Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

koroze

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
Spejbl
Registrovaný
Příspěvky: 310
Registrován: stř 12.04.2017 15:47

Re: koroze

#21 Příspěvek od Spejbl »

Jenže ty auta vyreznou zevnitř, ono je hezký mít z venku kvalitní vícevrstvé pokrytí, ale tu situaci nezachrání.
Důležité je auto odšatit, demontovat sedačky a těžký koberec a udělat nátěr /nástřik pěkně zevnitř podlahy, podlahy kufru, zevnitř zadní podběhy.... atd.
Nebo to zevnitř pěkně natřít novým motorovým olejem, aby se pěkně olej penetroval do bodovaných míst v přeplátovaní karoserie.
Olej je lepší i na ošetření vnitřních dutin podběhových nosníků co jdou do podlahy, než nějaký vosk. Toto ošetření se provádí na suchý plech v létě, a vůz nechat po nástrojení aspoň dva dny na sluníčku, aby olej pěkně pronikl.
Uživatelský avatar
Gerchan Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2611
Registrován: pon 10.11.2003 01:00

Re: koroze

#22 Příspěvek od Gerchan Člen Klubu »

Díky za radu...uvidím, kolik bude práce vyndat koberec....zase ta e39 není veterán, s kterým by se počítalo na věky :-)

Ale chápu, že máš pravdu a je potřeba to ošetřit z obou stran...
bmwwehrwolf
Registrovaný
Příspěvky: 72
Registrován: stř 02.12.2020 16:28

Re: koroze

#23 Příspěvek od bmwwehrwolf »

Čus,pokud se dáš do vyvařování spodku kastle,prahů atd.,.....použij jako základovou barvu suřík /lze sehnat oranžový prášek/,rozmíchaný ve fermeži,schne to dost dlouho,odborně to vlastně neschne,ale fermež se suříkem polymerizuje,a to i za chladu,vytváří se chemickou reakcí směs olovnatých mýdel a olovnatanů,jenž se vážou na povrch kovu či rzi a chemickou reakcí jako opravdu jediná barva dokáže úplně zastavit korozi,....mám to dlouhodobě vyzkoušené,takto ošetřené auto tě přežije!!! Dnes vyráběné tzv. barvy jsou jen opičí kapky,vyhozené peníze a zbytečná práce,pod barvou to pracuje dál!!! Dál je možno použít komunistickou olovnatou /vězeňská šedá nebo zelenkavá/ barvu Plumbinol s podobným vysledkem.
Nesmí se to,nebo nemělo by se to stříkat,olovo je jedovaté. Na konzervaci dutin použij vosk na dutiny /mimo resistin ML-je to šmejd,vyschne a praská/ velmi dobrý je polský vosk na dutiny,na název si teď nevzpomenu+přidej do toho cca na litr vosku 200-300ml konzervačního oleje Konkor+několik lžic suříku,aby směs chytla barvu do oranžova. Garantuji Ti,že takto ošetřené auto tě přežije,hlavně při práci uplatníš relevantním způsobem roušky,ideálně respirátor a gumové rukavice,které jsou ti stejně na současný chřipkový covid podvod k hovnu ;-). Tak ať baworáčky jezdí.

Jako vrchní krycí nátěr či barvu je možno použít jakoukoliv hmotu na syntetickém základě,ne aceton či xylen,epoxid.
Odpovědět