Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Chip tuning
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 49
- Registrován: úte 10.06.2008 00:00
Ahoj, mám 252 TDS, nechal jsem si udělat chiptuning v Brně někde v centru, případně najdu kontakt. Má to smysl jen u turba. Začíná táhnout tak od 1300 ot. Předtím od 1600ot. Ale hlavně ten zátah je o dost brutálnější. Seriovka byla 105 kW - 265Nm a po tuningu tam mám 125 kW a 330 Nm. Je to opravdu znát, ale u tohotu typu motoru doporučuji vyměnit vzduchový chladič za větší, nebo přímé sání. Zase to je znát. Je to jedno s druhým, ale motor na to prostě má.
Jiří
Jiří
jirikuchytil píše:Ahoj, mám 252 TDS, nechal jsem si udělat chiptuning v Brně někde v centru, případně najdu kontakt. Má to smysl jen u turba. Začíná táhnout tak od 1300 ot. Předtím od 1600ot. Ale hlavně ten zátah je o dost brutálnější. Seriovka byla 105 kW - 265Nm a po tuningu tam mám 125 kW a 330 Nm. Je to opravdu znát, ale u tohotu typu motoru doporučuji vyměnit vzduchový chladič za větší, nebo přímé sání. Zase to je znát. Je to jedno s druhým, ale motor na to prostě má.
Jiří
"Má to smysl jen u turba" howadina proč furt lidi který si to na atmosfeře nevyzkoušeli píšou takovýhle nesmysli to nechápu!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 49
- Registrován: úte 10.06.2008 00:00
tukan píše:jirikuchytil píše:Ahoj, mám 252 TDS, nechal jsem si udělat chiptuning v Brně někde v centru, případně najdu kontakt. Má to smysl jen u turba. Začíná táhnout tak od 1300 ot. Předtím od 1600ot. Ale hlavně ten zátah je o dost brutálnější. Seriovka byla 105 kW - 265Nm a po tuningu tam mám 125 kW a 330 Nm. Je to opravdu znát, ale u tohotu typu motoru doporučuji vyměnit vzduchový chladič za větší, nebo přímé sání. Zase to je znát. Je to jedno s druhým, ale motor na to prostě má.
Jiří
"Má to smysl jen u turba" howadina proč furt lidi který si to na atmosfeře nevyzkoušeli píšou takovýhle nesmysli to nechápu!
Si to někdy zkus s turbem a uvidíš ten rozdíl
tukan píše:heh kámoš má na 330d 30% navíc já měl na koktě 20% vim jak to maká na turbu a že je to znát víc ale to že někdo tvrdí že na atmosfeře to nemá cenu je nesmysl mě ten motor funguje podstatně líp ve všech režimech a za ty prachy to 100% stálo
Uplně jenom pro zajímavost, kolik si za to řekli?

bavorak píše:toho kroutáku ti tam moc nedali--280nm serie,ty 298nm
a to jako myslíš že to není znát?? a hlavně to je o kupu ot/min níž a je to měřený na brzdě a žádný tohle jsme vám tam pane dali ted to pojede jako šlak


dovolím si také říci že čipování atm. motorů je jen a jen vyhazování peněz, před X lety jsem si nechal čipovat 750, uváděli nárůst výkono do 10% což by u mě bylo 30PS, po čipu jsem nepoznal na jízdě sebemenší rozdíl, takže asi tak. Je ale pravdou že se zlepšil čas v měřeném úseku 400m a nějakou tu desetinku sec. a to za to rozhodně nestálo.
Mimochodem kdo chce vědět jaký rozdíl ho tedy může čekat po načipovaní, může si to zkusit velice jednodušše, stači jen při jízdě vypnout a zapnout klimatizaci, cítíte ten mocný rozdíl
, klimakompresor spotřebuje na svoji práci do 10% výkonu motoru. Takže tímto malým testíkem můžete zkusit jak velký to pro vás bude mít přínos. Samozřejmě se nejedná o nějakou profi metodu sle jen o to jak se chová těch ca 10% výkonu.
Jinak koho zajímají moje zkušenosti s čip fimama najde tyto témata na tuning-foru.
PS. Ladění map na stole a pak testy na brzdě je to nej
, proč měřit nějaký A/F ....
Mimochodem kdo chce vědět jaký rozdíl ho tedy může čekat po načipovaní, může si to zkusit velice jednodušše, stači jen při jízdě vypnout a zapnout klimatizaci, cítíte ten mocný rozdíl

Jinak koho zajímají moje zkušenosti s čip fimama najde tyto témata na tuning-foru.
PS. Ladění map na stole a pak testy na brzdě je to nej

tak pro mě je docela důležité že před chipem mě nandala 328i a ted už ne a že mi Vmax stoupla z 235 podle navi na 245 podle navi a taky to že když jsme vezli z reichu 330i tak jsme docela valili a já jel pruměr 8,2l/100km ono at se zeptáš koho chceš brzdění na válcové brzdě má dost velký odchylky takže opět opakuji já peněz nelituju jsem rád že jsem to zaplatil 

Helldiver píše:Neni cip, ako cip, ja mam od connyho z nemecka a som spokojny, ten clovek je podla mna dost profik, a cele E34.de forum si ho velmi pochvaluje, okrem toho jasne a presne hovori v com vlastne spociva cipovanie a nikoho nebalamuti.
jj stejně p. Hajro z BMWPOWER řekne ti hned co a jak a bud ber nebo nech bejt

Já tomu u atmosféry taky nevěřil a byl jsem skalní odpůrce chipu u těchto motorů, vyhozené prachy za skoro nic, ale ted mě přesvědčil můj kamarád a dlouholetý mechanik, nabídl supr cenu (4t) a nelituju. Je to fakt poznat, auto jde líp od spodu, jde líp za plynem, ochotněji se vytáčí a maximálka je taky krapet větší, prostě ůplně jiný auto než bylo před chipem.
Je ale taky pravda, že už tam pár jinech ůprav už delší dobu mám, takže si myslím že s naprostou sérií by to nebyl až takový rozdíl.
Jinak graf z brzdy nemám a kolik to dalo netuším, a je mi to celkem fuk, nepotřebuju si honit ego že mám třeba o 20PS více, prostě to líp jede a to mi stačí za ty love
Je ale taky pravda, že už tam pár jinech ůprav už delší dobu mám, takže si myslím že s naprostou sérií by to nebyl až takový rozdíl.
Jinak graf z brzdy nemám a kolik to dalo netuším, a je mi to celkem fuk, nepotřebuju si honit ego že mám třeba o 20PS více, prostě to líp jede a to mi stačí za ty love

papyk píše:Já tomu u atmosféry taky nevěřil a byl jsem skalní odpůrce chipu u těchto motorů, vyhozené prachy za skoro nic, ale ted mě přesvědčil můj kamarád a dlouholetý mechanik, nabídl supr cenu (4t) a nelituju. Je to fakt poznat, auto jde líp od spodu, jde líp za plynem, ochotněji se vytáčí a maximálka je taky krapet větší, prostě ůplně jiný auto než bylo před chipem.
Je ale taky pravda, že už tam pár jinech ůprav už delší dobu mám, takže si myslím že s naprostou sérií by to nebyl až takový rozdíl.
Jinak graf z brzdy nemám a kolik to dalo netuším, a je mi to celkem fuk, nepotřebuju si honit ego že mám třeba o 20PS více, prostě to líp jede a to mi stačí za ty love
A kde ti to prosímtě dělali, taky o tom uvažuju...
Můj mechoš u nás na Vsetíně a na našem VS klubu, adresa je v podpisu, je v inzerci i kontakt.JIP píše:papyk píše:Já tomu u atmosféry taky nevěřil a byl jsem skalní odpůrce chipu u těchto motorů, vyhozené prachy za skoro nic, ale ted mě přesvědčil můj kamarád a dlouholetý mechanik, nabídl supr cenu (4t) a nelituju. Je to fakt poznat, auto jde líp od spodu, jde líp za plynem, ochotněji se vytáčí a maximálka je taky krapet větší, prostě ůplně jiný auto než bylo před chipem.
Je ale taky pravda, že už tam pár jinech ůprav už delší dobu mám, takže si myslím že s naprostou sérií by to nebyl až takový rozdíl.
Jinak graf z brzdy nemám a kolik to dalo netuším, a je mi to celkem fuk, nepotřebuju si honit ego že mám třeba o 20PS více, prostě to líp jede a to mi stačí za ty love
A kde ti to prosímtě dělali, taky o tom uvažuju...