Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW 330d Touring G21 xDrive - recenze vozu

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
TurboShnek
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: sob 01.08.2015 00:00
Bydliště: Hlavní město piva

Re: BMW 330d Touring G21 xDrive - recenze vozu

#21 Příspěvek od TurboShnek »

e90 je ošklivý auto, ale proti g21 vypadá nádherně a koupil bych si ho bez otázek jenom abych se nemusel dívat na tu ohromnou a při tom úplně zbytečnou mřížku před chladičem . :biggrin:

Nechci znít jako hater ale ať se snažím najít cokoliv co se mi na g21 líbí, nemůžu nic najít. :ja_nic: Připadá mi že 1 a 2 série jsou teď to co byla 3 a 3 je to co byla 7. :lol:

Obrázek

Proč tam nemůžu mít klasickej vypínač od sporáku, proč tam musím mít 9 malých knoflíků? K čemu mám vedle řadící páky nějaký kolečko když mám dotekovou obrazovku? Jsem blbej že mi auto musí napovídat jak rychle můžu jet? :ja_nic:

Nedávno jsem mluvil s člověkem který prodává nový BMW a říkal mi že před 5 lety prodávali 5 aut měsíčné, dneska jsou rádi když prodají jedno.
Uživatelský avatar
paca
Registrovaný
Příspěvky: 1728
Registrován: úte 02.03.2004 01:00

Re: BMW 330d Touring G21 xDrive - recenze vozu

#22 Příspěvek od paca »

to ovládání světel je opravdu děs :roll:
Uživatelský avatar
Itchythefirst
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: pon 14.08.2017 07:58

Re: BMW 330d Touring G21 xDrive - recenze vozu

#23 Příspěvek od Itchythefirst »

kalasnikov471 píše:Proč tam nemůžu mít klasickej vypínač od sporáku, proč tam musím mít 9 malých knoflíků?.
Aby to neslo ovladat po hmatu ;-) Pokrok nemusi byt nutne tim spravnym smerem, staci kdyz je alespon nejakej :-D
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: BMW 330d Touring G21 xDrive - recenze vozu

#24 Příspěvek od Filozof »

tak počítám stím že si většina vše dá do automatiky ...jak chlazení tak světla stejně tak radio ...a co jde si ovládá z volantu.

Co potřebuje člověk dělat ...max radio a výhřev sedaček ... klimu a tempomat ... hotovo. Vše se dá nastavit uložit do paměti sedačky a paráda ...jede se ...

Auto by mělo spousty věcí vykonávat za řidiče ...ale dneska je to fakt už o tom že auto dělá 95procent věcí za vás ...což se mě osobně taky nelíbí ...mě by stačilo jen něco ... a něco bych si nechal vypnuté at mi to nekecá ...zase volant že se mi natočí nebo zabrzdí když já blbec umravnoval děti a mě to zadupne před čumákem někdo jinej by se hodilo .... fakt tisíckrát jedete nic se nestane a jednou 2-3 sekundy nepozornosti a odřete si auto o svodidla ... jo i takové věci se stávají po 20letech řízení ... člověk otupí, zpohodlní a něco mu vejde do cesty a je to ...

Duležité je opravdu se věnovat řízení a tím že se volant sám natáčí a koriguje případně auto samo zastaví ...tak tím více řidič zpohodlní a jednou se bude divit až to auto nezastaví ...a on bude zblblej se koukat do mobilu a nevěnovat se řízení ...

Takže něco má své výhody něco ne.
Doufám že ty motory B57 jsou hltači kilometrů a něco vydrží.... továrně se jim to snad povedlo vylepšit co jsem slyšel a snad to ty 400k zase najede dálkově.
Uživatelský avatar
TurboShnek
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: sob 01.08.2015 00:00
Bydliště: Hlavní město piva

Re: BMW 330d Touring G21 xDrive - recenze vozu

#25 Příspěvek od TurboShnek »

Filozof píše:Doufám že ty motory B57 jsou hltači kilometrů a něco vydrží.... továrně se jim to snad povedlo vylepšit co jsem slyšel a snad to ty 400k zase najede dálkově.
Oni vydrží i milion km, otázka je za jakou cenu. :lol: B57 má rozvody vzadu na motoru, má DPF filtr, složitý turbo, common-rail, a pokud se nemýlím, elektrickou vodní pumpu.

S tou elektrickou vodní pumpou to už dávno zkoušel Chrysler, že budou mít alternátor a vodní pumpu dohromady, po 2 rokách je ten nápad přešel protože začalo téct těsnění a alternátor se vyzkratoval. Co se stane tady? To samý, a nejspíš to ještě odpálí nějaký počítače. Kromě toho tenhle model má automatickou převodovku a náhon 4x4.

Chápu že tohle není "entry-level" auto pro lidi kteří nemají pár milionů extra v šuplíku, a že jede z 0 na 100 za 5 vteřin, a že má nižší spotřebu paliva atd... ale tohle bude časem extrémně drahý na provoz. Když chceš spolehlivý auto na dlouhou dobu jako já, od tohohle by jsem běžel hodně daleko a použitý bych ho rozhodně nekupoval. :lol: Ale když máš peněz že nevíš co s nima a chceš něco na leasing na pár let tak proč ne.
Bimbo
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: úte 15.09.2020 23:28

Re: BMW 330d Touring G21 xDrive - recenze vozu

#26 Příspěvek od Bimbo »

Sice nemám tento dehet, mám místo toho M340i, naježděno asi 20 tis. km. A mohu s klidným svědomím říct, že se budoucí kupci mají na co těšit. Zábavné a povedené auto. Rychlostně podobné předchozí M3, akorát není tak agresivní. Na okreskách a v zatáčkách hodně čitelné, odpustí nějaké řidičské chyby. Cit ve volantu daleko lepší než dříve. Asi nejvíce zamakali na podvozku. Neskáče ani na příčných nerovnostech, ani náznak nedotáčivosti.

Baví mě to, moc. A věřím, že i budoucí kupce za několik let.
newli
Registrovaný
Příspěvky: 25
Registrován: úte 18.06.2019 15:47

Re: BMW 330d Touring G21 xDrive - recenze vozu

#27 Příspěvek od newli »

Svezl jsem se minuly tyden v G21 ve verzi 330d a podvozek je skutecne nekde jinde. Ale auto melo najeto 16.000 a na spatne silnici vrzalo uplne vsude. Tahle nectnost F-kove rady tedy evidentne nevymizela :roll:
Bimbo
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: úte 15.09.2020 23:28

Re: BMW 330d Touring G21 xDrive - recenze vozu

#28 Příspěvek od Bimbo »

Mně zatím nevrže. 8-)
Ale uvidíme za další desetitisíce km.
Henry_E90
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: ned 26.06.2016 00:00

Re: BMW 330d Touring G21 xDrive - recenze vozu

#29 Příspěvek od Henry_E90 »

Další test M340i: https://www.televizeseznam.cz/video/mez ... i-64095442

Za mě určitě zajímavé auto a rozumím obavám o výdrž, což ostatně zažíváme u každého nového modelu (u BMW je to čím dál tím víc ale pochopitelné...). Zajímavé je srovnání s Fkovou řadou, kdy autor glorifikuje Fko, což mě až překvapilo. Nejraději bych mu půjčil svou starou E90, abych si to dokázal hodit do kontextu. Ale jestli je Fko (známé svým "Audi" podvozkem) opravdu ostřejší, tak teda nevím. Chápu náhon na zadek a manuál - Gčko je v tomhle prostě víc nastavené vůči majoritní poptávce, což chápu. Automat bych asi zvládl - ono v BMW jsou tak dokonalé, že už je škoda se s tím manuálem dělat, obzvlášť s nějakými CDV, dvouhmotamy... Taky už to není tak puristická záležitost ani v té E90. Ale jestli má Gčko tupější podvozek, tak to by nebyla asi moc dobrá zpráva. Viz právě známe Vaculíkovo video ohledně Fkové řady (https://www.youtube.com/watch?v=Ny39CHjEs7A). Za mě je to pořád dokonalý aspirant na nejlepší auto "na všechno". Akorát bych prostě počítal s tím, že se tam dají hned nějaké tužší PUR silentbloky, aby to trochu fungovalo :D
Odpovědět