Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW E39 523i M52B25

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
tapeta
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: sob 06.10.2012 00:00
Bydliště: Praha

BMW E39 523i M52B25

#1 Příspěvek od tapeta »

Ahoj auto jede normálně ale na diagnostice my to ukazuje,

písmena a číslo je chyboví kod v delphi diagnostika
: : F2 -Vynechání zážehu-válec 5,F3 -Vynechání zážehu válec 6, F1 -Vynechání zážehu -válec 4 ,E4-úprava paliva -2 řada válců,překročený povolený rozsah,EE- Vynechání zážehu válec 1,F0 -vynechání zážehu válec 3,41-Signál polohy sacího vačkového hřídele,CB-úprava paliva -limit řízení 2 řada válců,E3-úpravca paliva 1 řada válců,překročen povolený rozsah ::

Veškeré díly
měněná váha vzduchu ,měněné čidla poloha sacího vačkového hřídele a výfukového .Noví vzduchoví filtr a palivový a svíčky vše měněno podle čísla originál dílů.
LUBEC Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 508
Registrován: úte 10.05.2005 00:00
Bydliště: BRNO

Re: BMW E39 523i M52B25

#2 Příspěvek od LUBEC Člen Klubu »

Co jsi dával za značku čidla vačky?
Neoriginál ve většině připadu nefunguje!!
Bmw e39 528i touring
Bmw e85 Z4 2.5i Merlot rot
Bmw e83 x3 3.0ia
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2 / m20b28
Bmw r1100s Mandarin
Bmw r1150gs twin spark
Bmw k1100lt
tapeta
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: sob 06.10.2012 00:00
Bydliště: Praha

Re: BMW E39 523i M52B25

#3 Příspěvek od tapeta »

Ahoj jak jsem psal vše jsem dal original podle čísla na čidle a značka delphi
LUBEC Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 508
Registrován: úte 10.05.2005 00:00
Bydliště: BRNO

Re: BMW E39 523i M52B25

#4 Příspěvek od LUBEC Člen Klubu »

Ja dával čidlo vačky zn. Hella a nefungovalo. Pořad to hlásilo chybu čidla.
Koupil jsem nový čidlo v bmw a funguje bez chyb.
Je známo že neoriginál nefunguje. V druhobyrobě by mělo fungovat jen čidlo zn. VDO.
Bmw e39 528i touring
Bmw e85 Z4 2.5i Merlot rot
Bmw e83 x3 3.0ia
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2 / m20b28
Bmw r1100s Mandarin
Bmw r1150gs twin spark
Bmw k1100lt
Uživatelský avatar
Blackie Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2683
Registrován: úte 19.02.2008 01:00
Bydliště: Liberec

Re: BMW E39 523i M52B25

#5 Příspěvek od Blackie Člen Klubu »

Delphi je pecka,mě rozjebal na M52 chod motoru tak že v něm cvakalo... Tohle kupuj jen origo
Obrázek
BMW E34 540iA :-) E65 745i :D
Spejbl
Registrovaný
Příspěvky: 310
Registrován: stř 12.04.2017 15:47

Re: BMW E39 523i M52B25

#6 Příspěvek od Spejbl »

Když odejde čidlo vačky, tak systém vstřikování přechází ze sekvenčniho vstřikování na skupinové.
Proto to cvakání.
ganmiki
Registrovaný
Příspěvky: 187
Registrován: čtv 16.12.2010 01:00
Bydliště: u Poděbrad

Re: BMW E39 523i M52B25

#7 Příspěvek od ganmiki »

Dělalo mi to něco podobného a myslím že největší problém u mě byly netěsnosti v sání, v tom kolenu za MAF jsem měl díru v tom "žebrovaném kolenu" na palec a na pohled to fakt nebylo vidět, našel jsem jí pohmatem a pak všechny těsnění sání, starý tvrdý netěsnící takže výměna, bylo to vidět ( a slyšet ) když se stříknul sprejem prostor kde cca ty těsnění jsou, každopádně spolu s tím jsem rovnou vyměnil i MAF, svíčky, civky a separátor a mám od tý doby ( cca 30 tis. km ) klid a motor maká bez errorů.
E39, 523i
tapeta
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: sob 06.10.2012 00:00
Bydliště: Praha

Re: BMW E39 523i M52B25

#8 Příspěvek od tapeta »

Děkuji ,ano bylo to přesně ono, prasklé koleno,a ještě jsem našel nějaké hadičky z podtlaku z nasávání vzduchu.vše opravené a už žádná chyba děkuji
Odpovědět