fanda1 píše:Čau, prosím tě jak funguje spuštění Follow me home světel vzdáleně přes klíček?
Jakmile to aktivuji, tak na klíčku se musí krátce jednou zmáčknout tlačítko otvírání kufru. Má to jednu nevýhodu.. když to podržíš déle, tak se otevře kufr
rooc píše:zdravím co přesně člověk může čekat od aktualizace sw v autě konkrétně e60 rv 04/05...díky
V podstatě jen aktuální software .. předpokládám, že když to BMW vydává, tak hlavně pro optimalizaci a vychytání chyb.. třeba iDrive může být rychlejší a nebude zamrzávat, jak se někdy stává...
Neříkám, že to něčemu pomůže, ale nabízím tu možnost si nejauktuálnějši software tam dostat ...
I ja musim pridat jen a jen pozitivni zkusenost. Mentuli se v tom co dela na prvni pohled evidentne vyzna, nastavil vse co bylo treba a nemel problem si s tim pohrat v pul desate vecer. Preju hodne spokojenych zakazniku a novych vychytavek pro nas s temito skvelymi vozy!
Všem díky za reference.
Nicméně mám update k mé práci... co se týče aktualizace softwaru ve vašich vozech.. Ti co máte širokoúhlý displej Professional (modul CCC), tak se připravte na to, že aktualizace bude trvat přibližně 10 hodin!!! Jen samotné CCC zabere asi 7 hodin, takže je třeba mít auto píchnuté na nabíječku celou noc.
Update Business radia i s navigací trvala asi jen 45 minut a špatně jsem odhadl, jak dlouho může trvat tento sotisfikovaný systém.
Tímpádem nechat auto minimálně přes noc.. jinak to bohužel nepůjde.
Ostatní systémy jsou v pořádku a měl bych se vlézt do čtyřech hodin času aktualizace...
Bohužel jsem na tohle přišel až v praxi a nebylo to vyloženě příjemné zjištění pro oba....
Do motorů 3.0d 135 kW jsem schopen nahrát software ze 3.0d 142 kW používaný především v novějších E39. Motory jsou konstrukčně stejné, liší se pouze mapy. Oficiálně vyzkoušeno na mojí 330d, kde je rozdíl opravdu znát!
Pozor.. neplést s verzí 150 kW.. to je pak úplně jiný motor... motory 135 kW a 142 kW jsou stejné.. mají objem 2926 ccm, používají stejnou generaci common railu..
Motor 150 kW má objem 2993ccm a používá už novější jednotku DDE 5.0 .. proto není možné použít software z něho...
tak zaprve ty motory určitě stejne nejsou, je tam několik rozdílů a za druhé je dost prasárna takle přehrávat software motorů, čip je mnohem profesionální řešení.
mentuli píše:Pozor.. neplést s verzí 150 kW.. to je pak úplně jiný motor... motory 135 kW a 142 kW jsou stejné.. mají objem 2926 ccm, používají stejnou generaci common railu.. Motor 150 kW má objem 2993ccm a používá už novější jednotku DDE 5.0 .. proto není možné použít software z něho...
Já si to nepletu. Ty motory jsou možná podobné, ale je tam hodně věcí jiných...například turbo, vstřiky, řemenice....
a taky třeba i vnitřek sání, ovládání náklápění lopatek apod, určitě nikomu neodporučuju takové přehrání SW, riskuje že to pujde do kytek, čip je mnohem lepší řešení.
Nikomu to samozřejmě nenutím... jako prasárna to zatím vypadá.. použil jsem release na E39 142 kW MT verzi číslo 7793660. Jestli má někdo balíček z ISTA/P, tak se může mrknout, který to je... z diagnostického hlediska je zatím všechno v pořádku... hodnoty v normě jak na volnoběh, tak i při zátěži.. žádné chyby.. komunikace s ostatníma ECU taky v pořádku... Tak uvidíme, jak se s tím popere... Nárust si myslím, že tam nějaký je, ale chtělo by to spíše změřit na brzdě...