Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e34/M5 zadní NIVO tlumiče Vyřešeno
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
A co třeba vyměnit tlumiče a zaslepit vývod na nivo z hydraulického rozvaděče?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Půjdeš po hadicích a trubkách, to najdeš. A nebo na to kouknem na valné hromadě, sejdeme se o chvíli dříve?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Vrablik
- Člen Klubu
- Příspěvky: 294
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Kousek od Brna - BK
- Klubové ID: 2173
Mám to udělané na autě, pokud te něco ohledně toho zajímá dej vedět po SZ nebo na ICQ.Rendis píše:To jsem pochopil i já,že se to musí někde zaslepit. Hledám někoho kdo už to třeba dělal nebo má nějaké info.Francis píše:A co třeba vyměnit tlumiče a zaslepit vývod na nivo z hydraulického rozvaděče?
-tlumiče tam musí jiné to je mi jasné.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1677
- Registrován: ned 02.01.2005 01:00
- Bydliště: Zlin
- Kontaktovat uživatele:
zaslepit to primo u pumpy nemuzes, servo pumpa na aute s nivem je "silnejsi" takze bys mel pretlakovany okruh = nekde by to pekne chcalo, v krajnim pripade poseres pumpu nebo rupne hadice
mas dve moznosti
1. cely system trubek zrusis, samo s tlumicema a vymenis servo pumpu za seriovou "slabsi" bez niva
2. nechas puvodni pumpu, rozvody rovnez nechas. Vzadu odpojis nivo tlumice, vyradis regulator a spojis trubky naprimo, tim ziskas takovy falesny okruh (kapalina poleti dozadu a pak zpet dopredu) tim vyresis pretlak
mas dve moznosti
1. cely system trubek zrusis, samo s tlumicema a vymenis servo pumpu za seriovou "slabsi" bez niva
2. nechas puvodni pumpu, rozvody rovnez nechas. Vzadu odpojis nivo tlumice, vyradis regulator a spojis trubky naprimo, tim ziskas takovy falesny okruh (kapalina poleti dozadu a pak zpet dopredu) tim vyresis pretlak
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5043
- Registrován: úte 14.03.2006 01:00
- Bydliště: East coast -Odolka
- Klubové ID: 286
určitě se ozvu.DíkVrablik píše:Mám to udělané na autě, pokud te něco ohledně toho zajímá dej vedět po SZ nebo na ICQ.Rendis píše:To jsem pochopil i já,že se to musí někde zaslepit. Hledám někoho kdo už to třeba dělal nebo má nějaké info.Francis píše:A co třeba vyměnit tlumiče a zaslepit vývod na nivo z hydraulického rozvaděče?
-tlumiče tam musí jiné to je mi jasné.
Only e34 
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40

e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5043
- Registrován: úte 14.03.2006 01:00
- Bydliště: East coast -Odolka
- Klubové ID: 286
Slyšel jsem o variantě č.2T613 píše:zaslepit to primo u pumpy nemuzes, servo pumpa na aute s nivem je "silnejsi" takze bys mel pretlakovany okruh = nekde by to pekne chcalo, v krajnim pripade poseres pumpu nebo rupne hadice
mas dve moznosti
1. cely system trubek zrusis, samo s tlumicema a vymenis servo pumpu za seriovou "slabsi" bez niva
2. nechas puvodni pumpu, rozvody rovnez nechas. Vzadu odpojis nivo tlumice, vyradis regulator a spojis trubky naprimo, tim ziskas takovy falesny okruh (kapalina poleti dozadu a pak zpet dopredu) tim vyresis pretlak
A také nejspíš musím dát jiné uložení tlumičů ne?
Only e34 
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40

e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
A co se stane, když pojedeš po rovině s otáčkama na max, řízením ani nepohneš a zadek bude stále ve stejné výši? Popraskají hadice a rozpadne se servopumpa?T613 píše:zaslepit to primo u pumpy nemuzes, servo pumpa na aute s nivem je "silnejsi" takze bys mel pretlakovany okruh = nekde by to pekne chcalo, v krajnim pripade poseres pumpu nebo rupne hadice...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1677
- Registrován: ned 02.01.2005 01:00
- Bydliště: Zlin
- Kontaktovat uživatele:
ne to je extrem, proste to zacne nekde tect ve spoji a budes to dolivat jak blbecFrancis píše:A co se stane, když pojedeš po rovině s otáčkama na max, řízením ani nepohneš a zadek bude stále ve stejné výši? Popraskají hadice a rozpadne se servopumpa?T613 píše:zaslepit to primo u pumpy nemuzes, servo pumpa na aute s nivem je "silnejsi" takze bys mel pretlakovany okruh = nekde by to pekne chcalo, v krajnim pripade poseres pumpu nebo rupne hadice...

Rendis: to nevim, je to dost mozne, urcite jsou jine pruziny, ale tipuju ze kdyz koupis novy podvozek tak koupis nove pruziny i ulozeni nez tam davat puvodni 20 let stare

-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
1. Ucpávky (nebo lépe propojky výtlak-vratka) bych dal až za tlakový akumulátor
2. Regulátor výšky zadní nápravy je třeba nastavit do nulové polohy
2. Regulátor výšky zadní nápravy je třeba nastavit do nulové polohy
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
č.1 lehce vyrobíš
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition