Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Diagnostika, kódování, programování Mentuli - BMWDiag.cz

Black/white list
OT bude moderovano
Odpovědět
Zpráva
Autor
mentuli
Registrovaný
Příspěvky: 264
Registrován: ned 22.02.2009 01:00

#21 Příspěvek od mentuli »

Selix píše:
mentuli píše:Ode dneška nabízím 2 nové funkce pro E60 a E90:
- automatické přisvicování mlhovkama do stran (při odbočování)


umis to i u e90 pred FL ale po 9/2007?

PS: uprav si ten link v prvnim prispevku, nefunguje


Pavle.. pro jistotu jsem zkontroloval kódy z tvého auta, které mám stále uložené v notebooku a na tvým autě by to jít mělo :)
mentuli
Registrovaný
Příspěvky: 264
Registrován: ned 22.02.2009 01:00

#22 Příspěvek od mentuli »

fanda1 píše:Čau, prosím tě jak funguje spuštění Follow me home světel vzdáleně přes klíček?


Jakmile to aktivuji, tak na klíčku se musí krátce jednou zmáčknout tlačítko otvírání kufru. Má to jednu nevýhodu.. když to podržíš déle, tak se otevře kufr :-D
mentuli
Registrovaný
Příspěvky: 264
Registrován: ned 22.02.2009 01:00

#23 Příspěvek od mentuli »

A opět novinka. Od Nového Roku zahajuji podporu i pro BMW 7er F01, 5er F10, 1er F20 a 3er F30 ... :)
320Miafie
Registrovaný
Příspěvky: 206
Registrován: čtv 30.06.2005 00:00

#24 Příspěvek od 320Miafie »

Dnes E91 330d, spokojenost a hlavně férové jednání :wink:
Cvana
Registrovaný
Příspěvky: 60
Registrován: úte 02.12.2008 01:00
Bydliště: Tišnov

#25 Příspěvek od Cvana »

Na mé e46 nastavil všechno no sem potřeboval,takže vřele doporučuji :)
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#26 Příspěvek od rooc »

zdravím co přesně člověk může čekat od aktualizace sw v autě konkrétně e60 rv 04/05...díky
mentuli
Registrovaný
Příspěvky: 264
Registrován: ned 22.02.2009 01:00

#27 Příspěvek od mentuli »

rooc píše:zdravím co přesně člověk může čekat od aktualizace sw v autě konkrétně e60 rv 04/05...díky


V podstatě jen aktuální software .. předpokládám, že když to BMW vydává, tak hlavně pro optimalizaci a vychytání chyb.. třeba iDrive může být rychlejší a nebude zamrzávat, jak se někdy stává...
Neříkám, že to něčemu pomůže, ale nabízím tu možnost si nejauktuálnějši software tam dostat ...
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#28 Příspěvek od rooc »

zaky mám kladné hodnocení diagnostika plus programování 1A, jak bude více času velmi rád se projedu a nechám si nahrát i nový SW :D
Mattony5
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: čtv 18.11.2010 01:00

#29 Příspěvek od Mattony5 »

Velký dík a poklona Mentulimu vše co jsem potřeboval na mé E60 splnil na jedničku.Ještě jednou velký dííík.Vřele doporučuju.
robosek
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: sob 08.03.2008 01:00
Bydliště: Zlin/E60 N52B30

#30 Příspěvek od robosek »

I ja musim pridat jen a jen pozitivni zkusenost. Mentuli se v tom co dela na prvni pohled evidentne vyzna, nastavil vse co bylo treba a nemel problem si s tim pohrat v pul desate vecer. Preju hodne spokojenych zakazniku a novych vychytavek pro nas s temito skvelymi vozy!
mentuli
Registrovaný
Příspěvky: 264
Registrován: ned 22.02.2009 01:00

#31 Příspěvek od mentuli »

Všem díky za reference.
Nicméně mám update k mé práci... co se týče aktualizace softwaru ve vašich vozech.. Ti co máte širokoúhlý displej Professional (modul CCC), tak se připravte na to, že aktualizace bude trvat přibližně 10 hodin!!! Jen samotné CCC zabere asi 7 hodin, takže je třeba mít auto píchnuté na nabíječku celou noc.
Update Business radia i s navigací trvala asi jen 45 minut a špatně jsem odhadl, jak dlouho může trvat tento sotisfikovaný systém.
Tímpádem nechat auto minimálně přes noc.. jinak to bohužel nepůjde.
Ostatní systémy jsou v pořádku a měl bych se vlézt do čtyřech hodin času aktualizace...
Bohužel jsem na tohle přišel až v praxi a nebylo to vyloženě příjemné zjištění pro oba....
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od JaraX »

protože je to velkej objem dat a mělo by se to nahrávat přes optiku.
mentuli
Registrovaný
Příspěvky: 264
Registrován: ned 22.02.2009 01:00

#33 Příspěvek od mentuli »

JaraX píše:protože je to velkej objem dat a mělo by se to nahrávat přes optiku.


Tak tak.. nicméně optika zkracuje aktualizaci asi jen na polovinu času. Takže taky žádná rychlovka...
mentuli
Registrovaný
Příspěvky: 264
Registrován: ned 22.02.2009 01:00

#34 Příspěvek od mentuli »

Do motorů 3.0d 135 kW jsem schopen nahrát software ze 3.0d 142 kW používaný především v novějších E39. Motory jsou konstrukčně stejné, liší se pouze mapy. Oficiálně vyzkoušeno na mojí 330d, kde je rozdíl opravdu znát!

Cena dohodou....
caknakis
Registrovaný
Příspěvky: 868
Registrován: ned 13.01.2008 01:00
Bydliště: Praha - západ

#35 Příspěvek od caknakis »

Kde jsi přišel na to, že jsou motory konstrukčně stejné?
mentuli
Registrovaný
Příspěvky: 264
Registrován: ned 22.02.2009 01:00

#36 Příspěvek od mentuli »

Pozor.. neplést s verzí 150 kW.. to je pak úplně jiný motor... motory 135 kW a 142 kW jsou stejné.. mají objem 2926 ccm, používají stejnou generaci common railu..
Motor 150 kW má objem 2993ccm a používá už novější jednotku DDE 5.0 .. proto není možné použít software z něho...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od JaraX »

tak zaprve ty motory určitě stejne nejsou, je tam několik rozdílů a za druhé je dost prasárna takle přehrávat software motorů, čip je mnohem profesionální řešení.
caknakis
Registrovaný
Příspěvky: 868
Registrován: ned 13.01.2008 01:00
Bydliště: Praha - západ

#38 Příspěvek od caknakis »

mentuli píše:Pozor.. neplést s verzí 150 kW.. to je pak úplně jiný motor... motory 135 kW a 142 kW jsou stejné.. mají objem 2926 ccm, používají stejnou generaci common railu..
Motor 150 kW má objem 2993ccm a používá už novější jednotku DDE 5.0 .. proto není možné použít software z něho...


Já si to nepletu. Ty motory jsou možná podobné, ale je tam hodně věcí jiných...například turbo, vstřiky, řemenice....
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od JaraX »

a taky třeba i vnitřek sání, ovládání náklápění lopatek apod, určitě nikomu neodporučuju takové přehrání SW, riskuje že to pujde do kytek, čip je mnohem lepší řešení.
mentuli
Registrovaný
Příspěvky: 264
Registrován: ned 22.02.2009 01:00

#40 Příspěvek od mentuli »

Nikomu to samozřejmě nenutím... jako prasárna to zatím vypadá.. použil jsem release na E39 142 kW MT verzi číslo 7793660. Jestli má někdo balíček z ISTA/P, tak se může mrknout, který to je... z diagnostického hlediska je zatím všechno v pořádku... hodnoty v normě jak na volnoběh, tak i při zátěži.. žádné chyby.. komunikace s ostatníma ECU taky v pořádku... Tak uvidíme, jak se s tím popere... Nárust si myslím, že tam nějaký je, ale chtělo by to spíše změřit na brzdě...
Odpovědět