Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
N54 výběr hybridních turb
N54 výběr hybridních turb
Ahoj všem,
v blízké době budu asi nucen řešit nová turba pro svou N54 (E92 335xi - MHD Stage 2+, upravené sání, Wagner IC, VRSF downpipes, xHP stage 3, Supersprint výfuky..).
Chci zachovat biturbo, nechci za to dát čtvrt milionu, ideální představa je do 60k, pokud je reálná, pokud ne, max 100.
Představa je tedy hybridní biturbo s možnou zástavbou P&P bez nutných úprav s potenciálem alespoň 500, 600, max 700HP.
Má někdo doporučení, na co se koukat? Případně existuje něco z ČR, nebo mi nezbude, než objednávat z Ameriky? Třeba na Bazoši z Mostu někdo nabízí upravená hybridní turba, no je to noname a nemůžu najít žádnou recenzi, takže pokud někdo nemáte zkušenost, toto asi cesta nebude..
Díky předem za tipy.
v blízké době budu asi nucen řešit nová turba pro svou N54 (E92 335xi - MHD Stage 2+, upravené sání, Wagner IC, VRSF downpipes, xHP stage 3, Supersprint výfuky..).
Chci zachovat biturbo, nechci za to dát čtvrt milionu, ideální představa je do 60k, pokud je reálná, pokud ne, max 100.
Představa je tedy hybridní biturbo s možnou zástavbou P&P bez nutných úprav s potenciálem alespoň 500, 600, max 700HP.
Má někdo doporučení, na co se koukat? Případně existuje něco z ČR, nebo mi nezbude, než objednávat z Ameriky? Třeba na Bazoši z Mostu někdo nabízí upravená hybridní turba, no je to noname a nemůžu najít žádnou recenzi, takže pokud někdo nemáte zkušenost, toto asi cesta nebude..
Díky předem za tipy.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: N54 výběr hybridních turb
Je to asi jedno co si vylosuješ, asi bych koupil činský 19T a počítal s tím že lehnou ...
Bohužel ani PureTurbos nejsou zárukou 100% výsledku
Každopádně jedna věc jsou hybridy a druhá věc je, čím chceš dotlačit víc paliva, protože ho pak zhruba od těch cca 500ps+ bude už jako fakt málo
Bohužel ani PureTurbos nejsou zárukou 100% výsledku

Každopádně jedna věc jsou hybridy a druhá věc je, čím chceš dotlačit víc paliva, protože ho pak zhruba od těch cca 500ps+ bude už jako fakt málo

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: N54 výběr hybridních turb
Díky za odpověď 
Já upřímně koukal na 17t z Aliexpressu, je to levné a na YouTube z Ameriky, dokud do toho nezačal tlačit nesmysl, kdy se mu rozpadla, z toho dostal 700HP, no otázkou je, jak dalece dobrá, nebo vzhledem k ceně špatná můžou být..
Jinak zapomněl jsem uvést, že mám Fuel It! Stage 3 lpfp - hpfp je ale původní.

Já upřímně koukal na 17t z Aliexpressu, je to levné a na YouTube z Ameriky, dokud do toho nezačal tlačit nesmysl, kdy se mu rozpadla, z toho dostal 700HP, no otázkou je, jak dalece dobrá, nebo vzhledem k ceně špatná můžou být..
Jinak zapomněl jsem uvést, že mám Fuel It! Stage 3 lpfp - hpfp je ale původní.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 1109
- Registrován: čtv 24.12.2020 12:06
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen
Re: N54 výběr hybridních turb
Stickler.. co to máš za bestii ??
na okruhy ??

auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....




Re: N54 výběr hybridních turb
To ani ne, je to jen takové škádlítko na cesty 

Re: N54 výběr hybridních turb
zkus se poptat u TC Turbo Lodz PL, dělali mě hybrida na M57 a spokojenost. N54 budou umět určitě taky 

Re: N54 výběr hybridních turb
Díky za tip, kouknu na ně 

-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: N54 výběr hybridních turb
LPFP ale zásobuje vysokotlak, tam problém nebude
ale problém je tenm že se může stát, že právě ten vysokotlak nebude dávat už dostatek ... tam pak hrozně záleží na jakej cíl budeš mířit a jak to chceš řešit. Jestli port injection, nebo overdrive na HPFP... Ale do 500ps by měl vysokotlak ještě stačit, je to individuální no 


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: N54 výběr hybridních turb
Upřímně i s tím počítám, ale sám ještě nevím, jak to řešit..
Jen u těch turb hrozí, že je budu muset řešit skoro hned - auto mám v servisu a hrozí, že odešlo menší turbo. Tak než platit nový originál, raději to rovnou vyřeším něčím lepším.
Jen u těch turb hrozí, že je budu muset řešit skoro hned - auto mám v servisu a hrozí, že odešlo menší turbo. Tak než platit nový originál, raději to rovnou vyřeším něčím lepším.

-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: N54 výběr hybridních turb
Ehm...jaké menší turbo ?

Jinak já ze zkušeností říkám, že nejlevnější a nejspolehlivější je zůstat u vymaxovaných seriových turb. Docílit toho , aby to auto mělo stabilně 420ps za všech podmínek , těch 600+nm jako poměrně stačí, na to aby jsi traktor předjel i na 5q. Odpadají starosti se zapalováním, vstřikováním , nespolehlivostí turb, přenosu na silnici atd.
Samozřejmě ta myšlenka je hrozně krásná a lákavá, ale ta cesta k tomu stabilnímu výsledku je pak taková, že to můžeš zahodit a koupit si M4 a ušetřené peníze projezdit


Jinak já ze zkušeností říkám, že nejlevnější a nejspolehlivější je zůstat u vymaxovaných seriových turb. Docílit toho , aby to auto mělo stabilně 420ps za všech podmínek , těch 600+nm jako poměrně stačí, na to aby jsi traktor předjel i na 5q. Odpadají starosti se zapalováním, vstřikováním , nespolehlivostí turb, přenosu na silnici atd.
Samozřejmě ta myšlenka je hrozně krásná a lákavá, ale ta cesta k tomu stabilnímu výsledku je pak taková, že to můžeš zahodit a koupit si M4 a ušetřené peníze projezdit

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: N54 výběr hybridních turb
Bezmyšlenkovitě jsem napsal kravinu, chtěl jsem napsat "zadní turbo", sorry
Jinak co píšeš je právě věc, nad kterou taky uvažuji - zda existuje nějaký dostupný SW, který "univerzálně" dokáže pokrýt potenciál nových turb. Vím, že jsou nějaké individuální mapy na MHD například, no pokud jsou laděné na "nějaká" turba a já koupím jiná, nebude to asi fungovat jak člověk chce a potřebuje..
Na druhou stranu zůstat jen u FBO setupu by pro mě znamenalo co do motoru nechat už vše víceméně jak je, což je zvláštní pocit

Jinak co píšeš je právě věc, nad kterou taky uvažuji - zda existuje nějaký dostupný SW, který "univerzálně" dokáže pokrýt potenciál nových turb. Vím, že jsou nějaké individuální mapy na MHD například, no pokud jsou laděné na "nějaká" turba a já koupím jiná, nebude to asi fungovat jak člověk chce a potřebuje..

Na druhou stranu zůstat jen u FBO setupu by pro mě znamenalo co do motoru nechat už vše víceméně jak je, což je zvláštní pocit

Naposledy upravil(a) Stickler dne stř 19.01.2022 16:17, celkem upraveno 1 x.
Re: N54 výběr hybridních turb
Vzhledem k zavadam, které tu dokola resis, bych se poohledl po jiném autu bez ohledu co tě to stalo… dej to do série a kup něco nezbastleneho, protože ty tvoje mouchy jsou přinejmenším zvláštní… navíc máš ten Xdrive… to co píše Vojta dává podstatně větší smysl než “mít” na brzdě špičku 700PS a v reálu turbodíru Hvězdy smrti nebo náběh typu “nic nic hurá”… ale každému dle chuti 

“Ability is what you're capable of doing.”
Re: N54 výběr hybridních turb
Jaké tady prosím tebe řeším závady?
Myslíš ty zvuky, které mají souvislost právě s tím, proč se ptám na turba?
1) Vsadím boty, že mám auto ve stavu lepším než 99% zbastlených, sotva jezdících herek co se nabízí - protože NIKDO auto neprodává v Top stavu jen pro pohnutky mysli.
2) Za to, co jsem do toho auta za opravy a úpravy nainvestoval za poslední 3 roky bych měl ty M4 už dvě, kdybych je chtěl. Auto má většinu dílů novou - od motoru, přes podvozek až po lak. Když něco hapruje, většinou je to buď ještě něco nevyměněného, nebo zanedbání servisu (zpravidla tam toho nejvíce posral CarTec).
3) Jistěže je xDrive hrozné zlo, které by nikdo nikdy v životě nechtěl, stejně jako automat a bla, bla, bla. Moudré "puristické" kecy tohoto typu nemůžu vystát. Kdybych xDrive nechtěl, nemám ho. Já bych zase v životě nechtěl čistý zadohrab. Prodej to a kup si xDrive. Prosté.
Každopádně tím nijak nesoudím rady Mattyho přesně pro důvody, jaké píšeš. Proto volbu hybridních turb ještě na tomto základě zvažuji.

Myslíš ty zvuky, které mají souvislost právě s tím, proč se ptám na turba?
1) Vsadím boty, že mám auto ve stavu lepším než 99% zbastlených, sotva jezdících herek co se nabízí - protože NIKDO auto neprodává v Top stavu jen pro pohnutky mysli.
2) Za to, co jsem do toho auta za opravy a úpravy nainvestoval za poslední 3 roky bych měl ty M4 už dvě, kdybych je chtěl. Auto má většinu dílů novou - od motoru, přes podvozek až po lak. Když něco hapruje, většinou je to buď ještě něco nevyměněného, nebo zanedbání servisu (zpravidla tam toho nejvíce posral CarTec).
3) Jistěže je xDrive hrozné zlo, které by nikdo nikdy v životě nechtěl, stejně jako automat a bla, bla, bla. Moudré "puristické" kecy tohoto typu nemůžu vystát. Kdybych xDrive nechtěl, nemám ho. Já bych zase v životě nechtěl čistý zadohrab. Prodej to a kup si xDrive. Prosté.
Každopádně tím nijak nesoudím rady Mattyho přesně pro důvody, jaké píšeš. Proto volbu hybridních turb ještě na tomto základě zvažuji.
Re: N54 výběr hybridních turb
Asi jsem to napsal moc naplno… dělej jak rozumíš, ale na konci budeš mít auto 4x4, které aby s ním byla sranda i na suchu potřebuje těch 500PS+, což se rovná úlet (modifikace prakticky všeho vct. Xdrive, kde skončíš jeho demontáží/odpojením)…
nebo budeš mít normál rychlou káru, která bude mít domrvený jízdní vlastnosti tím Xdrivem (jiná geo, nemožnost úprav)…
nebo budeš mít normál rychlou káru, která bude mít domrvený jízdní vlastnosti tím Xdrivem (jiná geo, nemožnost úprav)…
“Ability is what you're capable of doing.”
Re: N54 výběr hybridních turb
No dobrým postřehem s otázkou je spíše to, jaký výkon ta rozvodovka zvládne? Nikde jsem neviděl modifikaci typu úpravy komponent pro zaručenou funkčnost do výkonu XX (třeba 700HP, to je jedno) a ve světě je s xDrive hodně úprav, ale většinou jen tou formou FBO, tedy jako v mém případě 420HP.
Je fakt, že i toto je potřeba brát v úvahu při rozhodování o nových turbech
Je fakt, že i toto je potřeba brát v úvahu při rozhodování o nových turbech

-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: N54 výběr hybridních turb
Ono ta problematika navýšení výkonu je totiž jedna věc...druhá věc je na to pohlížet z té stránky aby to auto dávalo smysl jako celek 
Já si třeba asi neumím představit jak pojede třeba 700ps e92 , která má všechno jen tak jako "light tuned"
Jakože naložit tomu čáru, pojede to tak moc, že se ti odkrví nohy ... ale pak budeš brzdit protože budeš mít pocit že tě to auto chce někam zahodit
Pokud ty brzdy už mezítím neshořely
ono to FBO je nejčastější taky skrze budget, dostaneš se na reálně rychlé auto za peníze které se dají ještě zaplatit ... Protože pak už taky začne nastávat problém i s tím , že budeš mít sice monstr hybridy / single turbo jak prasečí hlava
ale pak už to nezvládne železo... ten limit toho stock motoru (byť je po nějakém servise) se s rostoucími kilometry bude jen zmenšovat


Já si třeba asi neumím představit jak pojede třeba 700ps e92 , která má všechno jen tak jako "light tuned"



ono to FBO je nejčastější taky skrze budget, dostaneš se na reálně rychlé auto za peníze které se dají ještě zaplatit ... Protože pak už taky začne nastávat problém i s tím , že budeš mít sice monstr hybridy / single turbo jak prasečí hlava



E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: N54 výběr hybridních turb
No ono o co mi spíše šlo bylo dostat se alespoň na těch 500HP. Otázkou je, jestli existuje reálná a spolehlivá cesta jak toho dosáhnout s origo turby, nebo je lepší pořídit "něco" a v rámci spolehlivosti + celku jako takového, jak píšeš, naladit výkon na "pouhých" cca 500 koní.
Jde mi v zásadě o to, že OEM turba nestojí úplně málo a když už do toho ty peníze dám, chci mít jistotu, že jsem udělal dobře, když jsem nekoupil alternativy za podobné peníze.
Jde mi v zásadě o to, že OEM turba nestojí úplně málo a když už do toho ty peníze dám, chci mít jistotu, že jsem udělal dobře, když jsem nekoupil alternativy za podobné peníze.
Re: N54 výběr hybridních turb
Origo turba se s trochou hledání a štěstí zadaří klidně za 20… já tam třeba imo nemám ani 400 a jede to víc než reálně využiji… druhá věc je průběh momentu, kdy pak vidíš graf z brzdy a musíš potlačit úsměv… a to je ten lepší případ, kdy dotyčný vůbec byl na brzdě a nešpekuluje z různých propočtů a úprav… ber v úvahu i to, že všechno bylo navržený na tech 300-350PS max, takže nad 400 se to začne přehřívat (při plném), zjistíš, že to fakt nepořeší větší olej chladič, následně ani větší vodní, protože je malá čelní plocha… a takhle se můžeš drbat s každou věcí… ve finále tě to auto začne srát, protože bude pořád rozdrbaný, někde bude téct olej, voda nebo haprovat podtlak…
Imo si pořiď nej IC, nový Miší turba, sw z Améru (Trebila nebo někdo podobnej etablovanej), polaď celý podvozek a budeš happy i s 4xxPS…
Imo si pořiď nej IC, nový Miší turba, sw z Améru (Trebila nebo někdo podobnej etablovanej), polaď celý podvozek a budeš happy i s 4xxPS…
“Ability is what you're capable of doing.”
Re: N54 výběr hybridních turb
Díky za tipy, asi to tedy nechám tak 
Vlastně vše ostatní je, FMIC chci ještě větší, ale podvozek komplet nový + stavitelný, takže pořeším ta nová origo turba a budu užívat toho, že aspoň něco vydrží

Vlastně vše ostatní je, FMIC chci ještě větší, ale podvozek komplet nový + stavitelný, takže pořeším ta nová origo turba a budu užívat toho, že aspoň něco vydrží

Re: N54 výběr hybridních turb
Máš M3 silentbloky zadní napravnice, prip. alu nebo vložky? Máš diff-lock či brace? To možná udělá víc parády jak celej “podvozek”…
“Ability is what you're capable of doing.”