Otázka na motoráře. M62 má klasicky palivovou lištu s vracením do nádrže a snímání podtlaku pro regulátor tlaku ze sacího potrubí.
Že M62 TU už zkurvili a lišta nemá oběh benzínu a regulátor tlaku ve filtru je katování.
Ale proč snímá podtlak pro regulátor před klapkou, kde se vlastně nemění je už úplný dojebání?
Když vezmu podtlak se sání, jako v normálním motoru, auto jede líp.
Proč to soudruzi z NDR takhle provedli?? dík
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
M62 vs M62 TU.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 1112
- Registrován: čtv 24.12.2020 12:06
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen
- Klubové ID: 4106
Re: M62 vs M62 TU.
tohle je stejná neznámá, jako u ropy přepad "bez Přepadu" ale konkretně na tu lištu se necítím dostatečně "fundován"...
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....




-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1661
- Registrován: ned 15.07.2007 00:00
- Bydliště: Litomyšlsko
- Klubové ID: 2156
Re: M62 vs M62 TU.
U E46 se zas vrátili k normální liště s oběhem. Co tam benzín dělá při jízdě na LPG nevím. Asi se nevaří. Ale všechny návody na LPG varují, že palivové čerpadlo musí běžet.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
Re: M62 vs M62 TU.
Tak on se ten benzín furt točí, jen regulátor na filtru hlídá to co motor potřebuje a co nepotřebuje hnedka vrací zpět ... vratka z lišty ohřívala v motorovým prostoru benzín zpět do nádrže, takhle se benzín vrací už pod autem studený zpět
Pak už používáno dál na všech motorech stejným principem 


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1661
- Registrován: ned 15.07.2007 00:00
- Bydliště: Litomyšlsko
- Klubové ID: 2156
Re: M62 vs M62 TU.
Ale netočí, právě u TUB netočí. Vede tam jedna trubka a konec. A podtlak je právě před sáním, jak píšu. Regulátor je ve filtru paliva.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1661
- Registrován: ned 15.07.2007 00:00
- Bydliště: Litomyšlsko
- Klubové ID: 2156
Re: M62 vs M62 TU.
Takže nikdo neví, proč tu prasárnu soudruzi udělali, mimo úspory 3m trubky...