Ahoj auto jede normálně ale na diagnostice my to ukazuje,
písmena a číslo je chyboví kod v delphi diagnostika
: : F2 -Vynechání zážehu-válec 5,F3 -Vynechání zážehu válec 6, F1 -Vynechání zážehu -válec 4 ,E4-úprava paliva -2 řada válců,překročený povolený rozsah,EE- Vynechání zážehu válec 1,F0 -vynechání zážehu válec 3,41-Signál polohy sacího vačkového hřídele,CB-úprava paliva -limit řízení 2 řada válců,E3-úpravca paliva 1 řada válců,překročen povolený rozsah ::
Veškeré díly
měněná váha vzduchu ,měněné čidla poloha sacího vačkového hřídele a výfukového .Noví vzduchoví filtr a palivový a svíčky vše měněno podle čísla originál dílů.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW E39 523i M52B25
Re: BMW E39 523i M52B25
Co jsi dával za značku čidla vačky?
Neoriginál ve většině připadu nefunguje!!
Neoriginál ve většině připadu nefunguje!!
Bmw e39 528i touring
Bmw e85 Z4 2.5i Merlot rot
Bmw e83 x3 3.0ia
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2 / m20b28
Bmw r1100s Mandarin
Bmw r1150gs twin spark
Bmw k1100lt
Bmw e85 Z4 2.5i Merlot rot
Bmw e83 x3 3.0ia
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2 / m20b28
Bmw r1100s Mandarin
Bmw r1150gs twin spark
Bmw k1100lt
Re: BMW E39 523i M52B25
Ahoj jak jsem psal vše jsem dal original podle čísla na čidle a značka delphi
Re: BMW E39 523i M52B25
Ja dával čidlo vačky zn. Hella a nefungovalo. Pořad to hlásilo chybu čidla.
Koupil jsem nový čidlo v bmw a funguje bez chyb.
Je známo že neoriginál nefunguje. V druhobyrobě by mělo fungovat jen čidlo zn. VDO.
Koupil jsem nový čidlo v bmw a funguje bez chyb.
Je známo že neoriginál nefunguje. V druhobyrobě by mělo fungovat jen čidlo zn. VDO.
Bmw e39 528i touring
Bmw e85 Z4 2.5i Merlot rot
Bmw e83 x3 3.0ia
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2 / m20b28
Bmw r1100s Mandarin
Bmw r1150gs twin spark
Bmw k1100lt
Bmw e85 Z4 2.5i Merlot rot
Bmw e83 x3 3.0ia
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2 / m20b28
Bmw r1100s Mandarin
Bmw r1150gs twin spark
Bmw k1100lt
Re: BMW E39 523i M52B25
Delphi je pecka,mě rozjebal na M52 chod motoru tak že v něm cvakalo... Tohle kupuj jen origo

BMW E34 540iA


Re: BMW E39 523i M52B25
Když odejde čidlo vačky, tak systém vstřikování přechází ze sekvenčniho vstřikování na skupinové.
Proto to cvakání.
Proto to cvakání.
Re: BMW E39 523i M52B25
Dělalo mi to něco podobného a myslím že největší problém u mě byly netěsnosti v sání, v tom kolenu za MAF jsem měl díru v tom "žebrovaném kolenu" na palec a na pohled to fakt nebylo vidět, našel jsem jí pohmatem a pak všechny těsnění sání, starý tvrdý netěsnící takže výměna, bylo to vidět ( a slyšet ) když se stříknul sprejem prostor kde cca ty těsnění jsou, každopádně spolu s tím jsem rovnou vyměnil i MAF, svíčky, civky a separátor a mám od tý doby ( cca 30 tis. km ) klid a motor maká bez errorů.
E39, 523i
Re: BMW E39 523i M52B25
Děkuji ,ano bylo to přesně ono, prasklé koleno,a ještě jsem našel nějaké hadičky z podtlaku z nasávání vzduchu.vše opravené a už žádná chyba děkuji