Tak jsem se dnes rozhodl udělat si výlet do Prahy, asi po 15 minutách na dálnici dojedu do tunelů kde je 80ka, tak si zpomalím, pohoda, když dojedu nakonec, hodím si tam trojku (cca 3500rpm) a zrychluju, dostanu se tak na 4500rpm a v tom mi auto cukne a rozbliká se mi kontrolka motoru.
Po zastavení na dálnici a napíchnutí na diagnostiku mi to ukázalo misfire na 4. válci a "engine too clean". Chyby jsem smazal a po chvíli odpočinku zkusil znovu nastartovat.
Otáčky na volnoběh byly stálé na asi 800rpm a i po tom co jsem se rozjel na asi 90kmh se vše zdálo vpořádku. Řekl jsem si že to nebudu nějak honit a tak jsem jel asi 120kmh při 2500rpm. Při zrychlení jsem ale sem tam pocítil cuknutí a ne takový výkon jaký by měl být.
Nakonec jsem do Prahy dojel a chybu mi to už nevyhodilo, ale zjistil jsem že mi za poslední 4 dny zmizel asi litr oleje (ujel jsem asi 200km od tý doby)
Motorizace: E90 320i N43 125kW, rok 2008, 192.000km
A nevím jak moc to může být spojený, ale včera jsem tankoval plnou a dával jsem tam aditivum na čištění palivového systému.
Takže je otázka, mám si připravit ledvinu?
