Fatal Design píše:kosh píše:Fatal Design píše:Nechci zakládat nové téma, tak se přifařím tady
Prohledal jsem celý internet a nenašel jsem informaci k E46 M3 a diodám na otáčkoměru. Chápu k čemu jsou, ale informace k teplotě oleje jednotlivých diod nikde. Potřeboval bych informaci typu :
Dioda 01 (4000 ot./min.) ... 30°C
Dioda 02 (4500 ot./min.) ... 40°C
Dioda 03 (5000 ot./min.) ... 45°C
.
.
.
.
Dioda 10 (5000 ot./min.) ... 150°C
Nevíte to někdo, nemáte to někdo v nějaké moudré příručce ?
Moc díky !
no jo, ale když se ti zahřeje motor tak ještě nebude teplá převodovka a diff už vůbec ne. Takže nespěchej mladej. Pro správné zahřátí by to chtělo alespoň 40 minutek jízdy
Co to ? Zajímá mě jen, jestli někdo zná ty hodnoty.
Koshi tobě na E92 zhasínají diodky až při jízdě ?
ted tam nejsou diody, ale plynule se mění poloha červeného pole dle zahřátí motoru. Ale ted v zimě jde cítit jak je ztuhlá převodovka i když je motor už zahřáty. Dával bych si na to pozor