Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady   
	 
Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
			
		
		
			
				
																			
								Miketak  							 
						Registrovaný 			
		Příspěvky:  301  		Registrován:  pát 07.02.2003 01:00 		
		
						
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						#1   
									
						Příspěvek 
					 
								od Miketak    »  čtv 18.08.2011 12:22 
			
			
			
			
			
			Zdar chlapi, potřebuju radu ohledně ztráty krouťáku u M3 3.0. Dnes jsem byl na brzdě a hodnoty byly 265k/7300 ot a 274 Nm/6200. Nevíte čím to může být a proč je posunutý tak nahoru. Díky
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Hanz   							 
						Člen Klubu 			
		Příspěvky:  6220  		Registrován:  úte 16.07.2002 00:00 		
		
											Bydliště:  335i 
												Klubové ID:  6 
							
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						#2   
									
						Příspěvek 
					 
								od Hanz    »  čtv 18.08.2011 13:05 
			
			
			
			
			
			nejpis Vanos potrebuje pretesnit, coz na dignostice uvidis...
			
			
									
						
							“Ability is what you're capable of doing.”
			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Miketak  							 
						Registrovaný 			
		Příspěvky:  301  		Registrován:  pát 07.02.2003 01:00 		
		
						
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						#3   
									
						Příspěvek 
					 
								od Miketak    »  čtv 18.08.2011 13:47 
			
			
			
			
			
			Hanz píše: nejpis Vanos potrebuje pretesnit, coz na dignostice uvidis...
 Aha a jak přesně se to na té dignostice pozná? 
 
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Dally  							 
						Registrovaný 			
		Příspěvky:  322  		Registrován:  ned 04.02.2007 01:00 		
		
						
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						#4   
									
						Příspěvek 
					 
								od Dally    »  úte 23.08.2011 12:13 
			
			
			
			
			
			No nejdřív bych zkontroloval těsnost sání, vyměnil váhu vzduchu, filtry popř. čidla vačky, což jsou "oči" VANOSu, než se v něm hned hrabat...
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Hanz   							 
						Člen Klubu 			
		Příspěvky:  6220  		Registrován:  úte 16.07.2002 00:00 		
		
											Bydliště:  335i 
												Klubové ID:  6 
							
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						#5   
									
						Příspěvek 
					 
								od Hanz    »  úte 23.08.2011 14:15 
			
			
			
			
			
			myslel jsem to tak, ze ma prvne zajet na diagnostiku, nez zacne cokoliv menit a rozebirat 
 
			
			
									
						
							“Ability is what you're capable of doing.”
			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Fatal Design  							 
						Registrovaný 			
		Příspěvky:  2414  		Registrován:  pát 21.11.2003 01:00 		
		
																Bydliště:  Frýdek-Místek 
												Klubové ID:  1036 
							
							
				Kontaktovat uživatele: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						#6   
									
						Příspěvek 
					 
								od Fatal Design    »  úte 23.08.2011 14:23 
			
			
			
			
			
			Diagnostika GT1 umí test Vanosu ...
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Miketak  							 
						Registrovaný 			
		Příspěvky:  301  		Registrován:  pát 07.02.2003 01:00 		
		
						
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						#7   
									
						Příspěvek 
					 
								od Miketak    »  sob 03.09.2011 21:07 
			
			
			
			
			
			Fatal Design píše: Diagnostika GT1 umí test Vanosu ...
Někdo z klubu s diag. GT1 na sev. moravě? Přijedu, zaplatím.
 
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								MattyX   							 
						Moderátor 			
		Příspěvky:  12846  		Registrován:  pát 18.01.2008 01:00 		
		
																					Bydliště:  Brno 
												Klubové ID:  1778 
							
							
				Kontaktovat uživatele: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						#8   
									
						Příspěvek 
					 
								od MattyX    »  sob 03.09.2011 21:09 
			
			
			
			
			
			myslím si že tu byla nabídka od člena Doktor1 ma nick , ma diagnozu GT1 
 
			
			
									
						
							E30 328i Coupe M20 M-technic II 
E46 M3 SMG - žlučník 
E91 335i N54B30 - pracant  
E70 3.0d - mamacar   
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance   			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Miketak  							 
						Registrovaný 			
		Příspěvky:  301  		Registrován:  pát 07.02.2003 01:00 		
		
						
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						#9   
									
						Příspěvek 
					 
								od Miketak    »  ned 04.09.2011 13:51 
			
			
			
			
			
			Zdarec tak jsme dneska měřili tlaky a byly v pěti válcích cca 12,5 baru a v jednom cca 12 barů. Nevíte náhodou někdo kolik by mělo být origo? Díky
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								MattyX   							 
						Moderátor 			
		Příspěvky:  12846  		Registrován:  pát 18.01.2008 01:00 		
		
																					Bydliště:  Brno 
												Klubové ID:  1778 
							
							
				Kontaktovat uživatele: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						#10   
									
						Příspěvek 
					 
								od MattyX    »  ned 04.09.2011 20:40 
			
			
			
			
			
			minimum je 10-11bar . jako 12 neni špatných , ale 14 co ma novej motor by bylo hezčích 
 
			
			
									
						
							E30 328i Coupe M20 M-technic II 
E46 M3 SMG - žlučník 
E91 335i N54B30 - pracant  
E70 3.0d - mamacar   
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance   			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Samo  							 
						Registrovaný 			
		Příspěvky:  13  		Registrován:  sob 03.05.2008 00:00 		
		
						
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						#11   
									
						Příspěvek 
					 
								od Samo    »  ned 04.09.2011 21:40 
			
			
			
			
			
			Ahoj a ten motor je v seri ci je tam nieco upravovane?(nap.karbo.sanie?)
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Miketak  							 
						Registrovaný 			
		Příspěvky:  301  		Registrován:  pát 07.02.2003 01:00 		
		
						
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						#12   
									
						Příspěvek 
					 
								od Miketak    »  pon 05.09.2011 21:25 
			
			
			
			
			
			Samo píše: Ahoj a ten motor je v seri ci je tam nieco upravovane?(nap.karbo.sanie?)
 Je to sériovka.
 
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Miketak  							 
						Registrovaný 			
		Příspěvky:  301  		Registrován:  pát 07.02.2003 01:00 		
		
						
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						#13   
									
						Příspěvek 
					 
								od Miketak    »  sob 15.12.2012 23:49 
			
			
			
			
			
			Tak po delší odmlce otvírám opět toto vlákno. Ztrátu výkonu a krouťáku jsem zatím nevyřešil jelikož nebylo moc času a financí (stěhování a přestavba domu). Každopádně tuto zimu bych problém chtěl konečně vyřešit. Problém se projevuje ještě tak, že auto se chová nestandartně v rozmezí 2-3 tis. ot. a to tak že po přidání plynu začne jakoby škubat respektive to vypadá spíš jakoby vibrace motoru. Po překonání 3 tis. to přestane. Ptal jsem se pův. majitele a vůz byl údajně přečipovaný- může to všechno být způsobeno špatným přečipováním? Jinak diagnostika nic nehlásí. Navíc se ty vibrace neobjeví vždy. Prostě taková pitomá závada, která může souviset s tou ztrátou výkonu, ale nevím jak přijít na to co to může dělat. Nechce se mi měnit postupně půlku motoru abych nakonec zjistil, že to je nějaká banalita. Děkuji předem za rady a nápady.