Carbon airbox M3 E36 3.0
-
Samo
- Registrovaný
- Příspěvky: 13
- Registrován: sob 03.05.2008 00:00
-
viktor_m3
- Registrovaný
- Příspěvky: 91
- Registrován: úte 20.03.2007 01:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 2479
Nemáte někdo kontakt na Hanze nebo firmu viz. odkaz http://www.streetpro.cz/index.php?id=7 ? Nemůžu nidke najít nějaký tel. číslo nebo alespoň adresu. Šel bych do toho, ale chci to komplet i s montáží. Na bastlení nemám prostory a výbavu. Dík.
-
DAVe_1
- Registrovaný
- Příspěvky: 1797
- Registrován: úte 27.12.2005 01:00
- Bydliště: Brno
-
Badboy
- Registrovaný
- Příspěvky: 5
- Registrován: úte 05.02.2008 01:00
-
Nevra
- Registrovaný
- Příspěvky: 121
- Registrován: ned 06.04.2008 00:00
Badboy píše:Velmi silno som ten airbox chcel tuto sezonu aj ja lenze...prehodil som mail s p. Senkyrom a mi potvrdil, ze to este znizi vykon motora ak tam samozrejme ostane vaha vzduchu...takze ked montaz iba koly zvuku som velmi sklamany
ano, to se taky muže stát. Vzniká tam jiné proudění vzduchu a váha to nemusí pobrat. Já to letos taky předělal na karbon ale s tím, že jsem rovnou koupil sowt bez váhy vzduchu ( Alpha N)... tak že to nemám jen pro zvuk, ale aby to plnilo svouji funkci
ps: jinak pro rejpaly na fotce není namontované stínění které samozřejmě mám kvuli teplému vzduchu
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
kosh
- Registrovaný
- Příspěvky: 2393
- Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
- Bydliště: Albrechtice
- Klubové ID: 238
-
Nevra
- Registrovaný
- Příspěvky: 121
- Registrován: ned 06.04.2008 00:00
-
kosh
- Registrovaný
- Příspěvky: 2393
- Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
- Bydliště: Albrechtice
- Klubové ID: 238
-
Fatal Design
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Klubové ID: 1036
-
DFender
- Registrovaný
- Příspěvky: 206
- Registrován: pon 05.05.2008 00:00
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
-
DFender
- Registrovaný
- Příspěvky: 206
- Registrován: pon 05.05.2008 00:00
Sry ale moc ti nerozumím, karbon z plechu mi mozek nebereFatal Design píše:Tady vidím jakýsi CARBON klasikou je samozřejmě HAMANN, ale viděl jsem i "doma" dělané svařované z plechu. Zajímalo by mě, jestli jsou mezi jednotlivými výrobci velké výkonové rozdíly, nebo u všech ten nárůst je už jen z konstrukce toho sání.
-
DFender
- Registrovaný
- Příspěvky: 206
- Registrován: pon 05.05.2008 00:00
MattyX jistě že se softem bez váhy vzduchu je nárůst výkonu VYŠŠÍ! To je to co to má do sebe!
Jenže motor pak pracuje v race režimu(on x off)-buď tam jde palivo nebo nikoli,na vzduch to nekouká, což třeba pro mě je nesmysl a zbytečnost, stejně jako pro každýho kdo s autem jezdí v běžnym provozu-můj názor ...
Pokud budu stavět auto na okruh, přijde samozřejmě ke slovu Alpha N, ale tam je situace o něčem jinym ...
Jenže motor pak pracuje v race režimu(on x off)-buď tam jde palivo nebo nikoli,na vzduch to nekouká, což třeba pro mě je nesmysl a zbytečnost, stejně jako pro každýho kdo s autem jezdí v běžnym provozu-můj názor ...
Pokud budu stavět auto na okruh, přijde samozřejmě ke slovu Alpha N, ale tam je situace o něčem jinym ...
-
Speedy
- Čestný člen
- Příspěvky: 6815
- Registrován: ned 05.10.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 51
Váha se vyhazuje proto, že se s ní nepočítá kvůli delšímu zpracovávání v řj a jakémusi zpomalenému efektu vlivem délky sání a navíc a je to odpor v sání. Má to ale jednu zásadní nevýhodu a to je ta, že mapa v řj je nastavena na std. tlak, respektive váhu(množství-objemu vzduchu na 1litr) a pak se může stát, že při jiných hodnotách to auto nepojede. Proto profi teamy ladí mapy podle toho, kam jedou (do jaké nadmořské výšky apod.). Rozdíl je třeba už jenom když prší nebo je sucho a velké teplo...
-
Fatal Design
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Klubové ID: 1036
No samozřejmě jsem nemyslel karbon z plechu, ale udělané (svařované) sání z plechu alá Hamann.DFender píše:Sry ale moc ti nerozumím, karbon z plechu mi mozek nebereFatal Design píše:Tady vidím jakýsi CARBON klasikou je samozřejmě HAMANN, ale viděl jsem i "doma" dělané svařované z plechu. Zajímalo by mě, jestli jsou mezi jednotlivými výrobci velké výkonové rozdíly, nebo u všech ten nárůst je už jen z konstrukce toho sání.... Toto jsou samozřejmě kopie Hamann akorát že to nevyrábí ten Němec
a jestli myslíš že je to o značce výrobce a o tom nápise, tak ... není
-
DFender
- Registrovaný
- Příspěvky: 206
- Registrován: pon 05.05.2008 00:00
-
Fatal Design
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Klubové ID: 1036
Třeba toto : http://www.tuning.cz/a1118:bmw-328i-e30-turbo/DFender píše:No tak to jsem ještě nevidělale musí to bejt masakr
ale asi to moc fungovat nebude, přece jen ten tvar a oblý hrany a přechody, bezešvej vnitřek plechem určitě neuděláš .. ale neviděl sem, neslyšel sem, nemůžu soudit ...
-
kosh
- Registrovaný
- Příspěvky: 2393
- Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
- Bydliště: Albrechtice
- Klubové ID: 238
-
Fatal Design
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Klubové ID: 1036
-
Speedy
- Čestný člen
- Příspěvky: 6815
- Registrován: ned 05.10.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 51
Je to samozřejmě i o tvaru. Nejdůležitější je totiž udržet rychlost proudění vzduchu do všech válců stejně. Jentak si doma postavit sání bych nedělal, pak se může stát, že budeš mít nekteré válce špatně plněné vzduchem a motor nebude mít výkon a ještě se ti časem posere, protože válce budou mít různé složení směsi.Fatal Design píše:Ale jo, to chápu. Jde mi o to, jestli je to o tom designu toho sání a +/- to funguje stejně i takhle, nebo je v tom něco jiného ...kosh píše:tohle je ale turbo. To funguje na jiném principu
