No já nevím... mě se teda kupé Z4 moc nelíbí... ale ať sloužíTomikTT píše:Tak konečně toho mazlíka někdo objevil a koupil. Už jsem se na to nemohl dívat. Nádhera! Gratuluji
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Z4 je nás tu víc? (kultovní thread)
Abych tady mohl taky plnohodnotně krafat do skupiny, tak ke stávajícím modrobílým vrtulkám doma jsem si přidal jedno E85 za oceánem, které jsem tu vybral pro kolegy.
Je to postarší slečna, BMW Z4 Roadster 2.5i, preface, automat, cca 80.000 mil, Sterling šedá, Oregon kůže, v podstatě holátko, zajímavý je asi jen M podvozek a sport interiér.
Výhoda Kalifornie je, že tam hadrák může parkovat kdekoliv bez obavy o nějaké závistivce a smažky s nožem v ruce, a hlavně že střecha dole je normální i v prosinci ;) Takže trochu balzám na duši oproti věčně frustraci z kupé v Praze, kde to je bohužel nutnost…
Prcek je ve fajn stavu, exteriér krom pár jizev z běžného používání za ty roky (na jaře doleštim a vyretušuju) celkem OK, výhoda je absence vody/sněhu/soli v těhle končinách, takže nikde ani známka budoucího průseru, všechno netknutý. Jízdně/motoricky naprosto super stav, předchozí majitelé řidičsky zdrženliví (tady se jezdí předpisově, no…) a poctiví na servisu, takže nečekam nějaký průser. Amerika nemá úplně nejlepší stav silnic, takže prcek je trochu vyklepanej, ale to jsou tady všechny auta, i daleko komfortnější. Jediná blbá americká specialita jsou slabý brzdy, další půjdou zásadně EU spec. Servis tady je indy kousek od baráku a dva celkem dobře hodnocení autorizovaní do 20min radiusu.
Zatim spokojenost, poměr cena/výkon super, vypadá mladší než ve skutečnosti je. A přesto že to neni V8 co jsem zvyklej, tak tady je R6 krásně praktický.
Je to postarší slečna, BMW Z4 Roadster 2.5i, preface, automat, cca 80.000 mil, Sterling šedá, Oregon kůže, v podstatě holátko, zajímavý je asi jen M podvozek a sport interiér.
Výhoda Kalifornie je, že tam hadrák může parkovat kdekoliv bez obavy o nějaké závistivce a smažky s nožem v ruce, a hlavně že střecha dole je normální i v prosinci ;) Takže trochu balzám na duši oproti věčně frustraci z kupé v Praze, kde to je bohužel nutnost…
Prcek je ve fajn stavu, exteriér krom pár jizev z běžného používání za ty roky (na jaře doleštim a vyretušuju) celkem OK, výhoda je absence vody/sněhu/soli v těhle končinách, takže nikde ani známka budoucího průseru, všechno netknutý. Jízdně/motoricky naprosto super stav, předchozí majitelé řidičsky zdrženliví (tady se jezdí předpisově, no…) a poctiví na servisu, takže nečekam nějaký průser. Amerika nemá úplně nejlepší stav silnic, takže prcek je trochu vyklepanej, ale to jsou tady všechny auta, i daleko komfortnější. Jediná blbá americká specialita jsou slabý brzdy, další půjdou zásadně EU spec. Servis tady je indy kousek od baráku a dva celkem dobře hodnocení autorizovaní do 20min radiusu.
Zatim spokojenost, poměr cena/výkon super, vypadá mladší než ve skutečnosti je. A přesto že to neni V8 co jsem zvyklej, tak tady je R6 krásně praktický.
- Přílohy
-
- Prcek v NorCal
- z4.jpg (131.22 KiB) Zobrazeno 3093 x
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 4038
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
já to nebyl...
k tym eSPéZetkam: m4Zlik, dyž byl ešče v Reichu, tak měl v SPZ přesné označení typu.... WO-Z430....
já si teda na SPZ nehraju (auto jezdí na benzín, ne na SPZ) ale řízením osudu (a díky temu, že su ze Zlínského kraje) mám v SPZ jak Z, tak 4, tak i 3 a 0.... akorát ne tak pěkně "ordlich", jak to m4Zlik měl v Reichu...
k tym eSPéZetkam: m4Zlik, dyž byl ešče v Reichu, tak měl v SPZ přesné označení typu.... WO-Z430....
já si teda na SPZ nehraju (auto jezdí na benzín, ne na SPZ) ale řízením osudu (a díky temu, že su ze Zlínského kraje) mám v SPZ jak Z, tak 4, tak i 3 a 0.... akorát ne tak pěkně "ordlich", jak to m4Zlik měl v Reichu...
-
MikePulpan
- Registrovaný
- Příspěvky: 7
- Registrován: úte 09.07.2013 00:00
-
MikePulpan
- Registrovaný
- Příspěvky: 7
- Registrován: úte 09.07.2013 00:00

