tak 2.projíždka m3 kolem Moravské a celkem brutalita, člověk musí už přemýšlet před zatáčkama a šlapat na levej pedál, to se mě dřív moc nestávalo jinak max 270, ale byla krátká rovinka a moooc aut
MYKY píše:tak 2.projíždka m3 kolem Moravské a celkem brutalita, člověk musí už přemýšlet před zatáčkama a šlapat na levej pedál, to se mě dřív moc nestávalo jinak max 270, ale byla krátká rovinka a moooc aut
Tak na to, že to má SW omezovač na 250km/h to docela jede. Je možné že je to SW upraveno, ale ... na druhou projížďku ? Aby nebyly další díly z E46 M3 na prodej ...
To Wertheim: Nene, měl sem na mysli mechanické díly. Co se týče tvé informace o speciálním aditivu, který se naleje do převodovkového oleje a problém se zlepší, tak o tom sem ještě neslyšel. Pak dej vědět co si tam nalil a zda to funguje. Otázka je jak dlouho to bude fungovat než se to opět zhorší.
Lion píše:To Wertheim: Nene, měl sem na mysli mechanické díly. Co se týče tvé informace o speciálním aditivu, který se naleje do převodovkového oleje a problém se zlepší, tak o tom sem ještě neslyšel. Pak dej vědět co si tam nalil a zda to funguje. Otázka je jak dlouho to bude fungovat než se to opět zhorší.
no to by se šiklo vedět jak to kdo , kde udělá ? jelikož je to prej lisovanej hliník pod tlakem a určitou teplotou ?! tak kdo ten obal pak dá dohromady kamarad by potřeboval udělat ložiska na špajsce
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Lion píše:To Wertheim: Nene, měl sem na mysli mechanické díly. Co se týče tvé informace o speciálním aditivu, který se naleje do převodovkového oleje a problém se zlepší, tak o tom sem ještě neslyšel. Pak dej vědět co si tam nalil a zda to funguje. Otázka je jak dlouho to bude fungovat než se to opět zhorší.
no to by se šiklo vedět jak to kdo , kde udělá ? jelikož je to prej lisovanej hliník pod tlakem a určitou teplotou ?! tak kdo ten obal pak dá dohromady kamarad by potřeboval udělat ložiska na špajsce
No 3,0L verze opravit jde, ale u 3,2L verze je holt smůla, tam nic moc nevymyslíš viz. to co si napsal. Prostě u 3,2L to většinou zkončí tak, že se shání nová převodovka.
Lion píše:To Wertheim: Nene, měl sem na mysli mechanické díly. Co se týče tvé informace o speciálním aditivu, který se naleje do převodovkového oleje a problém se zlepší, tak o tom sem ještě neslyšel. Pak dej vědět co si tam nalil a zda to funguje. Otázka je jak dlouho to bude fungovat než se to opět zhorší.
no to by se šiklo vedět jak to kdo , kde udělá ? jelikož je to prej lisovanej hliník pod tlakem a určitou teplotou ?! tak kdo ten obal pak dá dohromady kamarad by potřeboval udělat ložiska na špajsce
No 3,0L verze opravit jde, ale u 3,2L verze je holt smůla, tam nic moc nevymyslíš viz. to co si napsal. Prostě u 3,2L to většinou zkončí tak, že se shání nová převodovka.
jo 3.0 to jde no , ja sem prave to pochopil tak ze je rec o sestikveru , tak sem to mylně pochopil
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
jedná se o pripravek RVS Technology. 1dc koncentratu stoji 1000 Kc. na netu jsou ruzny povidani o tom. Nikdo tomu neveri a je to drahy tak se ani nikdo neriskne to vyzkouset. Daji se najit videa, ala horst fuchs, jak auto jezdi bez olejovy vany bez problemu v kuse dal, nez se mu zadre motor. Je to takovy husty gel, ktery se aplikuje na dve casti do oleje. Reaguje to s kovem a vytvari to keramickou dokonale hladkou vrstvu v motoru a jinde. Rika se, ze to umi opravdove zazraky, oravu synchronu v prevodovce uplne v pohode. Osobne o tom nejsem uplne presvedsen. Velike automobilky o tom nechteji ani slyset. Nalijete do motoru co ma 200 tis a motor se cely stahne a obnovy se tlaky jako by byl novy. Mam kamarada Patrika Vostarka, ktery jel moto2, jinak jezdi nemecky sampionat a maji Iveco co ma najeto 500 tis a on s tim maze vsechno a iveco jezdi a jezdi a ani nekouri nic. Jako jediny ve startovnim poli jezdi s nejslabsim retezem, protoze ho tim namazal. Ostatnim se trhaj i silnejsi retezy. Tezi se to v rusku na jedinem miste na svete, nejaky vzacny prvek, proto je to takove drahe. Pouziva to i nasa.
hmmm zajímavé, tak mám ten roztok testnout???nemáte někdo ofic odkaz, abych neobjednal nějakou napodobeninu.
Jinak jsem jel do Renocaru koupit loga M3 na žebra a celkem jsem byl překvapen, že za samolepečku 25mmx5mm chtěj 520,- bez dph/ks a třeba za blinkr 390,- bez (takovek nepoměr) a řadička 4900,- bez ufff, ale chtěl jsem vše origo
sračku tam můžeš zkusit nalít až začneš shánět novou převodovku
(nějak nevím, jak může opravit synchron sračka, která údajně zlepšuje mazací vlastnosti)
Lion píše:To Wertheim: Nene, měl sem na mysli mechanické díly. Co se týče tvé informace o speciálním aditivu, který se naleje do převodovkového oleje a problém se zlepší, tak o tom sem ještě neslyšel. Pak dej vědět co si tam nalil a zda to funguje. Otázka je jak dlouho to bude fungovat než se to opět zhorší.
no to by se šiklo vedět jak to kdo , kde udělá ? jelikož je to prej lisovanej hliník pod tlakem a určitou teplotou ?! tak kdo ten obal pak dá dohromady kamarad by potřeboval udělat ložiska na špajsce
no nevím,když sem ten SMG-6kvlt předělával na norm man tak rozebrany byl a složit šel taky,to bych na něj nenajezdil zatím cca 12tis km ale co je naprd že to má mega velky lóžo na mrkvy a to sehnat asi nepujde,co sem se poptával
k tomu RVS........ dočetl sem se tam tohle,tak to asi na opravy mooc není.............POZOR rvs POMAHÁ TAM KDE JE MECHANICKÉ OPOTŘEBENÍ NE VŠAK POŠKOZENÍ......................
MYKY píše:hmmm zajímavé, tak mám ten roztok testnout???nemáte někdo ofic odkaz, abych neobjednal nějakou napodobeninu. Jinak jsem jel do Renocaru koupit loga M3 na žebra a celkem jsem byl překvapen, že za samolepečku 25mmx5mm chtěj 520,- bez dph/ks a třeba za blinkr 390,- bez (takovek nepoměr) a řadička 4900,- bez ufff, ale chtěl jsem vše origo
za řadičku 4900bez dph ?????!!!!! to je ze zlata, vozím z D ty zkrácené(orig BMW/5 a 6 kvlt) za 51 éček,jedině že je to ta podsvícená k té samolepce,to se vyplatí koupit ten celej gril za litr,na to už sem taky přišel