Jenže ty auta vyreznou zevnitř, ono je hezký mít z venku kvalitní vícevrstvé pokrytí, ale tu situaci nezachrání.
Důležité je auto odšatit, demontovat sedačky a těžký koberec a udělat nátěr /nástřik pěkně zevnitř podlahy, podlahy kufru, zevnitř zadní podběhy.... atd.
Nebo to zevnitř pěkně natřít novým motorovým olejem, aby se pěkně olej penetroval do bodovaných míst v přeplátovaní karoserie.
Olej je lepší i na ošetření vnitřních dutin podběhových nosníků co jdou do podlahy, než nějaký vosk. Toto ošetření se provádí na suchý plech v létě, a vůz nechat po nástrojení aspoň dva dny na sluníčku, aby olej pěkně pronikl.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
koroze
Re: koroze
Díky za radu...uvidím, kolik bude práce vyndat koberec....zase ta e39 není veterán, s kterým by se počítalo na věky
Ale chápu, že máš pravdu a je potřeba to ošetřit z obou stran...

Ale chápu, že máš pravdu a je potřeba to ošetřit z obou stran...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 72
- Registrován: stř 02.12.2020 16:28
Re: koroze
Čus,pokud se dáš do vyvařování spodku kastle,prahů atd.,.....použij jako základovou barvu suřík /lze sehnat oranžový prášek/,rozmíchaný ve fermeži,schne to dost dlouho,odborně to vlastně neschne,ale fermež se suříkem polymerizuje,a to i za chladu,vytváří se chemickou reakcí směs olovnatých mýdel a olovnatanů,jenž se vážou na povrch kovu či rzi a chemickou reakcí jako opravdu jediná barva dokáže úplně zastavit korozi,....mám to dlouhodobě vyzkoušené,takto ošetřené auto tě přežije!!! Dnes vyráběné tzv. barvy jsou jen opičí kapky,vyhozené peníze a zbytečná práce,pod barvou to pracuje dál!!! Dál je možno použít komunistickou olovnatou /vězeňská šedá nebo zelenkavá/ barvu Plumbinol s podobným vysledkem.
Nesmí se to,nebo nemělo by se to stříkat,olovo je jedovaté. Na konzervaci dutin použij vosk na dutiny /mimo resistin ML-je to šmejd,vyschne a praská/ velmi dobrý je polský vosk na dutiny,na název si teď nevzpomenu+přidej do toho cca na litr vosku 200-300ml konzervačního oleje Konkor+několik lžic suříku,aby směs chytla barvu do oranžova. Garantuji Ti,že takto ošetřené auto tě přežije,hlavně při práci uplatníš relevantním způsobem roušky,ideálně respirátor a gumové rukavice,které jsou ti stejně na současný chřipkový covid podvod k hovnu
. Tak ať baworáčky jezdí.
Jako vrchní krycí nátěr či barvu je možno použít jakoukoliv hmotu na syntetickém základě,ne aceton či xylen,epoxid.
Nesmí se to,nebo nemělo by se to stříkat,olovo je jedovaté. Na konzervaci dutin použij vosk na dutiny /mimo resistin ML-je to šmejd,vyschne a praská/ velmi dobrý je polský vosk na dutiny,na název si teď nevzpomenu+přidej do toho cca na litr vosku 200-300ml konzervačního oleje Konkor+několik lžic suříku,aby směs chytla barvu do oranžova. Garantuji Ti,že takto ošetřené auto tě přežije,hlavně při práci uplatníš relevantním způsobem roušky,ideálně respirátor a gumové rukavice,které jsou ti stejně na současný chřipkový covid podvod k hovnu

Jako vrchní krycí nátěr či barvu je možno použít jakoukoliv hmotu na syntetickém základě,ne aceton či xylen,epoxid.