Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Zaklon v. podlozky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 999
- Registrován: čtv 21.04.2005 00:00
....odklon zůstává stejný...co se ale při změně šířky mění je "záklon".... a mění se tím víc, čím je větší odklon kola a čím víc se auto rozšiřuje....ale taky záleží, jak je velký rozvor náprav...protože změna záklonu je dána rozdílem poklesu auta na přední nápravě a na zadní...když klesne na obou nápravách stejně (přední i zadní náprava stejný odklon a stejné rozšíření-což asi není-různé odklony), zůstává stejný i záklon!!!!....hlavní je ale ta změna styčnýho bodu-auto pak na nerovnostech plave!!!!....jinak sorry, mění se i záklon, ale v těch rozšířeních, co se používají pro běžný auta, jen nepatrně
momento píše:co se ale při změně šířky mění je "záklon".... a mění se tím víc, čím je větší odklon kola a čím víc se auto rozšiřuje....změna záklonu je dána rozdílem poklesu auta na přední nápravě a na zadní...když klesne na obou nápravách stejně (přední i zadní náprava stejný odklon a stejné rozšíření-což asi není-různé odklony), zůstává stejný i záklon!!!!....hlavní je ale ta změna styčnýho bodu-auto pak na nerovnostech plave!!!!....
vzdy jsme mel za to, ze zaklon je uhel sklonu rejdoveho cepu, takze pokud neposunes ulozeni McPersnu nahore nebo neohnes cast naboje, nicim ho nezmenis... proc pises o poklesu auta (vlivem podlozek?) ??
(presunu to jinam, at nezasireme prodej)
“Ability is what you're capable of doing.”