Tak toho jsem se bál.Francis píše:č.1 lehce vyrobíš
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e34/M5 zadní NIVO tlumiče Vyřešeno
-
Strosek
- Registrovaný
- Příspěvky: 840
- Registrován: čtv 15.09.2005 00:00
- Bydliště: nemám :o(
- Klubové ID: 2567
Chlapi, jak to nakonec dopadlo ?
Já jsem se po tom pídil a mnou zjištěný teoretický závěr je ( po tom všem
), že se dá dát zátka přímo na servopumpu - závit M10x1 a je. Že se nemusí nic vyrábět - ucpávky, nic pospojovávat, vytvářet nějaký speciální okruhy, aby se něco někde nežádoucím způsoběm nehromadilo, neničilo - neúměrný tlak kapaliny ( pentosin, ATF,... )
Opravdu si nejsem jist.
Co člověk to názor. Bylo by super, kdyby to někdo rozsekl.
Možná že to budu já, až se mi posere pumpa po krátkém čase provozu se zaslepeným vývodem na nivo. Zjistím, že takhle teda ne.

Já jsem se po tom pídil a mnou zjištěný teoretický závěr je ( po tom všem
Opravdu si nejsem jist.
Možná že to budu já, až se mi posere pumpa po krátkém čase provozu se zaslepeným vývodem na nivo. Zjistím, že takhle teda ne.
-
Rendis
- Registrovaný
- Příspěvky: 5043
- Registrován: úte 14.03.2006 01:00
- Bydliště: East coast -Odolka
- Klubové ID: 286
Já to mám zatím ve stádiu řešení.Vyskytlo se mnoho jiných problémůStrosek píše:Chlapi, jak to nakonec dopadlo ?
Já jsem se po tom pídil a mnou zjištěný teoretický závěr je ( po tom všem), že se dá dát zátka přímo na servopumpu - závit M10x1 a je. Že se nemusí nic vyrábět - ucpávky, nic pospojovávat, vytvářet nějaký speciální okruhy, aby se něco někde nežádoucím způsoběm nehromadilo, neničilo - neúměrný tlak kapaliny ( pentosin, ATF,... )
Opravdu si nejsem jist.Co člověk to názor. Bylo by super, kdyby to někdo rozsekl.
Možná že to budu já, až se mi posere pumpa po krátkém čase provozu se zaslepeným vývodem na nivo. Zjistím, že takhle teda ne.![]()
Only e34 
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
-
bob
- Registrovaný
- Příspěvky: 94
- Registrován: pon 11.09.2006 00:00
- Bydliště: mlada boleslav
- Kontaktovat uživatele:
rendis ,vzdyt jsem ti to rikal uz asi 3x...co porad resis..ja to mam udelany takje pod dolivaci nadobkou jsem prestrihl trubicku,ktera vede dozadu a spojil s hadickou vraceckou..tudis mam zhruba variantu c2,jak tu nekdo rikal ,ale neni potreba nechat kapalinu kolovat az dozadu...naco!...staci okruh 30cm dlouhej...nikde mi nic nechcije a nic se nepretlakovava...zbytek niva proste vytrhej...pozor v koulich je napustena nejaka zelena sracka, tak at te nepostrika , jäko mne
hodne zdaru
hodne zdaru
-
Rendis
- Registrovaný
- Příspěvky: 5043
- Registrován: úte 14.03.2006 01:00
- Bydliště: East coast -Odolka
- Klubové ID: 286
jasný.Já se rozhodl,že si koupím nové niva a hotovo.bob píše:rendis ,vzdyt jsem ti to rikal uz asi 3x...co porad resis..ja to mam udelany takje pod dolivaci nadobkou jsem prestrihl trubicku,ktera vede dozadu a spojil s hadickou vraceckou..tudis mam zhruba variantu c2,jak tu nekdo rikal ,ale neni potreba nechat kapalinu kolovat az dozadu...naco!...staci okruh 30cm dlouhej...nikde mi nic nechcije a nic se nepretlakovava...zbytek niva proste vytrhej...pozor v koulich je napustena nejaka zelena sracka, tak at te nepostrika , jäko mne
hodne zdaru
Only e34 
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Existuje řešení č.3:
Rozebrat servopumpu a demontovat z ní vnitřek čerpadla pro nivo. Na jedné hřídeli jsou vpodstatě dvě čerpadla, jedno klasické a předsazené pro Nivo.
Rozebrat servopumpu a demontovat z ní vnitřek čerpadla pro nivo. Na jedné hřídeli jsou vpodstatě dvě čerpadla, jedno klasické a předsazené pro Nivo.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
