Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Chip tuning

upravené vozy :)
Odpovědět
Zpráva
Autor
jirikuchytil
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: úte 10.06.2008 00:00

#81 Příspěvek od jirikuchytil »

Ahoj, mám 252 TDS, nechal jsem si udělat chiptuning v Brně někde v centru, případně najdu kontakt. Má to smysl jen u turba. Začíná táhnout tak od 1300 ot. Předtím od 1600ot. Ale hlavně ten zátah je o dost brutálnější. Seriovka byla 105 kW - 265Nm a po tuningu tam mám 125 kW a 330 Nm. Je to opravdu znát, ale u tohotu typu motoru doporučuji vyměnit vzduchový chladič za větší, nebo přímé sání. Zase to je znát. Je to jedno s druhým, ale motor na to prostě má.

Jiří
jirikuchytil
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: úte 10.06.2008 00:00

#82 Příspěvek od jirikuchytil »

samozřejmě 525 TDS :-)
tukan
Registrovaný
Příspěvky: 575
Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
Bydliště: M3 pááááwááááá

#83 Příspěvek od tukan »

jirikuchytil píše:Ahoj, mám 252 TDS, nechal jsem si udělat chiptuning v Brně někde v centru, případně najdu kontakt. Má to smysl jen u turba. Začíná táhnout tak od 1300 ot. Předtím od 1600ot. Ale hlavně ten zátah je o dost brutálnější. Seriovka byla 105 kW - 265Nm a po tuningu tam mám 125 kW a 330 Nm. Je to opravdu znát, ale u tohotu typu motoru doporučuji vyměnit vzduchový chladič za větší, nebo přímé sání. Zase to je znát. Je to jedno s druhým, ale motor na to prostě má.

Jiří


"Má to smysl jen u turba" howadina proč furt lidi který si to na atmosfeře nevyzkoušeli píšou takovýhle nesmysli to nechápu!
jirikuchytil
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: úte 10.06.2008 00:00

#84 Příspěvek od jirikuchytil »

tukan píše:
jirikuchytil píše:Ahoj, mám 252 TDS, nechal jsem si udělat chiptuning v Brně někde v centru, případně najdu kontakt. Má to smysl jen u turba. Začíná táhnout tak od 1300 ot. Předtím od 1600ot. Ale hlavně ten zátah je o dost brutálnější. Seriovka byla 105 kW - 265Nm a po tuningu tam mám 125 kW a 330 Nm. Je to opravdu znát, ale u tohotu typu motoru doporučuji vyměnit vzduchový chladič za větší, nebo přímé sání. Zase to je znát. Je to jedno s druhým, ale motor na to prostě má.

Jiří


"Má to smysl jen u turba" howadina proč furt lidi který si to na atmosfeře nevyzkoušeli píšou takovýhle nesmysli to nechápu!


Si to někdy zkus s turbem a uvidíš ten rozdíl
tukan
Registrovaný
Příspěvky: 575
Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
Bydliště: M3 pááááwááááá

#85 Příspěvek od tukan »

heh kámoš má na 330d 30% navíc já měl na koktě 20% vim jak to maká na turbu a že je to znát víc ale to že někdo tvrdí že na atmosfeře to nemá cenu je nesmysl mě ten motor funguje podstatně líp ve všech režimech a za ty prachy to 100% stálo
bavorak
Registrovaný
Příspěvky: 215
Registrován: čtv 08.11.2007 01:00

#86 Příspěvek od bavorak »

toho kroutáku ti tam moc nedali--280nm serie,ty 298nm
DFender
Registrovaný
Příspěvky: 206
Registrován: pon 05.05.2008 00:00

#87 Příspěvek od DFender »

tukan píše:heh kámoš má na 330d 30% navíc já měl na koktě 20% vim jak to maká na turbu a že je to znát víc ale to že někdo tvrdí že na atmosfeře to nemá cenu je nesmysl mě ten motor funguje podstatně líp ve všech režimech a za ty prachy to 100% stálo


Uplně jenom pro zajímavost, kolik si za to řekli? :)
tukan
Registrovaný
Příspěvky: 575
Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
Bydliště: M3 pááááwááááá

#88 Příspěvek od tukan »

bavorak píše:toho kroutáku ti tam moc nedali--280nm serie,ty 298nm


a to jako myslíš že to není znát?? a hlavně to je o kupu ot/min níž a je to měřený na brzdě a žádný tohle jsme vám tam pane dali ted to pojede jako šlak :D k těm penězum stálo mě to pár kaček a nelituju ani koruny a takovejch nevěřících teoretiků jako jste vy už jsem pár přesvědčil v realu 8)
bavorak
Registrovaný
Příspěvky: 215
Registrován: čtv 08.11.2007 01:00

#89 Příspěvek od bavorak »

Myslím,že BMW POWER dávají tabulkově více NM.
tukan
Registrovaný
Příspěvky: 575
Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
Bydliště: M3 pááááwááááá

#90 Příspěvek od tukan »

tabulka a realita jsou dvě dost rozdílný věci :wink: a každej motor je jinej a to mi bylo řečeno už když jsem tam volal a žádný zaručujeme vám tolik a tolik ale uvidíme kolik se povede 8) a jak říkám jsem navýsost spokojenej
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#91 Příspěvek od Fugo »

dovolím si také říci že čipování atm. motorů je jen a jen vyhazování peněz, před X lety jsem si nechal čipovat 750, uváděli nárůst výkono do 10% což by u mě bylo 30PS, po čipu jsem nepoznal na jízdě sebemenší rozdíl, takže asi tak. Je ale pravdou že se zlepšil čas v měřeném úseku 400m a nějakou tu desetinku sec. a to za to rozhodně nestálo.

Mimochodem kdo chce vědět jaký rozdíl ho tedy může čekat po načipovaní, může si to zkusit velice jednodušše, stači jen při jízdě vypnout a zapnout klimatizaci, cítíte ten mocný rozdíl :) , klimakompresor spotřebuje na svoji práci do 10% výkonu motoru. Takže tímto malým testíkem můžete zkusit jak velký to pro vás bude mít přínos. Samozřejmě se nejedná o nějakou profi metodu sle jen o to jak se chová těch ca 10% výkonu.

Jinak koho zajímají moje zkušenosti s čip fimama najde tyto témata na tuning-foru.

PS. Ladění map na stole a pak testy na brzdě je to nej :) , proč měřit nějaký A/F ....
tukan
Registrovaný
Příspěvky: 575
Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
Bydliště: M3 pááááwááááá

#92 Příspěvek od tukan »

tak pro mě je docela důležité že před chipem mě nandala 328i a ted už ne a že mi Vmax stoupla z 235 podle navi na 245 podle navi a taky to že když jsme vezli z reichu 330i tak jsme docela valili a já jel pruměr 8,2l/100km ono at se zeptáš koho chceš brzdění na válcové brzdě má dost velký odchylky takže opět opakuji já peněz nelituju jsem rád že jsem to zaplatil :wink:
Helldiver
Registrovaný
Příspěvky: 871
Registrován: pon 18.02.2008 01:00

#93 Příspěvek od Helldiver »

Neni cip, ako cip, ja mam od connyho z nemecka a som spokojny, ten clovek je podla mna dost profik, a cele E34.de forum si ho velmi pochvaluje, okrem toho jasne a presne hovori v com vlastne spociva cipovanie a nikoho nebalamuti.
tukan
Registrovaný
Příspěvky: 575
Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
Bydliště: M3 pááááwááááá

#94 Příspěvek od tukan »

Helldiver píše:Neni cip, ako cip, ja mam od connyho z nemecka a som spokojny, ten clovek je podla mna dost profik, a cele E34.de forum si ho velmi pochvaluje, okrem toho jasne a presne hovori v com vlastne spociva cipovanie a nikoho nebalamuti.


jj stejně p. Hajro z BMWPOWER řekne ti hned co a jak a bud ber nebo nech bejt :wink:
papyk
Registrovaný
Příspěvky: 977
Registrován: stř 13.07.2005 00:00
Bydliště: Valašské Království

#95 Příspěvek od papyk »

Já tomu u atmosféry taky nevěřil a byl jsem skalní odpůrce chipu u těchto motorů, vyhozené prachy za skoro nic, ale ted mě přesvědčil můj kamarád a dlouholetý mechanik, nabídl supr cenu (4t) a nelituju. Je to fakt poznat, auto jde líp od spodu, jde líp za plynem, ochotněji se vytáčí a maximálka je taky krapet větší, prostě ůplně jiný auto než bylo před chipem.
Je ale taky pravda, že už tam pár jinech ůprav už delší dobu mám, takže si myslím že s naprostou sérií by to nebyl až takový rozdíl.
Jinak graf z brzdy nemám a kolik to dalo netuším, a je mi to celkem fuk, nepotřebuju si honit ego že mám třeba o 20PS více, prostě to líp jede a to mi stačí za ty love 8)
Uživatelský avatar
JIP
Registrovaný
Příspěvky: 902
Registrován: pát 27.07.2007 00:00
Bydliště: Vratimov DC

#96 Příspěvek od JIP »

papyk píše:Já tomu u atmosféry taky nevěřil a byl jsem skalní odpůrce chipu u těchto motorů, vyhozené prachy za skoro nic, ale ted mě přesvědčil můj kamarád a dlouholetý mechanik, nabídl supr cenu (4t) a nelituju. Je to fakt poznat, auto jde líp od spodu, jde líp za plynem, ochotněji se vytáčí a maximálka je taky krapet větší, prostě ůplně jiný auto než bylo před chipem.
Je ale taky pravda, že už tam pár jinech ůprav už delší dobu mám, takže si myslím že s naprostou sérií by to nebyl až takový rozdíl.
Jinak graf z brzdy nemám a kolik to dalo netuším, a je mi to celkem fuk, nepotřebuju si honit ego že mám třeba o 20PS více, prostě to líp jede a to mi stačí za ty love 8)

A kde ti to prosímtě dělali, taky o tom uvažuju...
papyk
Registrovaný
Příspěvky: 977
Registrován: stř 13.07.2005 00:00
Bydliště: Valašské Království

#98 Příspěvek od papyk »

JIP píše:
papyk píše:Já tomu u atmosféry taky nevěřil a byl jsem skalní odpůrce chipu u těchto motorů, vyhozené prachy za skoro nic, ale ted mě přesvědčil můj kamarád a dlouholetý mechanik, nabídl supr cenu (4t) a nelituju. Je to fakt poznat, auto jde líp od spodu, jde líp za plynem, ochotněji se vytáčí a maximálka je taky krapet větší, prostě ůplně jiný auto než bylo před chipem.
Je ale taky pravda, že už tam pár jinech ůprav už delší dobu mám, takže si myslím že s naprostou sérií by to nebyl až takový rozdíl.
Jinak graf z brzdy nemám a kolik to dalo netuším, a je mi to celkem fuk, nepotřebuju si honit ego že mám třeba o 20PS více, prostě to líp jede a to mi stačí za ty love 8)

A kde ti to prosímtě dělali, taky o tom uvažuju...
Můj mechoš u nás na Vsetíně a na našem VS klubu, adresa je v podpisu, je v inzerci i kontakt.
Jurnec
Registrovaný
Příspěvky: 142
Registrován: sob 22.12.2007 01:00

#99 Příspěvek od Jurnec »

Chci se zeptat,když bych si dával čipnout auto,a dával tam laď. nerez svody a dělanej vejfuk,měl bych tam ten vejfuk dát před tím čipnutím,a nebo to nemá žádnej vliv?Myslel sem že když se to načipuje podle nejakejch hodnot a pak je vlastně výměnou výfuku změnim,nebo to tak nejni?
Vikec
Registrovaný
Příspěvky: 68
Registrován: pon 25.06.2007 00:00

#100 Příspěvek od Vikec »

to by mě taky zajímalo, protože jsem ted nasadil svody od Supersprintu a čip jsem dělal už dřív...
Odpovědět