Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Koupě BMW E65 745i/750i/760i po BMW E60 530i
Re: Koupě BMW E65 745i/750i/760i po BMW E60 530i
Mě si řekl, že full bílé merino platinum nikdo nechce
Ale je to jedno, dal jsem to stálému zákazníkovi, co už ode mě koupil druhou sedmu, tak jsem mu musel udělat cenu 
Re: Koupě BMW E65 745i/750i/760i po BMW E60 530i
Kabyre samozřejmě, že to nikdo nechce. Mcfil na něj čeká 4 roky 
- HyndaDan
- Registrovaný
- Příspěvky: 358
- Registrován: sob 25.03.2017 20:20
- Bydliště: Písek
- Klubové ID: 3953
Re: Koupě BMW E65 745i/750i/760i po BMW E60 530i
Sakra, mně ta nasca teda vůbec neuráží.
Ale když to čtu, tak ten interier asi začnu shánět. Pokud by mi to zvedlo cenu auta o 150k
Ale když to čtu, tak ten interier asi začnu shánět. Pokud by mi to zvedlo cenu auta o 150k
e66 750Li
Re: Koupě BMW E65 745i/750i/760i po BMW E60 530i
No, jo, ale ja pred 5 lety nemel tolik moznosti. I to, co jsem koupil ja, tak se vetsinou prodalo za mesic. Dokonce, kdyz jsem ji kupoval, tak Klimsonovi volal pan, ze ma zajem a on rikal, ze je uz prodana. Na indivindy se cekalo mesice i rok a vetsinou nebyly za 240 000 kc i s LPG a pretesnenym motorem. Par dobrych E66 jste privezly za dobre penize, ale to byla nahoda.
Re: Koupě BMW E65 745i/750i/760i po BMW E60 530i
ettore píše:Kabyre samozřejmě, že to nikdo nechce. Mcfil na něj čeká 4 roky
Myslím, že kdyby jí chtěl koupit, tak už jí koupil... I ty sám víš, že jsi jich sem pár dal
Já to neberu jako stížnost, prostě když si chceš kupovat takhle "staré" auto za 400k+, tak už máš prostě dost reálnou představu, co za výbavu chceš. Mě přišlo Merino super, někomu vadí, každého volba
Aby to taky nebylo jenom OT - měl by jsi kontaktovat JaraXe, vždy u sebe pár 7ček má, tak ti jě ukáže a můžeš se rozhodnut...
Re: Koupě BMW E65 745i/750i/760i po BMW E60 530i
Me taky neurazi a myslim, ze vetsine z nas staci. Me by jen stacilo zmenit barvu kuze. Sehnat pekne Merino nebo Club je, jako hledat jehlu v kupce sena. Kdyz najdes, tak za to chtej 2000 EUR.HyndaDan píše:Sakra, mně ta nasca teda vůbec neuráží.
Ale když to čtu, tak ten interier asi začnu shánět. Pokud by mi to zvedlo cenu auta o 150k
Re: Koupě BMW E65 745i/750i/760i po BMW E60 530i
HonzaD93 sehnal club za 15tis. Na to, že nemá individual, tak čekal na auto rok a čtvrt. Pak jsem mluvil s jedním slovákem na JaraXově svatbě, šampáňo se dřevem, rok a třičtvrtě čekal. Teď se dotáhla jedna nabouchaná neindividual sedma z Holandska. Majitel čekal skoro 3 roky a stejně to není přesně to, co by si úplně představoval. Ti lidi to prostě zaplatí, když mají takovej rozpočet.
Re: Koupě BMW E65 745i/750i/760i po BMW E60 530i
Kdyby někdo nemohl prodat nascovou krátkou 750i za 200k servisovanou u tebe, ať mi napíše, přiznám se, že bych si to auto pořídil, abych věděl, co to umí.JaraX píše:pak tu mam lidi co chcou prodat nascovou krátkou a to prostě nikdo nechce, 200 max 250 prodejnost
Re: Koupě BMW E65 745i/750i/760i po BMW E60 530i
Kabyre, až najdu takovou, která se tu prodala v roce 2011 tak jdu do toho:
forum/viewtopic.php?f=55&t=75169
forum/viewtopic.php?f=55&t=75169
Re: Koupě BMW E65 745i/750i/760i po BMW E60 530i
Byl by někdo tak hodný a popsal jestli jsou nějaké velké rozdíly při jízdě s 745 vs 760. Půjdu si pak sednou před barák do auta a budu si to představovat.
Re: Koupě BMW E65 745i/750i/760i po BMW E60 530i
-
Naposledy upravil(a) cheater dne ned 21.11.2021 17:36, celkem upraveno 1 x.
Re: Koupě BMW E65 745i/750i/760i po BMW E60 530i
Já se asi poseruxaler píše:Byl by někdo tak hodný a popsal jestli jsou nějaké velké rozdíly při jízdě s 745 vs 760. Půjdu si pak sednou před barák do auta a budu si to představovat.
-
JanBizub
- Registrovaný
- Příspěvky: 7
- Registrován: stř 11.12.2019 15:22
- Bydliště: Starý Plzenec, Plzeň
- Klubové ID: 4068
Re: Koupě BMW E65 745i/750i/760i po BMW E60 530i
Mám krátkou šedivou e65 750i. Předtím jsem měl sníženou Hondu Accord 7g 140kw benzín. Accord byl rozhodně sportovnější svezení.
Sedma jezdí pěkně, ale je to něco úplně jiného než sportovní zážitek. Zrychluje rychle
, ale pocitově pomalu. To je nebezpečné, protože se občas zapomenu a jedu moc rychle(předpisy). To auto je nejlepší na dálnici, 180-200km/h. Okresky jsou také fajn, ale tam jsou zábavnější jiná auta. Město je nuda v každém autě.
Motor je super. Převodovku jsem si zamiloval, sportovní mód jsem skoro nepoužil, ani řazení, protože i v základu to řadí dobře. Párkrát jsem si sport zapl. Snaživého a dravého Superblba necháte daleko za sebou.
V tom autě je hrozně místa. Dva dospělí muži si mohou položit ruku na středovou část a nedotýkají se. No homo. Vzadu je místa dost i když vepředu někdo sedí. Vzadu veprostřed může sedět vysoký člověk a hlavou se nedotýká střechy(to neumí ani Superb, ani F01). Do kufru se vejdou dva dětské kočárky. Dost si také vážím pocitu bezpečí. Kdyby to do mě napálila fetka ve felicii, zbyde z ní mastný flek a já(plus posádka) mám větší šanci na přežití. Kočku v Gčku v protisměru bych asi nepřežil, ale věřím, že se už nepotkáme.
Lidé se v tom autě rádi svezou. Jednou jsem vezl svojí paní ze svatby a ona usnula. Bavilo mě jezdit "jak" s limuzínou, aby se neprobudila. Je to super auto na výlety i pracovní dálky. Je to relax. Audio systém Logic7 je výborný.
Jezdím podobně málo, jako autor tématu. Spotřebu moc neřeším, průměrně jedu 12, ale jsou to často popojíždění městem. Rekord je 10.9 Plzeň - Budějovice a Budějovice - Plzeň s tchýní na palubě.
Moje paní není moc autofanynka. Jednou jsme seděli na zahradě, popíjeli víno a ona sama od sebe prohlásila: "to je opravdu pěkné auto". To mě potěšilo. Auto se mi líbí, ostatní auta oproti němu vypadají jako hračky.
Měl jsem asi štěstí na kus, mám to auto přes půl roku a nacpal jsem do něj asi 2500 tisíce za výměnu oleje. Mám problém s elektronikou. Když auto stojí, vyžírá si baterii. Mám na to workaround. V kufru je tlačítko, které se přepne a auto po půl hodině řekne řídícím jednotkám ať jdou spát. A auto se nevybíjí, takže se s tím dá žít a dumat nad tím, jak to vyřešit. Pro technické typy doporučuji obstarat si ISDA-D. Stačí soft, kabel z Chčíny a počítač.
Auto za sebe doporučuji. Největší problém, který řeším je, co si pořídím, až doslouží. Bavoráky po této generaci už prý nejsou nic moc(někdy dokonce slyším, že velký špatný).
Kdybych teď měl peníze nazbyt, koupím si ještě longa.
Závěr: je to auto hodně na komfort, není to sporťák, ale zároveň to není nuda řídit i sportovně. Je to pořád řidičské auto.
Sedma jezdí pěkně, ale je to něco úplně jiného než sportovní zážitek. Zrychluje rychle
Motor je super. Převodovku jsem si zamiloval, sportovní mód jsem skoro nepoužil, ani řazení, protože i v základu to řadí dobře. Párkrát jsem si sport zapl. Snaživého a dravého Superblba necháte daleko za sebou.
V tom autě je hrozně místa. Dva dospělí muži si mohou položit ruku na středovou část a nedotýkají se. No homo. Vzadu je místa dost i když vepředu někdo sedí. Vzadu veprostřed může sedět vysoký člověk a hlavou se nedotýká střechy(to neumí ani Superb, ani F01). Do kufru se vejdou dva dětské kočárky. Dost si také vážím pocitu bezpečí. Kdyby to do mě napálila fetka ve felicii, zbyde z ní mastný flek a já(plus posádka) mám větší šanci na přežití. Kočku v Gčku v protisměru bych asi nepřežil, ale věřím, že se už nepotkáme.
Lidé se v tom autě rádi svezou. Jednou jsem vezl svojí paní ze svatby a ona usnula. Bavilo mě jezdit "jak" s limuzínou, aby se neprobudila. Je to super auto na výlety i pracovní dálky. Je to relax. Audio systém Logic7 je výborný.
Jezdím podobně málo, jako autor tématu. Spotřebu moc neřeším, průměrně jedu 12, ale jsou to často popojíždění městem. Rekord je 10.9 Plzeň - Budějovice a Budějovice - Plzeň s tchýní na palubě.
Moje paní není moc autofanynka. Jednou jsme seděli na zahradě, popíjeli víno a ona sama od sebe prohlásila: "to je opravdu pěkné auto". To mě potěšilo. Auto se mi líbí, ostatní auta oproti němu vypadají jako hračky.
Měl jsem asi štěstí na kus, mám to auto přes půl roku a nacpal jsem do něj asi 2500 tisíce za výměnu oleje. Mám problém s elektronikou. Když auto stojí, vyžírá si baterii. Mám na to workaround. V kufru je tlačítko, které se přepne a auto po půl hodině řekne řídícím jednotkám ať jdou spát. A auto se nevybíjí, takže se s tím dá žít a dumat nad tím, jak to vyřešit. Pro technické typy doporučuji obstarat si ISDA-D. Stačí soft, kabel z Chčíny a počítač.
Auto za sebe doporučuji. Největší problém, který řeším je, co si pořídím, až doslouží. Bavoráky po této generaci už prý nejsou nic moc(někdy dokonce slyším, že velký špatný).
Kdybych teď měl peníze nazbyt, koupím si ještě longa.
Závěr: je to auto hodně na komfort, není to sporťák, ale zároveň to není nuda řídit i sportovně. Je to pořád řidičské auto.
Naposledy upravil(a) JanBizub dne čtv 24.09.2020 10:15, celkem upraveno 3 x.
-
JanBizub
- Registrovaný
- Příspěvky: 7
- Registrován: stř 11.12.2019 15:22
- Bydliště: Starý Plzenec, Plzeň
- Klubové ID: 4068
Re: Koupě BMW E65 745i/750i/760i po BMW E60 530i
Nejhorší je na to sehnat mechanika. Mistr Jarax je z až Olomouce a nové zákazníky prý nenabírá a mistr Snejk mi nebral telefony. Jsem z Plzně. Nevíte o někom? Dobré reference mám na Auto Kopačka v Rokycanech, ale ještě jsem tam(nikde) nebyl.
-
Totic
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
Re: Koupě BMW E65 745i/750i/760i po BMW E60 530i
Pěkně napsaná recenze. Do tý Prahy by to mělo vyjít, chce to zkoušet nechat si tam u něj udělat velkou prohlídku 7er ať člověk ví na čem je.
- HyndaDan
- Registrovaný
- Příspěvky: 358
- Registrován: sob 25.03.2017 20:20
- Bydliště: Písek
- Klubové ID: 3953
Re: Koupě BMW E65 745i/750i/760i po BMW E60 530i
JanBizup: recenze moc pekna, akorat nesouhlasim s mistem nad hlavou vzadu. Mam 182cm a v longu s komfortama je to na sedackach tak akorat. A v prostredku sedis fakt vysoko a pohodlne si tam fakt nesednu abych se neopiral hlavou o strop.
e66 750Li
Re: Koupě BMW E65 745i/750i/760i po BMW E60 530i
Pekne napisane...len by som chcel vidiet tie dva kocarky co sa tam vojdu:)u mna bol prave kufor jeden z obmedzujucich veci...
-
JanBizub
- Registrovaný
- Příspěvky: 7
- Registrován: stř 11.12.2019 15:22
- Bydliště: Starý Plzenec, Plzeň
- Klubové ID: 4068
Re: Koupě BMW E65 745i/750i/760i po BMW E60 530i
https://1drv.ms/u/s!AmwKiDMQ0lsVgdMbm7OupjdyNKb76AMichal595 píše:Pekne napisane...len by som chcel vidiet tie dva kocarky co sa tam vojdu:)u mna bol prave kufor jeden z obmedzujucich veci...
https://1drv.ms/u/s!AmwKiDMQ0lsVgdMaJWe37X93lesZAg
https://1drv.ms/u/s!AmwKiDMQ0lsVgdMRQYxwbi_Oe1GhoA
https://1drv.ms/u/s!AmwKiDMQ0lsVgdMSp82WH-LXmoJmlw
Re: Koupě BMW E65 745i/750i/760i po BMW E60 530i
Ty si normalne bol pripraveny na moj dotaz:))))super...
Ja som myslel ale tak ze sa nevojdu ked to nerozoberas ze kolecka dole z doho atd, s tym sa mi ozaj nechcelo srat proste vycvaknut normalnu vanicku z podvozku hodit do kufra plus podvozok len zlozit a dat do auta..
Ja som myslel ale tak ze sa nevojdu ked to nerozoberas ze kolecka dole z doho atd, s tym sa mi ozaj nechcelo srat proste vycvaknut normalnu vanicku z podvozku hodit do kufra plus podvozok len zlozit a dat do auta..
Re: Koupě BMW E65 745i/750i/760i po BMW E60 530i
To je úplný nezmysel, sedma je na prevoz normálneho kocika, nie takéhoto sport úplná blbosť, kvôli tomu mam aj X5 a manželka X3...
