to nikdo neříká že jsi pako, tak vyměn auto a máš klidkosh píše:No brzdit právě umím...zase takové pako nejsem. S E46 M3 a E36 M3 jsem byl s brzdama kamarád, ale u E92 se jim nějak nevedeDaimler píše:ono to chce taky umět používat brzdukosh píše: Tak to já odjel na sérii 2 kola na mokru a už bylo dobržděno
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
"velky" brzdy M3 E36 3.2
-
Návštěvník
-
Jandy
- Registrovaný
- Příspěvky: 1937
- Registrován: úte 24.10.2006 00:00
- Klubové ID: 1371
- Kontaktovat uživatele:
JJ tohle mám na autě a funguje to parádně.....jogurt píše:nebyl to nahodou Kabrt http://www.marijan.cz/PET77 píše:jo, ale koukej na ty ceny... ve finale se za kit se vsim okolo pod 2000E nedostanes...
jinak brzdy na zakazku dela nekdo u Dobre u Hradce, ale nemam na ne dostatek referenci... co jsem s nimi mluvil, tak zatim vypadali docela seriozne, tak uvidim...
Macha tedka dal na seriové M3 3,2 kotouce Ferodo DS 2000 a chválí si to, jak to brzdí, prý o 30% víc než předtím. SEriové 3,2 kotouče mají tu výhodu, že mají duralový střed a kotouče uchycený na trnech, takže se míň kroutí.
Osobně bych ty seriové kotouče z 3,2 doporučil jako nej volbu za rozmný peníze.
Osobně bych ty seriové kotouče z 3,2 doporučil jako nej volbu za rozmný peníze.
- Hyena
- Registrovaný
- Příspěvky: 573
- Registrován: pon 01.06.2009 00:00
- Klubové ID: 2390
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj.Čeká mě v brzké době výměna brzd na M3 E36 3.2.Mám tam kotouče i desky(red stuff) EBC, ktery už to maji za sebou...za studena brzdí nic moc, po zahrati hážou...ne málo
Nevím na kolik přijdou origo, ale rád bych něco lepšího...nejsem limitovanej velikostí origo 17"...mám 18" M3 E46.Rád bych se vlezl tak do 40 tis.TADY psal jeden z vás, tipuju o brzdách od Kábrta.Máte s nima ještě někdo zkušenost?Nebo nějakou jinou alternativu?
- Lion
- Registrovaný
- Příspěvky: 7639
- Registrován: pát 25.10.2002 00:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 865
- Kontaktovat uživatele:
S Kláskem sem se o tom bavil a prý to brzdilo opravdu nádherně. Hodně muziky za málo peněz. Jinak pár lidí ted šlo do brzd od D2 Racing 8-pístky. Ale jaký byly jejich postřehy zatím netuším. Na Drift shopu se prodávají předky buď v rozměru 330mm za 38 499,-Kč a nebo pak v rozměru 356mm za 43 790,-Kč. Já jsem ted dával komplet nový brzdy, ale nechal sem třmeny seriové, páč nejezdím žádný závody na kudlu, tak bohatě stačí seriové. Akorát sem volil kotouče od firmy Zimmerman na celé auto + destičky Ate. 
D2 brzdy jsou ok, ale je třeba dodělat redukci na brzdiče, aby tam správně sedly. Dále je třeba sundat krycí štít a zkontrolvat, aby nedřely v rejdu o rameno. Ale maj nevhodu, že jsou težší a dražší destičky do toho, ale zase vydrží dlouho. Pro nezávodní účely bych řekl zbytečnost.
Pak je varianta origo E46 M3 brzd.
Origo E36 M3 3,2 kotouč stojí tuším 4500,-/ks.
Pak je varianta origo E46 M3 brzd.
Origo E36 M3 3,2 kotouč stojí tuším 4500,-/ks.
- Hyena
- Registrovaný
- Příspěvky: 573
- Registrován: pon 01.06.2009 00:00
- Klubové ID: 2390
- Kontaktovat uživatele:
Ten Kábrt mě láká, ale záleží jak s tím Klásek jezdil, že
A hlavně taky na tom, co je za ty +- stejný prachy lepší.Jestli Kábrt nebo D2 popř. v čem.Jen tak pro info.Co ty Zimmermany+ATE?Spokojenej?
To Speedy: Jak jsou na tom v porovnani brzdy E46 M3 vs. E36 M3?Zas takovej rozdil to asi nebude,co?
...já nechci D2
ale zase uvalit 80 prutu za brzdy se mi taky nechce.Mohl bych mit 356x34 AP Racing za cca 72tis...coz je myslim docela vyhodna nabidka
A jeste jeden dotaz.
Mam za to, že velikost kotouče resp. jeho třecí plocha je jednim z hlavních faktoru velikosti a hlavne "trvanlivosti" brzdneho ucinku.Jak je teda mozny, ze treba Taroxy 325x26 6-ti pístek, stojí na Drift-Shopu bez mála 70.tis. , když přitom třeba ty D2 za 44k maji 8-pístek a hlavně 356x asi 30 ?? To si může dovolit dát Tarox takovou cenu?To vážně maji tu technologii o tolik dal a brzdí i s mnohem menšími kotouči o skoro "30tis." líp
EDIT: Ještě jeden dotaz.Chci už rovnou i pancéřový hadice.Když už se eventuelně rozšoupnu na brzdách, tak bych rád aspoň něco ušetřil tady...samozřejmě ne na úkor kvality
Kde tedy nakoupit
Díky
To Speedy: Jak jsou na tom v porovnani brzdy E46 M3 vs. E36 M3?Zas takovej rozdil to asi nebude,co?
...já nechci D2
A jeste jeden dotaz.
Mam za to, že velikost kotouče resp. jeho třecí plocha je jednim z hlavních faktoru velikosti a hlavne "trvanlivosti" brzdneho ucinku.Jak je teda mozny, ze treba Taroxy 325x26 6-ti pístek, stojí na Drift-Shopu bez mála 70.tis. , když přitom třeba ty D2 za 44k maji 8-pístek a hlavně 356x asi 30 ?? To si může dovolit dát Tarox takovou cenu?To vážně maji tu technologii o tolik dal a brzdí i s mnohem menšími kotouči o skoro "30tis." líp
EDIT: Ještě jeden dotaz.Chci už rovnou i pancéřový hadice.Když už se eventuelně rozšoupnu na brzdách, tak bych rád aspoň něco ušetřil tady...samozřejmě ne na úkor kvality
Díky
KEHO rennsport
serie kotouc s lepsima deskama brzdi "stejne" jako ty 8pistky... rozdil zacne byt patrny az pri delsi zatezi, vetsi kotouc je schopny to teplo pojmout a vyzarit, zatimco mensi (mene hmoty na ohrati a vyzareni) se prehreje... zlepseni brzdneho ucinku vetsi pakou na vetsim kotouci neni hlavni duvod... vem si ze CSL s 1-pistama je schopne vybrzdit P911T... vice pistku je o lepsim rozlozeni tlaku po plose desky a v dusledku i snizeni hmotnosti cele brzdy-tmenu + moznost ruznym prumerem jednotlivych pistku regulovat nastup (kousavost) brzdneho ucinku, proto jsou ty trmeny smerove orientovane (nebo taky ne)... levnejsi alternativou jsou treba Willwood z USA... samo je otazkou pak sladeni ucinku predek/zadek a hl brzdovy valec...
“Ability is what you're capable of doing.”
- Lion
- Registrovaný
- Příspěvky: 7639
- Registrován: pát 25.10.2002 00:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 865
- Kontaktovat uživatele:
Asi takhle, ty Zimmermany + Ate desky brzdí " téměř " uplně stejně jak serie jen s tím rozdílem, že na okruhu začnou vadnout o něco dýl. Od seriových kotoučů se liší Zimmermany tím, že mají odvrtávanou plochu a i to je znát, že se to líp chladí. Kdyby si chtěl z toho ještě vymáčknout vetší brzdný účinek, tak by si tam mohl dát " agresivnější " destičky třeba od firmy Ferodo např. DS Performance a nebo DS 2500 či DS 3000. Ale to už zase žere kotouče, ale brzdí ostřeji. Je to o kompromisu a prioritách. Já su s těmito brzdamy zatím spokojenej a kort cenová relace je si myslím příjemná.
Co se týče upgradu brzd z E46 M3 na E36 M3, tak se to tam dává a brzdný účinek se zase posune o kus dál. Ten rozdíl tam prý cítit je. Ono už s technických hodnot to musí brzdit lépe. E36 M3 má průměr předních kotoučů 315 mm a E46 M3 už 325 mm.Takže když se tohle přehodí na E36 musí to být znát.
Na E46 M3 se ještě dávají CSL brzdy které mají průměr 345 mm. 
Já zastávám stejný názor, že pokud nebudeš jezdit pořád okruhy a závody, tak je ta investice za drahé Bremba , D2, StopTech či Willwood sety zbytečnost.
Co se týče upgradu brzd z E46 M3 na E36 M3, tak se to tam dává a brzdný účinek se zase posune o kus dál. Ten rozdíl tam prý cítit je. Ono už s technických hodnot to musí brzdit lépe. E36 M3 má průměr předních kotoučů 315 mm a E46 M3 už 325 mm.Takže když se tohle přehodí na E36 musí to být znát.
Já zastávám stejný názor, že pokud nebudeš jezdit pořád okruhy a závody, tak je ta investice za drahé Bremba , D2, StopTech či Willwood sety zbytečnost.
-
Sibr
- Registrovaný
- Příspěvky: 21
- Registrován: ned 31.05.2009 00:00
- Bydliště: xS5:x555
- Klubové ID: 1967
Zdravíčko ve spolek
Lepší brzdy jsou věčné téma u všech aut.
Já osobně jsem je na BMW ještě moc neřešil a asi ani řešit nebudu protože hodlám svoje auto udržovat ve 100% original stavu.
Ale moje druhé autí (Volvo C70 T5 240k.) už něco zažilo.
Na něj jsem namontoval též komplet kotouče Zimmerman a jako desky zvolil originál, mohu konstatovat že naprostá spokojenost.
Problém je že už si nevzpomenu kdo je vyrobil, vím že přední byli od jiného výrobce než zadní.
A i když brzdy pro Volvo dělá ATE tak od něho ty desky nebyli.
Každopádně kombinace s destičkama od Bosche neni zrovna štastné řešení, rozhodně se každý za autem otočí jak efektivně to piští
Pokud člověk nechce investovat desetitisíce do upgradu, tak je ideál dodat výše zmíněné "pancéřky" jsou opravdu znát i na seriových brzdách
Vím že 17" 6ti pístkový kit na Volvo od WP Pro se dá sehnat za cca 42k. (kotouč je 336x30)
A 18" 6ti se vejde do 45k (kotouč je 360x30)
Jedná se o S6tkové kity.
Mohu pro informace doporučit http://www.horsepowerfreaks.com/ mají i slušné ceny
Tak ať vám to lítá
Lepší brzdy jsou věčné téma u všech aut.
Já osobně jsem je na BMW ještě moc neřešil a asi ani řešit nebudu protože hodlám svoje auto udržovat ve 100% original stavu.
Ale moje druhé autí (Volvo C70 T5 240k.) už něco zažilo.
Na něj jsem namontoval též komplet kotouče Zimmerman a jako desky zvolil originál, mohu konstatovat že naprostá spokojenost.
Problém je že už si nevzpomenu kdo je vyrobil, vím že přední byli od jiného výrobce než zadní.
A i když brzdy pro Volvo dělá ATE tak od něho ty desky nebyli.
Každopádně kombinace s destičkama od Bosche neni zrovna štastné řešení, rozhodně se každý za autem otočí jak efektivně to piští
Pokud člověk nechce investovat desetitisíce do upgradu, tak je ideál dodat výše zmíněné "pancéřky" jsou opravdu znát i na seriových brzdách
Vím že 17" 6ti pístkový kit na Volvo od WP Pro se dá sehnat za cca 42k. (kotouč je 336x30)
A 18" 6ti se vejde do 45k (kotouč je 360x30)
Jedná se o S6tkové kity.
Mohu pro informace doporučit http://www.horsepowerfreaks.com/ mají i slušné ceny
Tak ať vám to lítá
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
nechci jmenovat ale nemusim jezdit daleko abych takovy lidi potkalDAVe píše:urcite to dost lidi dela i kvuli vzhleduLion píše:Já zastávám stejný názor, že pokud nebudeš jezdit pořád okruhy a závody, tak je ta investice za drahé Bremba , D2, StopTech či Willwood sety zbytečnost.
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
