Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Chipovat BMW 530D 135kw, nebo ne???

upravené vozy :)
Odpovědět
Zpráva
Autor
Lukasek
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: úte 20.02.2007 01:00

#1 Příspěvek od Lukasek »

Mám Bmw 530D m-paket 2000 135kw, najeto 125tis. km, uvažuji o chipu, takže budu rád za vaše rady , zkušenosti a komentáře. díííky :D
Uživatelský avatar
Andre
Registrovaný
Příspěvky: 364
Registrován: sob 13.12.2003 01:00
Bydliště: Ostrava

#2 Příspěvek od Andre »

Jdi do toho 8)
Marek-is
Registrovaný
Příspěvky: 2708
Registrován: úte 17.08.2004 00:00
Bydliště: Olomoucko:)

#3 Příspěvek od Marek-is »

Take doporucuji z vlastnich skusenosti s 330d.Samozrejme zalezi na km a stavu motoru a take na firme co ti to bude delat.Spis se obavam ze konecnej pocit nebude tak extra fadni protoze petka je dost tezka.
Uživatelský avatar
Andre
Registrovaný
Příspěvky: 364
Registrován: sob 13.12.2003 01:00
Bydliště: Ostrava

#4 Příspěvek od Andre »

Ale bude. Máme 530D kombi přečipované na nějakých 230hp + se hodně zvedl krouták a je to sakra poznat :D
320Miafie
Registrovaný
Příspěvky: 206
Registrován: čtv 30.06.2005 00:00

#5 Příspěvek od 320Miafie »

dobrý no, já mám 330d 135kW ´02 a každej rozumnej mě od čipování odrazoval, jde prý rychle do háje turbo i vstřiky!
Marek-is
Registrovaný
Příspěvky: 2708
Registrován: úte 17.08.2004 00:00
Bydliště: Olomoucko:)

#6 Příspěvek od Marek-is »

320Miafie píše:dobrý no, já mám 330d 135kW ´02 a každej rozumnej mě od čipování odrazoval, jde prý rychle do háje turbo i vstřiky!
na tom taky urcite neco bude.. :idea:
Lukasek
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: úte 20.02.2007 01:00

#7 Příspěvek od Lukasek »

Andre píše:Ale bude. Máme 530D kombi přečipované na nějakých 230hp + se hodně zvedl krouták a je to sakra poznat :D


:-), v kolika km jsi to přibližně chipoval? kolik jsi s tím najel? Ňáký obtíže? Turbo bylo na mé 530D měněný už v 60tis. km a načipovaný to nebylo(vada). Nezáleží životnost turba a vstřiků spíš na štěstí(kus od kusu) a na tom jestli člověk nejezdí vyloženě jako prase, než-li na tom zda je auto načipovaný??? Kdo ti ten čip dělal a za kolik? Nikde jsem četl, že diesel-technik je celkem spolehlivý. Chtěj tam za to asi 11tis.kč???
díííky :D :lol:
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#8 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Lukasek píše: Nikde jsem četl, že diesel-technik je celkem spolehlivý. Chtěj tam za to asi 11tis.kč???
díííky :D :lol:


Muzu zaridit slevu... :wink:
N54 PWR
Marek-is
Registrovaný
Příspěvky: 2708
Registrován: úte 17.08.2004 00:00
Bydliště: Olomoucko:)

#9 Příspěvek od Marek-is »

Taky jde oto jestli neni rozumnejsi nakej modul ci power box,protoze kdyz pujdes s necim do servisu tak ti ten chip smaznou a musel bys to znovu nahrat...na tohle me upozornili aj v dieseltechniku....tak jsem sel radej do mdulu....
Vena
Registrovaný
Příspěvky: 557
Registrován: čtv 05.06.2003 00:00
Bydliště: Písek
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Vena »

Marek-is píše:Taky jde oto jestli neni rozumnejsi nakej modul ci power box,protoze kdyz pujdes s necim do servisu tak ti ten chip smaznou a musel bys to znovu nahrat...na tohle me upozornili aj v dieseltechniku....tak jsem sel radej do mdulu....

Power Box? :lol: Myslíš jako tohle? http://obd.ec.cz/powerbox/
Uživatelský avatar
Andre
Registrovaný
Příspěvky: 364
Registrován: sob 13.12.2003 01:00
Bydliště: Ostrava

#11 Příspěvek od Andre »

Lukasek píše:
Andre píše:Ale bude. Máme 530D kombi přečipované na nějakých 230hp + se hodně zvedl krouták a je to sakra poznat :D


:-), v kolika km jsi to přibližně chipoval? kolik jsi s tím najel? Ňáký obtíže? Turbo bylo na mé 530D měněný už v 60tis. km a načipovaný to nebylo(vada). Nezáleží životnost turba a vstřiků spíš na štěstí(kus od kusu) a na tom jestli člověk nejezdí vyloženě jako prase, než-li na tom zda je auto načipovaný??? Kdo ti ten čip dělal a za kolik? Nikde jsem četl, že diesel-technik je celkem spolehlivý. Chtěj tam za to asi 11tis.kč???
díííky :D :lol:


Auto bylo čipováno firmou BitPower při cca 88 tis. km. Ted najeto 95 tis. a pohoda. Cena byla 15 tis. a bylo to formou upravy dat ř.j.
Marek-is
Registrovaný
Příspěvky: 2708
Registrován: úte 17.08.2004 00:00
Bydliště: Olomoucko:)

#12 Příspěvek od Marek-is »

Vena píše:
Marek-is píše:Taky jde oto jestli neni rozumnejsi nakej modul ci power box,protoze kdyz pujdes s necim do servisu tak ti ten chip smaznou a musel bys to znovu nahrat...na tohle me upozornili aj v dieseltechniku....tak jsem sel radej do mdulu....

Power Box? :lol: Myslíš jako tohle? http://obd.ec.cz/powerbox/
tak to je hodne slozite :D
dargon
Registrovaný
Příspěvky: 1087
Registrován: sob 08.01.2005 01:00

#13 Příspěvek od dargon »

jo uz se to tu resilo nekolikrat proste se jen zvedne nejaka hodnota no vis jak :) :lol:
FrANTOMAS
Registrovaný
Příspěvky: 105
Registrován: úte 12.12.2006 01:00

#14 Příspěvek od FrANTOMAS »

Power box nedávat, radši přehrání chipové jednotky. Již sem to psal na foru 5tek. Měl jsem Alfu upravenou od bitpower a byli šikovní. Chip už si ale nedám nikam. do BMW ani nepatří a už vůbec ne pokud má auto víc najeto a je náchylné na odcházení turba a vstřiku (jako motor d 135 kw je). Ale proti gustu žádný dišputát. Jestli namontuješ, dej vědět jak si spokojenej. :idea:
Lukasek
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: úte 20.02.2007 01:00

#15 Příspěvek od Lukasek »

Děkuji Vám všem za rady a připomínky. Pravděpodobně do toho skočim koncem dubna :D :D. Vážně uvažuji o diesel-technik, reference jsou na to zdá se dobré.
K těm vstřikům a turbu, no doufám, že to nebude tak horké, známí mají dvě 530D r.v. 99 mají na obou dost přes 200tis a nedělali ani vstřiky ani turbo. Na mém bylo turbo děláno v 60tis, těď má 60tis, tak snad vydrží :-).

Rozhodně dám pak vědět jak jsem dopadl. Pokud máte ještě nikdo ňákou připomínku nebo radu, tak sem s ní, pečlivě to zvažuji.
Všem děkuji :-) :D :D :D
kadous
Registrovaný
Příspěvky: 468
Registrován: ned 05.06.2005 00:00
Bydliště: Meziměstí

#16 Příspěvek od kadous »

chipnot naftu jednoznecne pozitivni zalezitost,mam e39 tdsa s chipem na nejakych 170ps a super sptreba mensi kroutak lepsi proste super,ale vzdycky nez nastartujes tak si uvedom ze to neni cista M5 ale nafta a budes spokojenej
Boriss23
Registrovaný
Příspěvky: 918
Registrován: sob 10.02.2007 01:00

#17 Příspěvek od Boriss23 »

PowerBox je silena blbost...jedine coti to prida je kour a naftu.....
Chip je urcite lepsi...zmeni ti to dobu vstriky a dane mnozstvi nafty,tudiz ti v řj preprogramujou mapy...
a vysledek pri normalni jizde mensi spotreba(vyssi toc moment)
vetsi zrychleni(vyssi tlak turba)
....ale spotrebu bych neresil,chipujes auto a vic koni vic jede.....
320Miafie
Registrovaný
Příspěvky: 206
Registrován: čtv 30.06.2005 00:00

#18 Příspěvek od 320Miafie »

Lukasek píše:Děkuji Vám všem za rady a připomínky. Pravděpodobně do toho skočim koncem dubna :D :D. Vážně uvažuji o diesel-technik, reference jsou na to zdá se dobré.
K těm vstřikům a turbu, no doufám, že to nebude tak horké, známí mají dvě 530D r.v. 99 mají na obou dost přes 200tis a nedělali ani vstřiky ani turbo. Na mém bylo turbo děláno v 60tis, těď má 60tis, tak snad vydrží :-).

Rozhodně dám pak vědět jak jsem dopadl. Pokud máte ještě nikdo ňákou připomínku nebo radu, tak sem s ní, pečlivě to zvažuji.
Všem děkuji :-) :D :D :D


Tak jak to všechno dopadlo s čipováním?? Motor dří ??
Odpovědět