Cartec a Renocar to je tragédiemacher píše:V Renocaru (taktéž i v Cartecu) neumí udělat komplet výplach. Nemá smysl to tam řešit. V Brně nevím o žádné firmě, co ma na to masinu. Ja jezdím tady https://www.zf-pakra.cz/osobni-vozidla- ... ych-naplni
Cena obvykle 15-20 tisíc.
Dělám to v rozsahu 70-120 tisíc km. Auta, co jezdí po městě dávám na spodek intervalu, naopak dalnicaky horní interval.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Brno - Servis na olej v prevodovce
Re: Brno - Servis na olej v prevodovce
Re: Brno - Servis na olej v prevodovce
Když by někdo potřeboval co koliv s automatem nebo jen vyměnit olej.Tak dejte vědět není problém..
Re: Brno - Servis na olej v prevodovce
Přibližná lokalita?Lukas40 píše:Když by někdo potřeboval co koliv s automatem nebo jen vyměnit olej.Tak dejte vědět není problém..
Re: Brno - Servis na olej v prevodovce
prosím Tě, zaujal mě tvoje informace ohledně proplachu převodovky. Třeba tady na f30 fóru https://f30.bimmerpost.com/forums/showt ... ?t=1798625 se diskutuje, že se klukům podařilo vypustit pouze 5,5 - 6L oleje a ne víc.Lukas40 píše:Jo vyteče to všechno
Někdo jim tam napsal: Unless you flush the torque converter + oil cooler you won't get the full amount back in there.
Co si o tom myslíš?
Re: Brno - Servis na olej v prevodovce
Tohle množství co vypustili tak je jen částečná výměna a né proplach, tohle vypustili jen z vany,a zbytek náplně což je asi 3az 4 litry zůstal v hydromenici.Ten odkaz tím myslí že flush je mašina na provedení proplachu a cooler je že vše to má vyměnit a protáhnout i přes chladič přes trubky chlazení automatu a vytáhne se všechna náplň i z hydromenice.Tohle je proces celé náplně proplach i s hydromenicem.
Re: Brno - Servis na olej v prevodovce
A converter je hydromenic to že tou mašinou vymění olej i v hydromenici.
Re: Brno - Servis na olej v prevodovce
díky, tomuhle objasnění bych zřejmě rozuměl.
A je teda vypuštění oleje přes vanu, bez proplachu dostatečné? Proplach = starý olej z hydroměniče ven + nový dovnitř
Já se v tom pořád ztrácím, z předchozích stránek diskuse jsem pochopil (možná blbě), že proplach není třeba.
A je teda vypuštění oleje přes vanu, bez proplachu dostatečné? Proplach = starý olej z hydroměniče ven + nový dovnitř
Já se v tom pořád ztrácím, z předchozích stránek diskuse jsem pochopil (možná blbě), že proplach není třeba.
Re: Brno - Servis na olej v prevodovce
Pokud neuděláš proplach, vyměníš jen cca 1/2 náplně, která se ti stejně po chvilce znehodnotí až se ti naředí s tím, co ti tam zůstalo. Za mě rozhodně udělat proplach, nemá smysl to dělat polovičatě
F06 640i Xdrive - Spacegrau Metallic
EX E63 630i - Saphirschwarz Metallic
EX E46 316ti Compact - Japanrot
EX E36 323i Saloon - Orientblau Metallic
EX E36 316i Compact - Hellrot
EX E63 630i - Saphirschwarz Metallic
EX E46 316ti Compact - Japanrot
EX E36 323i Saloon - Orientblau Metallic
EX E36 316i Compact - Hellrot
Re: Brno - Servis na olej v prevodovce
Podle mého názoru je proplachy zbytečný stejně nejde napojit všechno a málo kdo opravdu ten proplach dělá spíš jen proplachujou peněženky.Ja dělám proplachy jen na přání zákazníka mašinou je to individuální.Je to jen pračka peněz na lidi,za ty roky co dělám automatické převodovky tak už jsem toho opravdu viděl hodně co se proplachu týká.Kdysi se proplachy vůbec nedělali a byl klid!
Re: Brno - Servis na olej v prevodovce
Tak já to teda raději vezmu od začátku, protože mi stále uniká jestli se u převodovky ZF 8AT 8HP70 má dělat proplach nebo ne.
----
-----
-----
z tohoto příspěvku jsem pochopil, že bez proplachu nevyměním olej v hydroměniči
-----
Takže prosím pro mě polopatické vysvětlení jak to je s tím proplachem, resp. výměnou celé olejové náplně
----
z tohoto příspěvku jsem pochopil, že proplach není třebaLukas40 píše:Podle mého názoru je proplachy zbytečný stejně nejde napojit všechno a málo kdo opravdu ten proplach dělá spíš jen proplachujou peněženky.Ja dělám proplachy jen na přání zákazníka mašinou je to individuální.Je to jen pračka peněz na lidi,za ty roky co dělám automatické převodovky tak už jsem toho opravdu viděl hodně co se proplachu týká.Kdysi se proplachy vůbec nedělali a byl klid!
-----
-----
Lukas40 píše:Tohle množství co vypustili tak je jen částečná výměna a né proplach, tohle vypustili jen z vany,a zbytek náplně což je asi 3az 4 litry zůstal v hydromenici.Ten odkaz tím myslí že flush je mašina na provedení proplachu a cooler je že vše to má vyměnit a protáhnout i přes chladič přes trubky chlazení automatu a vytáhne se všechna náplň i z hydromenice.Tohle je proces celé náplně proplach i s hydromenicem.
z tohoto příspěvku jsem pochopil, že bez proplachu nevyměním olej v hydroměniči
-----
Takže prosím pro mě polopatické vysvětlení jak to je s tím proplachem, resp. výměnou celé olejové náplně
Re: Brno - Servis na olej v prevodovce
U ZF 8HP70 je proplach naprosto zbytečný.Tam když se sundá vana a povolí se mechatronik tak vyteče celá náplň i z hydromenice.
Re: Brno - Servis na olej v prevodovce
Taky už jsem měl případy kdy dělali proplach a převodovku po pár kilometrech spálili.