Navíc diagnostiku má super a hlavně s daleko menší čekačkou než v autorizovanym BMW a mě původně šlo vlastně jen o diag.. a pak když mu tam něco najdou, tak už to tam člověk v dobré víře nechá


Tak hodně lidí tady s ním má nějakou zkušenost. Řekněme že využívá nevědomosti svých zákazníků a to enormně. Je jen málo věcí na kterých tě prostě nemůže ošmelit a i ty celkem úspěšně atakuje. Hodinová sazba je jedna věc, ale když ti má dát do auta nové díly a pak z hrůzou zjištuješ že ti tam nacpal vydechlý díly z vrakáče možná ještě v podobném stavu, nebo že součástku vůbec nevyměnil... a jen nějak "opravil"... no to si opravdu radši připlatím za autorizovaný servis nebo si běžnou údržbu udělám sám.fafejta píše:Víte co je docela zajímavé,že i když jste mu tady prdel umyly statečně tak práce má pořád dost a dost.Divné že,čím to asi je?Ve značkových servisech dělaj kolikrát úplně stejně ,ale za jinou hodinovou sazbu.Tak pak na výběr už moc není,ještě,že jsou v Praze.
Hm, takže pan Bohm je vlastně náš spasitel který nás osvobozuje od tyranie autorizovanejch servisůfafejta píše:Víš líbí se mi,že si radšiˇˇ připlatíš za autorizovaný servisˇˇ no víš nechci ti brát iluze,ale v Praze to za moc nestojí.Systém v znač. servise je nastavný tak,že jseš tzv. sběrač normohodin,veškerá činnost má svou danou normu času+možný opravný koeficient,který tam ovšem nemůžeš prát vždy a na všem.A ty klucí si chtěj taky vydělat,nechtěji si odnést 3 normohodiny za 8 hod. prac.směnu a dochází k situacím,že prostě.........Dobře vím o čem mluvím,samo,že se k tomu nikdo nepřizná (někde tě k tomu můžou i stimulovat),já jsem také s tím měl problém,ale když pak vidíš jaký mechanici(jelita) jsou pak vyzdvihovaný a protěžovaný jak všechno stíhaj a jaký maj výsledky a jaký nosej domů peníze,tak co....Situace je prostě taková,dneska přijde mladej kluk v Praze do servisu po vyučení a hned chce 20K a přito umí..... a argumentuje co to je na Prahu.Všechno je to v lidech a ty pražský no......,ale lékaři jsou tam výtečný.
 Jelikož jsem dělal pro firmu která se zabývá autorizovaným prodejem a servisem nejmenovaných koncernových značek (a že jich bylo hodně) tak trošku vím o podmínkách a to co tu říkáš není tak docela pravda. Ano, technici se to snaží šmelit všude, ale je jen na nich kolik si vydělaj. Mají nějaký základ celkem nízko a pak je na nich jak se otáčí a kolik si vydělaj. Ono opravit 5 aut denně a jedno to je rozdíl. Tekže jeden technik si taky vydělal 35k a druhej jen 16k. Prostě každej jak moc pracuje, tolik vydělá. Navíc na vše jsou normovaný maximání časy a zákazník nikdy nezaplatí víc, alespon takova je ma zkusenost. A i kdyby, nevim jak v bmw ale u nás jsi měl prosklenou kavárnu s výhledem na celý servis a mohl ses koukat jak ti technik na místě auto opravuje.
 Jelikož jsem dělal pro firmu která se zabývá autorizovaným prodejem a servisem nejmenovaných koncernových značek (a že jich bylo hodně) tak trošku vím o podmínkách a to co tu říkáš není tak docela pravda. Ano, technici se to snaží šmelit všude, ale je jen na nich kolik si vydělaj. Mají nějaký základ celkem nízko a pak je na nich jak se otáčí a kolik si vydělaj. Ono opravit 5 aut denně a jedno to je rozdíl. Tekže jeden technik si taky vydělal 35k a druhej jen 16k. Prostě každej jak moc pracuje, tolik vydělá. Navíc na vše jsou normovaný maximání časy a zákazník nikdy nezaplatí víc, alespon takova je ma zkusenost. A i kdyby, nevim jak v bmw ale u nás jsi měl prosklenou kavárnu s výhledem na celý servis a mohl ses koukat jak ti technik na místě auto opravuje. s usmevem ho rozkeca a neznalek jeste vsem rekne, jak je dotycny odbornik vyborny, jak se zakaznikum venuje a jake jeho sekretarka (manzelka) umi delat vyborne kafe
 s usmevem ho rozkeca a neznalek jeste vsem rekne, jak je dotycny odbornik vyborny, jak se zakaznikum venuje a jake jeho sekretarka (manzelka) umi delat vyborne kafe 
 Hlavně druhá část...
 Hlavně druhá část... a taky mu tam jezdí spousta kámošů a známejch s nějakejma zřejmě podezdřelejma dovozama... Další věc, je poměrně dobře vidět na netu, přes seznam jsem ho měl hned a když někdo hledá levnej BMW servis, tak najde bohma mnohem dřív, než tento topic.. po tomhle topicu začne pátrat až tak po 2.-3. návětěvě, kdy začně mít pocit, že možná není vše úplně tak, jak by mělo být
 a taky mu tam jezdí spousta kámošů a známejch s nějakejma zřejmě podezdřelejma dovozama... Další věc, je poměrně dobře vidět na netu, přes seznam jsem ho měl hned a když někdo hledá levnej BMW servis, tak najde bohma mnohem dřív, než tento topic.. po tomhle topicu začne pátrat až tak po 2.-3. návětěvě, kdy začně mít pocit, že možná není vše úplně tak, jak by mělo být 
ty desky i s kotoucema kdyz je budu mit vedle sebe jdou vymenit za 30 min a to se stebou vsadim i predvedu a to to bude vsechno ocisteny a nastrikany dosedaci plochy ceramickemBlack-Light píše:No chtěl bych tě vidět, jak za 5 minut vyměníš všech 6 svíček. Ke všemu na každé je přimontovaná cívka a ta 6. nejde téměř vytáhnout
, zavazí tam sání do kabiny.
A jestli zvládneš za hodinu vyměnit kotouče, to teda taky nevím... Navíc to je poměrně životně důležitá součástka, kterou bych nerad zfušoval a pak se někde zabil. Destičky, to je něco jiného...
Navíc já k Bohmovi nikdy nejezdil třeba jen kvůli brzdám a svíčky jsem si pochopitelně měnil sám... Ale třeba volnoběžku si už nevyměním, nebo vadnou páčku BC, membránu sání atd...
Odteď už ale všude jinam
Jo machr..Memory píše:No jak je to bezpečný nevím, když mu řekneš ať auto nepučuje tý čudle Bohmovi tak asi v klidu. Jinak je to fakt machr, ale to ti řekne asi každej kdo s ním jednal...
 Nešel mi větrák do interiéru. Pan František tam nepracuje, ale pouze občas dojíždí.
  Nešel mi větrák do interiéru. Pan František tam nepracuje, ale pouze občas dojíždí.
 nepise, ze ho hledal)
 nepise, ze ho hledal) krásnej pocit!!!nikdy auta nehoníme za studena a když zastavíme po delší trase nebo je vedro tak i chcípáme motor po cca 1min....
 krásnej pocit!!!nikdy auta nehoníme za studena a když zastavíme po delší trase nebo je vedro tak i chcípáme motor po cca 1min....