Hanz píše:otázkou je, proč by nám mělo vadit, že pod plynem bude 2x tolik Nm v celém spektru otáček a nebudu na něj muset "čekat"... twin nebo twin scroll turba, případně variabilní rozvodný lopatky ala P911T, reakce na plyn ihned, nižší spotřeba, možnost zvýšení výkonu remapem... krom vyšší šance na závadu díky složitosti nevidím mínus...Dally píše:Všechny sporťáky budoucnosti budou bohužel "forced induction" a/nebo hybridy. Éra ječících atmosfér je téměř u konce...
Výkon bude ve všech ohledech lepší, u hybridních supersportů to bude obrovský skok, na 1000Nm to bude začínat. Brutální tichá síla...
Ale zvuk Ferrari u omezovače, nebo LF-A, to mi bude chybět...
BTW jedno z dalších mínus jsou diametrálně větší ztráty FI motorů při "heat-soakingu", ale to jsou detaily...