Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW M3 F80 manual
Re: BMW M3 F80 manual
Nevím tedy přesně, co tím myslíš, ale u E90 je každopádně největší rozdíl mezi manuálníma a el. sedačkama v rozsahu seřizování výšky sedadla. Manuální jdou podstatně níž.
Re: BMW M3 F80 manual
Ano a může za to pouze manuální pojezd dopředu/dozadu. Tzn. zbytek můžeš mít v elektrice.
Edit: ono jsou totiž i ty poloel sedačky, proto to možná nechápeš.
Edit: ono jsou totiž i ty poloel sedačky, proto to možná nechápeš.
Re: BMW M3 F80 manual
Jo ty myslíš ty bez paměti. To jsem z toho, co jsi napsal, nepochopil. Každopádně než tyhle sedačky, tak to rozhodně radši manuální.
Re: BMW M3 F80 manual
takže to je fakt o váze, myslel jsem si to, když sem viděl tu střechu.... ten rozsah mě nenapadl.
já bych měl fakt velkej problém se tam poskládat a el. sedačky by byly asi discomfort k manuálu, ale nedokážu si představit si koupit M3 jakože to nejlepší a pak tam mít sedačky a hrkat sebou pro nastavení. Chápu to v tom ferrari a lambu, to fakt nejsou daily cars a jede se v tom na silnici docela debilně ve finále takže tam člověk tyhle věci fakt neřeší.
já bych měl fakt velkej problém se tam poskládat a el. sedačky by byly asi discomfort k manuálu, ale nedokážu si představit si koupit M3 jakože to nejlepší a pak tam mít sedačky a hrkat sebou pro nastavení. Chápu to v tom ferrari a lambu, to fakt nejsou daily cars a jede se v tom na silnici docela debilně ve finále takže tam člověk tyhle věci fakt neřeší.
Re: BMW M3 F80 manual
Zas na druhou stranu, kolikrát to auto někomu půjčuješ? Jednou to nastavím a "předělávat" to musím akorát po výměně oleje, když mi to mechanik rozhasí
v Reze mám full elektriku (nejde konfigurovat jinak) a asi je reálně vyhodím výměnu za těch pár centimetrů navíc. škrtám si hlavou o střechu a sedím v tom jak na hajzlu.
v Reze mám full elektriku (nejde konfigurovat jinak) a asi je reálně vyhodím výměnu za těch pár centimetrů navíc. škrtám si hlavou o střechu a sedím v tom jak na hajzlu.
Re: BMW M3 F80 manual
pro mě to není o půjčování... i když tady to taky neplatí - auto třeba nepůjčuješ, ale prostě občas se to stane. Normální je mít to prostě v paměti klíče a ne furt někam něco přecvakávat.
Jo nastavit jednou a nechat být, chápu. Ale já si měnim ty pozice podle nálady, jeden den mě bolí záda pak zase ne... Ale hlavně: úplně to vidim jak s tim někoho svezu a ten člověk - no dobrý, ale sedačky nic moc.
Jo nastavit jednou a nechat být, chápu. Ale já si měnim ty pozice podle nálady, jeden den mě bolí záda pak zase ne... Ale hlavně: úplně to vidim jak s tim někoho svezu a ten člověk - no dobrý, ale sedačky nic moc.

Re: BMW M3 F80 manual
v M3 většinou člověka vozíš kvůli motoru...ale jinak na tohle je jediná odpověď : si kup svoje s lepšíma sedačkamakurevtor píše:úplně to vidim jak s tim někoho svezu a ten člověk - no dobrý, ale sedačky nic moc.

First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW M3 F80 manual
A nebo manuální sedačky někdo preferuje zejména kvuli tomu, že je s nimi nižší posez než s elektrickými. Mě teda ta full elektrika v mé E46 M3 nebetyčně sere , kdy v mé sociální 335 je posez prostě nižší 

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: BMW M3 F80 manual
tak hlavně když někoho svezeš pořádně v M3, tak si sedaček ani nevšimne
Navíc ty sedačky by měly bejt jako takový stejný, co do tvaru.
btw. všimni si, že původní majitel nepřiplatil ani kůži. Protože ví, že po ní kloužeš do hajzlu a na seriozní ježdění se moc nehodí
a že původní majitel je velmi seriozní řidič
:

btw. všimni si, že původní majitel nepřiplatil ani kůži. Protože ví, že po ní kloužeš do hajzlu a na seriozní ježdění se moc nehodí


Re: BMW M3 F80 manual
nedokazu pochopit, proc by nekdo chtel v aute nizsi posez. Ja sem extra vysokej a cim niz tim hur, protoze sedis jen na spicce prdele a kolena ti lezou nahoru pod bradu. Ale chapu, ze pokud ma nekdo 155 cm tak nedosahne na pedaly a potrebuje sedet nizko, jinak tomu nerozumim
Taky jsem si googlil ty vahy sedacek a procetl si dana temata na ruznych forech, v podstate delat to kvuli vaze nema smysl pokud se to nedela komplexne a z auta nejdou i jina tezitka. Usetris par kilo na aute, ktere ma tunu a pul.
Stepam: ta polokuze, nebo polohadr nebo jak se to jmenuje me jako neurazi, mam to take v jednom aute a da se to, ale proste tohle je M3
Ja to nechci majiteli hanit a docela to i barevne pasuje takze sorry za nazor, jako nerikam nic, ale ja bych radeji kdyz uz M3 tak at to ma ty performance seats a alcantaru, protoze motorkara. Nebo at to ma full comfort elektriky, protoze daily car. Omlouvam se za nazor. Proste ja videl 6 let starou M3 s najezdem 160 tisic, coz se mi jevi jakoze nejaky stastlivec mel tohle auto na denni jezdeni a tak mi to nedavalo smysl.

Taky jsem si googlil ty vahy sedacek a procetl si dana temata na ruznych forech, v podstate delat to kvuli vaze nema smysl pokud se to nedela komplexne a z auta nejdou i jina tezitka. Usetris par kilo na aute, ktere ma tunu a pul.
Stepam: ta polokuze, nebo polohadr nebo jak se to jmenuje me jako neurazi, mam to take v jednom aute a da se to, ale proste tohle je M3

-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW M3 F80 manual
už asi od E28/24 a možná dříve byly BMW vybavený u sportsitze tzv. kolébkou , která podporuje právě ten sportovní a zároveň komfortní posezkurevtor píše:nedokazu pochopit, proc by nekdo chtel v aute nizsi posez. Ja sem extra vysokej a cim niz tim hur, protoze sedis jen na spicce prdele a kolena ti lezou nahoru pod bradu. Ale chapu, ze pokud ma nekdo 155 cm tak nedosahne na pedaly a potrebuje sedet nizko, jinak tomu nerozumim![]()




E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: BMW M3 F80 manual
mattyX: mne je to jasne a fakt se omlouvam, za debilni názory, ale ja jsem proste se svymi rozmery zvyklej na trochu neco jineho, zaroven rovnou priznavam, ze muj poleh v aute (neda se napsat posez) je hodne spatne....
Hanz: sorac uz drzim hubu
Hanz: sorac uz drzim hubu
Re: BMW M3 F80 manual
Hanz: nope, tohle není filozofina. Tady se totiž bavíme na základě reálných zkušeností, co komu vyhovuje
Kurevtor: Původní majitel to měl tuším na operák, 3 roky / 180 000km, poslal to dál ještě před ukončením.
Jinak mám něco přes 1,9m a jsem zvyklej sedět v autě rovně, i proto potřebuju sedět nízko, protože si jinak šoupu stropnici. Jsem na to mega citlivej, teď jsem přes karanténu trošku přibral, mám tlustou prdel, sedím z toho o něco vejš a už mě to hrozně sere
A zároveň mě baví bejt do introše "zapadlej" jak v tanku. V Oktávce se cítím líp než v X5
A alcantara mi přijde celkem naprd, protože se hrozně rychle začíná ošoupávat a vypadá to pak jak jedničková oktávie se 100 000km na tacho po doktorovi z Německa. Třeba na volantu je to vyloženě hell.
Kurevtor: Původní majitel to měl tuším na operák, 3 roky / 180 000km, poslal to dál ještě před ukončením.
Jinak mám něco přes 1,9m a jsem zvyklej sedět v autě rovně, i proto potřebuju sedět nízko, protože si jinak šoupu stropnici. Jsem na to mega citlivej, teď jsem přes karanténu trošku přibral, mám tlustou prdel, sedím z toho o něco vejš a už mě to hrozně sere

A zároveň mě baví bejt do introše "zapadlej" jak v tanku. V Oktávce se cítím líp než v X5

A alcantara mi přijde celkem naprd, protože se hrozně rychle začíná ošoupávat a vypadá to pak jak jedničková oktávie se 100 000km na tacho po doktorovi z Německa. Třeba na volantu je to vyloženě hell.
Re: BMW M3 F80 manual
ja tu stropnici prave resim polehem. Ale varuji vase deti, aby to doma samy nezkousely, protoze se s tim nejde divat do mrtvejch uhlu.
Jinak pokud tohle byl danovy optimalizator na tri roky a najezd 180 tak se vysvetlujou ty sedacky
co se tyce alcantary... ano jde to do prdele, ale je to podle me top a patri to do sportovniho auta. Vyjetou alcantaru v passat b6 variant muzem pichat, to je jasny.
Jinak pokud tohle byl danovy optimalizator na tri roky a najezd 180 tak se vysvetlujou ty sedacky

co se tyce alcantary... ano jde to do prdele, ale je to podle me top a patri to do sportovniho auta. Vyjetou alcantaru v passat b6 variant muzem pichat, to je jasny.

Re: BMW M3 F80 manual
Důvodem byla nižší poloha sedadla.. A rozhodně není potřeba nijak hrkat, to sedadlo se za poslední 4 roky nejspíš vůbec neposunulo, kromě vysátí
A o výšce to není, pokud někdo není disproporční, má snad adekvátně delší ruce tzn. posune sedadlo/volant podélně a výška není podstatná.
Prostě čím níž tím líp, toť vše.

A o výšce to není, pokud někdo není disproporční, má snad adekvátně delší ruce tzn. posune sedadlo/volant podélně a výška není podstatná.
Prostě čím níž tím líp, toť vše.