Navíc diagnostiku má super a hlavně s daleko menší čekačkou než v autorizovanym BMW a mě původně šlo vlastně jen o diag.. a pak když mu tam něco najdou, tak už to tam člověk v dobré víře nechá

Tak hodně lidí tady s ním má nějakou zkušenost. Řekněme že využívá nevědomosti svých zákazníků a to enormně. Je jen málo věcí na kterých tě prostě nemůže ošmelit a i ty celkem úspěšně atakuje. Hodinová sazba je jedna věc, ale když ti má dát do auta nové díly a pak z hrůzou zjištuješ že ti tam nacpal vydechlý díly z vrakáče možná ještě v podobném stavu, nebo že součástku vůbec nevyměnil... a jen nějak "opravil"... no to si opravdu radši připlatím za autorizovaný servis nebo si běžnou údržbu udělám sám.fafejta píše:Víte co je docela zajímavé,že i když jste mu tady prdel umyly statečně tak práce má pořád dost a dost.Divné že,čím to asi je?Ve značkových servisech dělaj kolikrát úplně stejně ,ale za jinou hodinovou sazbu.Tak pak na výběr už moc není,ještě,že jsou v Praze.
Hm, takže pan Bohm je vlastně náš spasitel který nás osvobozuje od tyranie autorizovanejch servisůfafejta píše:Víš líbí se mi,že si radšiˇˇ připlatíš za autorizovaný servisˇˇ no víš nechci ti brát iluze,ale v Praze to za moc nestojí.Systém v znač. servise je nastavný tak,že jseš tzv. sběrač normohodin,veškerá činnost má svou danou normu času+možný opravný koeficient,který tam ovšem nemůžeš prát vždy a na všem.A ty klucí si chtěj taky vydělat,nechtěji si odnést 3 normohodiny za 8 hod. prac.směnu a dochází k situacím,že prostě.........Dobře vím o čem mluvím,samo,že se k tomu nikdo nepřizná (někde tě k tomu můžou i stimulovat),já jsem také s tím měl problém,ale když pak vidíš jaký mechanici(jelita) jsou pak vyzdvihovaný a protěžovaný jak všechno stíhaj a jaký maj výsledky a jaký nosej domů peníze,tak co....Situace je prostě taková,dneska přijde mladej kluk v Praze do servisu po vyučení a hned chce 20K a přito umí..... a argumentuje co to je na Prahu.Všechno je to v lidech a ty pražský no......,ale lékaři jsou tam výtečný.
ty desky i s kotoucema kdyz je budu mit vedle sebe jdou vymenit za 30 min a to se stebou vsadim i predvedu a to to bude vsechno ocisteny a nastrikany dosedaci plochy ceramickemBlack-Light píše:No chtěl bych tě vidět, jak za 5 minut vyměníš všech 6 svíček. Ke všemu na každé je přimontovaná cívka a ta 6. nejde téměř vytáhnout
, zavazí tam sání do kabiny.
A jestli zvládneš za hodinu vyměnit kotouče, to teda taky nevím... Navíc to je poměrně životně důležitá součástka, kterou bych nerad zfušoval a pak se někde zabil. Destičky, to je něco jiného...
Navíc já k Bohmovi nikdy nejezdil třeba jen kvůli brzdám a svíčky jsem si pochopitelně měnil sám... Ale třeba volnoběžku si už nevyměním, nebo vadnou páčku BC, membránu sání atd...
Odteď už ale všude jinam
Jo machr..Memory píše:No jak je to bezpečný nevím, když mu řekneš ať auto nepučuje tý čudle Bohmovi tak asi v klidu. Jinak je to fakt machr, ale to ti řekne asi každej kdo s ním jednal...