyhle motory liší od 4.4,údržba?servisní náklady?Je jiná i převodovka?Díky

všechno jinak :idea: všechny tři, náklady taky rozdílný hlavně oproti 3.0i a 3.0d
BMWPower
Registrovaný
Příspěvky: 2339
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Zbýšov u Brna
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od BMWPower »

Bych volil 3,0d.
samek
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: úte 24.01.2006 01:00
Bydliště: Plzeň

#14 Příspěvek od samek »

3.0D mě u X5 moc nenadchnul,jediný plus vidim pouze ve spotřebě.Řešim otázku zda se vyplatí si připlatit za 4.8is,jestli krom výkonu a určité exklusivity získam něco víc.
WinCent
Registrovaný
Příspěvky: 2979
Registrován: ned 11.03.2007 01:00
Bydliště: Královéhradecko

#15 Příspěvek od WinCent »

samek píše:3.0D mě u X5 moc nenadchnul,jediný plus vidim pouze ve spotřebě.Řešim otázku zda se vyplatí si připlatit za 4.8is,jestli krom výkonu a určité exklusivity získam něco víc.

to rozhodně, je to vrcholná verze a je to jiný než ostantní :idea: kolik myslíš že si připlatíš ? nebo za kolik počítáš že se dá 4.8is sehnat aby byla v pořádku a servisovaná ? a to mě věř že u tohodle auta je to celkem důležitý :idea:
samek
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: úte 24.01.2006 01:00
Bydliště: Plzeň

#16 Příspěvek od samek »

Na firmě máme dvě X5 z toho jedna je už dneska babička 4.4i rok 01 naj kolem 200t a ač pravidelný servis,tak se řeší celkem dost problémů hlavně kolem motoru a převodovky a ty částky jsou prostě astronomický.....Já koukam něco kolem roku 05 naj. kolem 60t,zatim jsem v pozici kdy si můžu vybírat auto pro radost a zábavu,ale zase velký auto vetší problémy :D .......protože to jak tady umí lidi závidět je někdy horší než ty peníze za servis
Možná bude jednoduší koupit nějákou 550i a je vyřešeno
WinCent
Registrovaný
Příspěvky: 2979
Registrován: ned 11.03.2007 01:00
Bydliště: Královéhradecko

#17 Příspěvek od WinCent »

samek píše:Na firmě máme dvě X5 z toho jedna je už dneska babička 4.4i rok 01 naj kolem 200t a ač pravidelný servis,tak se řeší celkem dost problémů hlavně kolem motoru a převodovky a ty částky jsou prostě astronomický.....Já koukam něco kolem roku 05 naj. kolem 60t,zatim jsem v pozici kdy si můžu vybírat auto pro radost a zábavu,ale zase velký auto vetší problémy :D .......protože to jak tady umí lidi závidět je někdy horší než ty peníze za servis
Možná bude jednoduší koupit nějákou 550i a je vyřešeno

jestli chceš tu X5 is rv. 05 s 60tis najeto tak se připrav že 800tis a víc podle stavu a výbavy... je pravda že za tyhle peníze 550i koupíš možná ještě snáž...
samek
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: úte 24.01.2006 01:00
Bydliště: Plzeň

#18 Příspěvek od samek »

Počítam s cenou na auto do jedničky.Mam na výběr čas nerad bych v týhle cenový relaci vybral něco z čeho bych si pak trhal vlasy.
bonnyesx5
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00

#19 Příspěvek od bonnyesx5 »

Nazdar pánové, nepotřebu x5 ale chci jí.. nádherný stroje. Jen takovej základní problém, brzdí mě žena a nedodělanej barák, takže finance mají prioritu někde jinde. Mám v plánu ukousnout tak 300 000 a pokusit se někde něco ulovit. Pro začátek zkusíme 3,0 d který pojmem jako rodiný a až příjde čas dopřejeme si víc hrnců a lepší šťávu. Kurva, ale co mě drtí jsou ceny českých bazarů oproti německým stránkám. Př. mobile.de - r.2004, 3,0 d manual 4700- 10000 euro což je max. 270 000 .............vs. český bazary to samý za 450 000- 600 000 tak mě poser . řeknu Vám, že raději uvěřim těm soukromejm německejm inzerátům nežli českým bazarům. Nechci do toho teď moc cpát ať oto více zbyde na 4.8 i . Jsem zvědavej co na to řeknete a těšim se do světa BMW... :wink:
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#20 Příspěvek od Killca »

no jako cesky ceny byly dycky o nicem a bazar uz vubec nema cenu, to jeste tak ceskej soukromej inzerat, i kdyz cizokrajny ceny jsou furt nizsi

tech nemeckych kusu bych se vubec nebal, osobne sem z nemecka mel predchozi auto a planuju brzy zase pro nejake vyrazit
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Odpovědět