Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e36 V8, V12 nebo turbo ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 20
- Registrován: úte 27.04.2010 00:00
já to na zimu uložil ke spánku. chybí mi dodělat kosmetické věci
nastříkat prahy a lišty, pak elektrika.... zas předělat ovládání turba
nevyhovuje předělám to zpátky na tlakové ovládání pouze s mechanickým boost controlerem, zadělat zadělat pc na vizualizaci aktuálních hodnot z motoru
plus to dělá funkci rádia a GPS. vyladit jednotu ve všech režimech (moc bohaté po zahřátí) málo jede ve 3000-3500 ot
a je to
jinak než auto, řeším bydlení, takže tohle dělám když si chci odpočinout



a je to

jinak než auto, řeším bydlení, takže tohle dělám když si chci odpočinout

Já jsem právě zahájil projekt E36 V8
Ke své E36 328i na každodení ježdění jsem přikoupil druhý auto pro tento projekt. Zatím ji mám na dvorku a rozprodávám pro mě nepoužitelný věci, dokud mi nezůstane holá kastle s podvozkem. Zatím je má vize taková, že auto bude mít motor, plechy popř. lamináty, volant podvozek a kola
Ani jediný kilogram přebytečné váhy. Sám jsem zvědavej jak dopadnu. Momentálně sháním celé auto s dobrým motorem, protože člověk nikdy neví, co se bude hodit a doma to nenajde 



tak to ja sebou rad vozim vsechno i klimu a celou vybavu i neco navic
sak motor to zvladne ....
sefici tady je muj projekt
328turbo, na videiku asi 0,4 bar
http://www.youtube.com/watch?v=lxlPJkM8k9g

sefici tady je muj projekt

328turbo, na videiku asi 0,4 bar
http://www.youtube.com/watch?v=lxlPJkM8k9g
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 804
- Registrován: úte 18.07.2006 00:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
To tady trochu oživim
Když se mi zadaří prodat m3, tak mám v plánu něco zastavit do 36ky.
Na bigu mě omámily V8čky, ze kterých sem měl husinu. Nicměně jestli se musí předělávat všelijak kastle atd, tak si řikam jestli nebude lepší turbo do šestiválce a to buď do 2,8 nebo do 3,0 z e46ky-jenže na turbo se zase musí předělat půlka motoru, tak nevim.
Je moje představa, že se vejdu do 150ti hodně najivní?

Když se mi zadaří prodat m3, tak mám v plánu něco zastavit do 36ky.
Na bigu mě omámily V8čky, ze kterých sem měl husinu. Nicměně jestli se musí předělávat všelijak kastle atd, tak si řikam jestli nebude lepší turbo do šestiválce a to buď do 2,8 nebo do 3,0 z e46ky-jenže na turbo se zase musí předělat půlka motoru, tak nevim.
Je moje představa, že se vejdu do 150ti hodně najivní?

-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
co se tyče turbo prestavby , asi by ti nejvic poradil mirda 328 , kterej ma postavenou m52b28 turbo ... ovsem s tvym rozpoctem si nejsem uplne jistej , ono to zacne litinovým blokem , prebrus na novy pisty , novy ojky , pevnejsi ojnicni a hlavovy srouby a pak se uz jenom vezes , a pak skoncis na rizeni smesy motoru ... jako pokud si budes delat praci sám tak jooo (aspon muj odhad ) pak zjistis ze budes potrebovat minimalne m3 brzdy , nejakej solidnejsi podvozek a pak ti zase pripadne ze to nejede a bude se foukat vic a vic 

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 804
- Registrován: úte 18.07.2006 00:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
No právě, se toho turba bojim...to, než se vyladí.
Se celekm nedávno prodávala e36 V8 za 90000 růžová, to by byl dorej kauf.
Teď jde o to jakej V8 jestli 4,4, m5 nebo něco z x5.
EDIT: Ještě doplnim, že tich 150 jsem myslel, jako prvotní investci, aby se to rozjelo (kastle, motor, převodovka, špéra, práce), je jasný, že ve finále to vyjde někde uplně jinde
K těm motorům...zaslechl jsem na bigu, že V8 z nějákýho roku má na brzdě 286 koní a pak V8 od ňákýho roku má na brzdě kolem 300, (ikdyž je v TP 210kw).
Jinak by mě určitě lákala 4,6iS. S tou m5 nevim, ted je na prodej ňákej motor za 50, ale prej fouká vodu do oleje, takto asi nebude rozumná investice.
Primárně bych to chtěl na drifty, ale budu se snažit aby to mohlo i na silnici.
A aby toho nebylo málo, myslíte, že je v ČR možný prohnat technickou auto s klecí?
Se celekm nedávno prodávala e36 V8 za 90000 růžová, to by byl dorej kauf.
Teď jde o to jakej V8 jestli 4,4, m5 nebo něco z x5.
EDIT: Ještě doplnim, že tich 150 jsem myslel, jako prvotní investci, aby se to rozjelo (kastle, motor, převodovka, špéra, práce), je jasný, že ve finále to vyjde někde uplně jinde

K těm motorům...zaslechl jsem na bigu, že V8 z nějákýho roku má na brzdě 286 koní a pak V8 od ňákýho roku má na brzdě kolem 300, (ikdyž je v TP 210kw).
Jinak by mě určitě lákala 4,6iS. S tou m5 nevim, ted je na prodej ňákej motor za 50, ale prej fouká vodu do oleje, takto asi nebude rozumná investice.
Primárně bych to chtěl na drifty, ale budu se snažit aby to mohlo i na silnici.
A aby toho nebylo málo, myslíte, že je v ČR možný prohnat technickou auto s klecí?

zdar zavodnici
to turbo ma obrovsky potencial v motoru okolo 3 litrů vydolujes dost koni,
no hele je to tak nejak jak psal matty, rozpocet kolem 150 by byl realnej pokud dobre koupis veci a pokud si budes fakt vetsinu delat sam, ale jak se psalo chce to litinu ten hlinik proste vydres behem chvile,a to same stefty jak hlava tak klika neverim tomu ze se to utahne dobre, na turbo to moc neni, hlavne potrebujes vybrus, vsechno srovnat...... tyhle ukony drahy nejsou, a taky si rict co od toho cekas.... ja stale na konci nejsem, druha stranka veci je ta, ze to auto se zveda v tahu, potrebujes 100% predni napravu, ja osobne mam brzdy 325mm vepredu a je to malo, taky mit v cajku silace idealne dat trvdsi, a pocitat s kroucakem..... ulozeni kardanu, spojka, differ, zadni naprava......
ja zatim spis motor zajizdim mam najeto asi 600km a vychytavam problemy na co se prislo behem chodu....na bigu jsem jel dva sprinty jen takovy spis vyhlidkovy sprint, za 14.1, zatim to extra nehrotim tocim 5 tis i na tech sprintech jsem koncil na 5 tis...jsem rad ze jsem tam vubec dojel a odjel 2 sprinty bez urazu
ono tema 150 to zacne
pokud vas neco zajima se o zkusenosti podelim.. no problem, bud sz nebo e30 v sekci klubova auta..

to turbo ma obrovsky potencial v motoru okolo 3 litrů vydolujes dost koni,
no hele je to tak nejak jak psal matty, rozpocet kolem 150 by byl realnej pokud dobre koupis veci a pokud si budes fakt vetsinu delat sam, ale jak se psalo chce to litinu ten hlinik proste vydres behem chvile,a to same stefty jak hlava tak klika neverim tomu ze se to utahne dobre, na turbo to moc neni, hlavne potrebujes vybrus, vsechno srovnat...... tyhle ukony drahy nejsou, a taky si rict co od toho cekas.... ja stale na konci nejsem, druha stranka veci je ta, ze to auto se zveda v tahu, potrebujes 100% predni napravu, ja osobne mam brzdy 325mm vepredu a je to malo, taky mit v cajku silace idealne dat trvdsi, a pocitat s kroucakem..... ulozeni kardanu, spojka, differ, zadni naprava......
ja zatim spis motor zajizdim mam najeto asi 600km a vychytavam problemy na co se prislo behem chodu....na bigu jsem jel dva sprinty jen takovy spis vyhlidkovy sprint, za 14.1, zatim to extra nehrotim tocim 5 tis i na tech sprintech jsem koncil na 5 tis...jsem rad ze jsem tam vubec dojel a odjel 2 sprinty bez urazu

ono tema 150 to zacne

pokud vas neco zajima se o zkusenosti podelim.. no problem, bud sz nebo e30 v sekci klubova auta..
Anton píše:No právě, se toho turba bojim...to, než se vyladí.
Se celekm nedávno prodávala e36 V8 za 90000 růžová, to by byl dorej kauf.
Teď jde o to jakej V8 jestli 4,4, m5 nebo něco z x5.
EDIT: Ještě doplnim, že tich 150 jsem myslel, jako prvotní investci, aby se to rozjelo (kastle, motor, převodovka, špéra, práce), je jasný, že ve finále to vyjde někde uplně jinde
K těm motorům...zaslechl jsem na bigu, že V8 z nějákýho roku má na brzdě 286 koní a pak V8 od ňákýho roku má na brzdě kolem 300, (ikdyž je v TP 210kw).
Jinak by mě určitě lákala 4,6iS. S tou m5 nevim, ted je na prodej ňákej motor za 50, ale prej fouká vodu do oleje, takto asi nebude rozumná investice.
Primárně bych to chtěl na drifty, ale budu se snažit aby to mohlo i na silnici.
A aby toho nebylo málo, myslíte, že je v ČR možný prohnat technickou auto s klecí?
v CR je vse jen o penezich
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
pokud drifty tak V8 ... ta motá kolama uz defakto z volnobehu , a charakteristikou sek tomu asio hodí víc (ale to je asi ciste jen muj nazor) jen jde o to jestli to auto ma byt na silnici a nebo jen na hrani , protoze skloubit tydle veci do hromady dost dobre nejde , a ani jedno nebude fungovat poradne , takze to si primarne ujasni co od toho ocekavas ... ono na silnici jezdit s nastavenim podvozku pro drift bude neco nejezditelnyho , a naopak neco co funguje na silnici a neodkakuje to jak stara koza zase na driftech nefunguje protoze to je mekky... takze bude jedno a nebo druhý nebo pak budes akorat nasranej
a pokud to myslis vazne , tak 150 pocitej jen motor klidne taky , a pak to zacina teprva zbytkem , a to je pak vrzem dalsi 150 , a pak dalsi , a pak uz to mozna nabira konce , a vono hovno a dalsi love 


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
MattyX píše:pokud drifty tak V8 ... ta motá kolama uz defakto z volnobehu , a charakteristikou sek tomu asio hodí víc (ale to je asi ciste jen muj nazor) jen jde o to jestli to auto ma byt na silnici a nebo jen na hrani , protoze skloubit tydle veci do hromady dost dobre nejde , a ani jedno nebude fungovat poradne , takze to si primarne ujasni co od toho ocekavas ... ono na silnici jezdit s nastavenim podvozku pro drift bude neco nejezditelnyho , a naopak neco co funguje na silnici a neodkakuje to jak stara koza zase na driftech nefunguje protoze to je mekky... takze bude jedno a nebo druhý nebo pak budes akorat nasraneja pokud to myslis vazne , tak 150 pocitej jen motor klidne taky , a pak to zacina teprva zbytkem , a to je pak vrzem dalsi 150 , a pak dalsi , a pak uz to mozna nabira konce , a vono hovno a dalsi love
no tak nejak to je, ja to mam postaveno na silnici, sem tam lehkej sprint, ale spis takovej ten street

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 804
- Registrován: úte 18.07.2006 00:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Kurňa
To si snad necham svýho čuníka:D
Já sem si tak počítal, že za 20 koupim kastli, za 50 celej motor i s převodovkou, za 30 podvozek a za 30 brzdy a je hotovo:D
Měla by to bejt taková lepčí m3 kterou budu moc týrat. Hlavně když mi tam, pak odejde motor, tak za 20 koupim další.
Nevíte, čí byla ta e36ka s V8 na bigu jak s ní jezdil drifty?

Já sem si tak počítal, že za 20 koupim kastli, za 50 celej motor i s převodovkou, za 30 podvozek a za 30 brzdy a je hotovo:D
Měla by to bejt taková lepčí m3 kterou budu moc týrat. Hlavně když mi tam, pak odejde motor, tak za 20 koupim další.
Nevíte, čí byla ta e36ka s V8 na bigu jak s ní jezdil drifty?
- Storm
- Registrovaný
- Příspěvky: 3601
- Registrován: úte 29.08.2006 00:00
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Kdysi jsem takovým zástavbám fandil. Mě se tady líbí, jak všichni hodnotí potenciální výsledek, ekonomickou stránku věci. Ono jedna věc jsou náklady na realizaci takového projektu a druhá věc jsou náklady na škody při dopravní nehodě způsobené takovým autem v běžném provozu, uvědomte si, že takové auto je "technicky nezpůsobilé k provozu" a nemá na silnici co dělat, a to i když uplatíte kamaráda a dá vám technickou, že vás policajt zastaví, možná si toho nevšimne, ale horší je, když způsobite dopravní nehodu co potom ? Nemusíte být viník, ale pro pojišťovnu viníkem budete a dá ruce pryč, případně bude vzniklou škodu po vás vymáhat.
Takže, utratíte všechny svoje peníze, i ty půjčené na postavení něčeho, co vás přivede k záhubě, stačí trefit superba, budete do konce života splácet půl miliónu, takže nakonec zjistíte, že koupě Mka na splátky, vás vyjde lépe. Stavitelé, doba se změnila.
PS: Jiná reálná věc je zástavba turba, nebo kompresoru na motor, který v autě má být.
Takže, utratíte všechny svoje peníze, i ty půjčené na postavení něčeho, co vás přivede k záhubě, stačí trefit superba, budete do konce života splácet půl miliónu, takže nakonec zjistíte, že koupě Mka na splátky, vás vyjde lépe. Stavitelé, doba se změnila.
PS: Jiná reálná věc je zástavba turba, nebo kompresoru na motor, který v autě má být.
Storm píše:Kdysi jsem takovým zástavbám fandil. Mě se tady líbí, jak všichni hodnotí potenciální výsledek, ekonomickou stránku věci. Ono jedna věc jsou náklady na realizaci takového projektu a druhá věc jsou náklady na škody při dopravní nehodě způsobené takovým autem v běžném provozu, uvědomte si, že takové auto je "technicky nezpůsobilé k provozu" a nemá na silnici co dělat, a to i když uplatíte kamaráda a dá vám technickou, že vás policajt zastaví, možná si toho nevšimne, ale horší je, když způsobite dopravní nehodu co potom ? Nemusíte být viník, ale pro pojišťovnu viníkem budete a dá ruce pryč, případně bude vzniklou škodu po vás vymáhat.
Takže, utratíte všechny svoje peníze, i ty půjčené na postavení něčeho, co vás přivede k záhubě, stačí trefit superba, budete do konce života splácet půl miliónu, takže nakonec zjistíte, že koupě Mka na splátky, vás vyjde lépe. Stavitelé, doba se změnila.
PS: Jiná reálná věc je zástavba turba, nebo kompresoru na motor, který v autě má být.
Bohuzel mas pravdu!