Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

M62 vs M62 TU.

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

M62 vs M62 TU.

#1 Příspěvek od ACDC »

Otázka na motoráře. M62 má klasicky palivovou lištu s vracením do nádrže a snímání podtlaku pro regulátor tlaku ze sacího potrubí.
Že M62 TU už zkurvili a lišta nemá oběh benzínu a regulátor tlaku ve filtru je katování.
Ale proč snímá podtlak pro regulátor před klapkou, kde se vlastně nemění je už úplný dojebání?
Když vezmu podtlak se sání, jako v normálním motoru, auto jede líp.
Proč to soudruzi z NDR takhle provedli?? dík
martin440 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 1112
Registrován: čtv 24.12.2020 12:06
Bydliště: irgendwo in Westböhmen
Klubové ID: 4106

Re: M62 vs M62 TU.

#2 Příspěvek od martin440 Člen Klubu »

tohle je stejná neznámá, jako u ropy přepad "bez Přepadu" ale konkretně na tu lištu se necítím dostatečně "fundován"...
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy..... :wink: :wink: :wink:
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

Re: M62 vs M62 TU.

#3 Příspěvek od ACDC »

U E46 se zas vrátili k normální liště s oběhem. Co tam benzín dělá při jízdě na LPG nevím. Asi se nevaří. Ale všechny návody na LPG varují, že palivové čerpadlo musí běžet.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1778
Kontaktovat uživatele:

Re: M62 vs M62 TU.

#4 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Tak on se ten benzín furt točí, jen regulátor na filtru hlídá to co motor potřebuje a co nepotřebuje hnedka vrací zpět ... vratka z lišty ohřívala v motorovým prostoru benzín zpět do nádrže, takhle se benzín vrací už pod autem studený zpět ;) Pak už používáno dál na všech motorech stejným principem :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

Re: M62 vs M62 TU.

#5 Příspěvek od ACDC »

Ale netočí, právě u TUB netočí. Vede tam jedna trubka a konec. A podtlak je právě před sáním, jak píšu. Regulátor je ve filtru paliva.
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

Re: M62 vs M62 TU.

#6 Příspěvek od ACDC »

Takže nikdo neví, proč tu prasárnu soudruzi udělali, mimo úspory 3m trubky...
Odpovědět